return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Vuelta a España 2006 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Mr_Pedro
Ok, maar op zich verandert het niets aan de zaak. Waarom laten ze daar het wel op een beloopje?

@ Phortastic: wat vond je van de Tour dit jaar? Buiten Landis?
Phortastic
Bwah, buiten Landis had de Tour niet veel om het lijf hoor imo. Veel saaie ritten volgens het zelfde stramien. Ofwel massasprint, ofwel groep in de bergen die vooruit mogen rijden en derachter de favorieten die samen rijden tot paar km van de finish en dan gene erbij die echt indruk kan maken. Qua spektakel vond ik het zeker niet al te vet. Maar er was wel geen duidelijke uitschieter bij, wat wel toe te schrijven kan zijn aan het Spaans schandaal.
Mr_Pedro
Inderdaad, dat bedoel ik dus. Geen heersers of supermannen meer, geen ploeg die alles aan flarden rijdt of alles nauwlettend bijeen kan houden, geen onwaarschijnlijke prestaties meer, ... een teken dat het terug de goeie richting ingaat.
Phortastic
En dan wint op het einde degene die het meeste heeft gepakt :clown:

Kvind da ni echt een stap in de goeie richting maar ok. Men standpunt is wel duidelijk nu, kga stoppen met zagen :)
Mr_Pedro
Idd, dat Landis dan wint, de enigste die iets buitensporigs heeft gedaan qua prestatie, is een lelijke domper op een in mijns inziens normale, deugddoende, spannende Tour. Onwaarschijnlijk, maar het is nu zo. Over't algemeen was de Tour een stap vooruit, maar een winnaar die heeft gepakt, maakt alles naar de kl*ten hé.

Anyway, genoeg gezeverd over die doping nu idd :)

Op naar een spannende Vuelta!
djcresto
quote:
Originally posted by Mr_Pedro
Inderdaad, dat bedoel ik dus. Geen heersers of supermannen meer, geen ploeg die alles aan flarden rijdt of alles nauwlettend bijeen kan houden, geen onwaarschijnlijke prestaties meer, ... een teken dat het terug de goeie richting ingaat.


het was nu ook de 3e snelste tour ooit...

Degene die geloven in cleane wielersport zijn imo zeer naïef. Wat wel niet wil zeggen dat ik niet vind dat sommigen iets mogen nemen. Soms lijkt het mij wel beter en gezonder om bepaalde middelen wel toe te laten op sommige momenten.
Mr_Pedro
Ik heb nergens gezegd dat het al clean is. Ik wou gewoon duiden op het feit dat er stappen in de goeie richting zijn. Gemiddelde snelheid heeft niet echt een aanwijzende betekenis dit jaar, aangezien er enorm veel vlakke etappes waren.
Antony
en betere fietsen

aerodynamische drinkbushouders enzo :p
ConFig
quote:
Originally posted by Antony


aerodynamische drinkbushouders enzo :p


LoL :stongue: :stongue:
Antony
ben er vorige week nog carbonnen tegengekomen van 35 euro tstuk! kheb maar 2 aluminiums van 5 genomen :p

MikeVee
Wielerprono ploegje gemaakt, verwacht er wel niet veel van :toothless
8 vd 12 zijn spanjaarden, die betrappen ze toch niet op doping in Spanje :)
djcresto
quote:
Originally posted by Antony
ben er vorige week nog carbonnen tegengekomen van 35 euro tstuk! kheb maar 2 aluminiums van 5 genomen :p


geen titanium?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement