|
Vuelta a España 2006 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| Daniele Di Luca! Keb ma 2 min van de koers gezien (klimmeke en aankomst), amai, Menchov, Valverde en Sastre vies weggezakt, da ware nochtans de favo's volges de commentaar (en veel wielrennenFREAKS) |
|
|
| Jasperovitsj |
Serieuze verrassing dat Di Luca hier de beste is, na zijn desastreuze Giro en Tour. De kans bestaat natuurlijk dat dit maar een eenmalige krachttoer was om een WK-selectie te pakken te krijgen. Zondag zal wel duidelijk worden wat zijn ambities zijn.
Voor de rest een paar mensen die onverwacht sterk presteren (Brajkovic, Kacheskin), en anderen die al meteen door de mand vallen (Menchov, Mayo, Vinokourov). Maar het is natuurlijk nog maar de eerste bergrit in de eerste week, dus alles kan nog gebeuren denk ik :) |
|
|
| MikeVee |
| Mcewen is dus al nimeer in de wedstrijd :whip: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Mcewen is dus al nimeer in de wedstrijd :whip: |
GODVERDOEEEEEEEEEEEEEME!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :mad: :mad: :mad: :mad: |
|
|
| MikeVee |
Hushovd eindelijk :)
Die dacht op te geven van zodra hij een rit gewonnen had :mad:, dan ben ik meteen mijn sprinters kwijt |
|
|
| Jasperovitsj |
| Bwah nee, vorige week heeft hij nog gezegd dat het zijn ambitie is om de Vuelta uit te rijden en het puntenklassement te winnen. Dus ik zie hem wel blijven, zeker omdat McEwen al weg is en de rest van de sprinters er niet echt veel van bakt. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | | Na alweer een kans voor de sprinters, die deze keer eens goed uitdraaide voor Thor Hushovd, trekt de Vuelta voor een tweede keer naar de bergen. Het rennerspak begint aan hun zevende rit in Léon, de aankomstplaats van vandaag. Een licht golvend parcours is de aanloop naar de Alto de El Morredero, een lastige klim van eerste categorie en met een lengte van om en bij de twintig kilometer. Na 154,4 kilometer weten we wie zich de winnaar op Ponferrada mag noemen. Een ware veldslag dient zich aan! |
Should be good :cool:
En overmorgen dan weer een vlakke etappe, zondag gevolgd door weeral een etappe met aankomst bergop. Van continuïteit gesproken :rolleyes: |
|
|
| Eagle` |
| Lol @ valverde, legt hem nog efkes op de grote plaat, vino zag hem ni eens passeren gok ik |
|
|
| Jasperovitsj |
Redelijk indrukwekkend ja. En Sastre ook slim gekoerst, heel de klim mooi in het wiel blijven zitten als anderen aanvielen en dan in de laatste hectometers naar de 2de plaats rijden. Brajkovic ook impressive, khad hem beter niet uit m'n ploeg gesmeten voor Piepoli :(
En Menchov man, die komt gewoon niet in het stuk voor :nervous: |
|
|
| Mr_Pedro |
Nie normaal, diene Valverde. Wellicht wel de meest complete renner ter wereld; die heeft ongelooflijk veel talent. Lijkt mij nu de voornaamste kandidaat om de Vuelta te winnen, want wordt elke dag sterker.
Ik kijk al uit naar zondag; compleet geschift met liefst 6 cols... |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| Ook wel een knappe prestatie van De Volder (9de), ik hoop da em de volgende dagen ook iets kan laten zien... |
|
|
| MikeVee |
| Geen wielerprono zege voor mij vandaag aangezien diddi vinokourov, die de rit won vandaag, in zijn ploeg heeft :) |
|
|
|
|