|
Vuelta a Espaņa 2006 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Real
Mij mag je kicken, Vuelta zegt me niks. |
mij ook |
|
|
| Mr_Pedro |
Vandaag start de Vuelta eindelijk! :toocool:
Om 19u12 gaat de eerste ploeg van start, want jawel, de eerste rit is een mini ploegentijdritje van 7km.
-Relax Gam (ESP) 19:12 horas
-Lampre (ITA) 19:16
-Davitamon (BEL) 19:20
-Phonak (SUI) 19:24
-Francaise des Jeux (FRA) 19:28
-Credit Agricole (FRA) 19:32
-T. Mobile (ALE) 19:36
-Bouygues (FRA) 19:40
-Liquigas (ITA) 19:44
-Ag2r (FRA) 19:48
-Cofidis (FRA) 19:52
-Milram (ITA) 19:56
-Quick Step (BEL) 20:00
-Gerolsteiner (ALE) 20:04
-Saunier Duval (ESP) 20:08
-Euskaltel Euskadi (ESP) 20:12
-Discovery (USA) 20:16
-Astana (KAZ) 20:20
-Illes Balears (ESP) 20:24
-CSC (DIN) 20:28
-Rabobank (HOL) 20:32 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik ben eens benieuwd naar Milram. Met het treintje Sacchi-Ongarato-Velo-Zabel-Petacchi zouden ze op die 7 kilometer toch aardig uit de voeten moeten kunnen lijkt me :crazy: |
|
|
| Mr_Pedro |
| Hmm ja, daar zeg je zoiets. Ik dacht al direct aan de klassieke namen zoals CSC, Discovery, en Caisse d'Epargne ook wel. Maar aangezien het maar 7km kunnen de Milram's er inderdaad een lange sprint van maken. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik denk vooral dat er morgen wel een paar verrassingen gaan vallen. Op zo'n korte afstand heb je toch niet echt veel aan pure tijdrijders, aangezien kracht en explosiviteit hier meer waard zijn. Veel zal ook afhangen van hoe bochtig het parcours is denk ik... |
|
|
| Antony |
dedju, begint die vandaag al :)
men ploeg nog helemaal ni afgewerkt... |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Antony
dedju, begint die vandaag al :)
men ploeg nog helemaal ni afgewerkt... |
:stongue: |
|
|
| Jasperovitsj |
1. MCEWEN Robbie 1376
2. VALVERDE BELMONTE Alejandro 1100
3. HUSHOVD Thor 1023
4. MENCHOV Denis 1020
5. SASTRE CANDIL Carlos 596
6. SANCHEZ GONZALEZ Samuel 501
7. PIEPOLI Leonardo 473
8. PAOLINI Luca 403
9. FOTHEN Markus 318
10. KOHL Bernhard 106
11. MAYO DIEZ Iban 64
12. MILLAR David 0
Maar ondertussen is uitgelekt dat McEwen waarschijnlijk al na 1 week zal afstappen :nervous: :whip: |
|
|
| MikeVee |
BeTA team 5de in de teamranking de eerste rit :)  |
|
|
| Antony |
das wel knap :)
rittenschema is nog helemaal ni aangepast lol :p
en zit me meer als 400 punten overschot. was er echt van overtuigd da da vandaag pas begon. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Bettini troeft McEwen en Hushovd af in de eerste massasprint. Hij duikt de laatste 40 meter nog in een klein gat en komt er zowaar nog over. Pretty impressive :crazy: |
|
|
| Antony |
| indrukwekkende bettini amai :) |
|
|
|
|