|
Vuelta a Espaņa 2006 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by Devilex
En we zijn weer vertrokken... |
sorry :(
kon et niet laten :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by ConFig
belachelijk. Wie gaat daarvan potten breken? Tzal weer van Brandt en Leukemans moeten komen dan? :confused: |
Brandt, Aerts en Jufre voor de bergen en eventueel eindklassement (top 10 moet te doen zijn), en met Leukemans en Rodriguez kunnen ze best wel gaan voor etappewinst. En kom, de Vuelta is de minst interessante ronde voor een ploeg als Davitamon, dus logisch dat ze dan de grote kanonnen wat rust gunnen voor het opkomende WK... |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
dus logisch dat ze dan de grote kanonnen wat rust gunnen voor het opkomende WK... |
welke grote kanonnen heeft Davitamon? :p
Van Petegem? denk niet dat die nog op tijd gaat klaargestoomd raken voor het WK.. |
|
|
| Phortastic |
| Wie hem gaat winnen geen idee, maar de uiteindelijke winnaar zal hem wel op testosteron winnen zeker :rolleyes: |
|
|
| Mr_Pedro |
Ah, de koers, i love it! Ge hebt ne koers/trance-liefhebber bij hier! :D
Owke, mijn mening over de Vuelta. Mooi dat Sastre wil proberen de Vuelta te winnen, maar na 2 zware rondes (en een podium!) dit jaar lijkt me dat wat onwaarschijnlijk. Maar je weet maar nooit.
Andere grootste favorieten in mijn ogen zijn idd Valverde, Menchov, Mayo en wie weet, Tour-winnaar Pereiro! :) |
|
|
| ConFig |
| kon ge die link nie eerder geven , kieken? :toothless :tongue3 |
|
|
| MikeVee |
| Why? Dit topic is er nog geen dag, de wedstrijd is nog meer dan een week ver en iedereen weet het wel. En zonder de code geraak je er toch niet in :toothless |
|
|
| Mr_Pedro |
Sorry mate, maar ik ben zelf ploegleider van Sport.be, dus we zijn rivalen :D
Mits een deftig percentje overweeg ik een overstap na dit jaar! :p ;) |
|
|
| ConFig |
| nja leuk hoor... :nervous: geef de code niet é dan |
|
|
| MikeVee |
| Gij leest toch alle topics (wel ge antwoord toch in elk topic) :toothless ) Zoek en gij zult vinden! |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Gij leest toch alle topics (wel ge antwoord toch in elk topic) :toothless ) Zoek en gij zult vinden! |
ik lees niet alle topics , zot :whip: :D
bump er anders nog een paar extra , kzal ze wel zien dan :tongue3 |
|
|
|
|