return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 
Vuelta a Espaņa 2006 (pg. 7)
View this Thread in Original format
diddi
quote:
Originally posted by MikeVee
laatste dag voor de wielerprono ploegen, anders kick ik diegene zonder ploeg (op een paar na om aan 5 te komen voor de ploegenrangschikking; al zal die dan heel slecht zijn).

Staat da al open.:conf: :conf:

Heb gisteren nog gekeken en ik han nog 14 ANJA ptn agv van mijn tour-ploeg...

Helluuuuuuuuup! Want kwil meedoen :clown:
Real
Mij mag je kicken, Vuelta zegt me niks.
Jasperovitsj
En why not? Verschilt toch in nagenoeg niks van de Tour (zelfs in het dopinggebruik niet :tongue2 )
diddi
iemand ergens een deelnemerslijst liggen? :nervous:
Jasperovitsj
Op www.cycling4all.com kan je een volledige, zij het nog steeds niet definitieve startlijst terugvinden.
diddi
Thanks Jasper... vlug ff een ploegje bijeen timmeren ! ;)
Jasperovitsj
Kvind het voor de Vuelta alvast een pak moeilijker om een ploeg samen te stellen dan in de Tour of de Giro. Er zijn hier wel een paar zekerheden, maar daarnaast zijn er zoveel renners die iets kunnen betekenen in de Vuelta :nervous:
Bunz
mijn ploegje is er klaar voor :)
diddi
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kvind het voor de Vuelta alvast een pak moeilijker om een ploeg samen te stellen dan in de Tour of de Giro. Er zijn hier wel een paar zekerheden, maar daarnaast zijn er zoveel renners die iets kunnen betekenen in de Vuelta :nervous:

Idd...

Sprinters da gaat wel, maar

Pereiro =?
Mayo = ?
Valverde = ?
Jasperovitsj
Valverder gaat top zijn hoor, die heeft weinig tot geen hinder ondervonden van die sleutelbeenbreuk, hoogstens een weekje inactiviteit. En aangezien Valverde kopman is gaat Pereiro in zijn dienst moeten rijden, dus die zal niet vaak z'n eigen kans mogen gaan :)
En Mayo blijft altijd gokken, maar voor ocharme 64 punten kan je niet sukkelen :D

Bunz
kben vooral wel eens benieuwd wat vinokourov kan brengen, na het missen van de tour zal em wel alles op vuelta hebbe gezet ma dan nog...

het wordt weer een spannende vuelta ! :)
Jasperovitsj
Het laatste wat ik van Vinokourov heb gelezen was dat hij zonder al te veel verwachtingen naar de Vuelta trekt, aangezien zijn vorm na al die perikelen rond Astana niet echt meer optimaal is. Maar voor hetzelfde geld komt hij er goed door en is hij kanshebber op de eindzege :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement