return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 
Vuelta a España 2006 (pg. 9)
View this Thread in Original format
diddi
Bettini is één van de sterkste renners van zijn generatie. Eigenlijk nog beter dan Boonen imo. Maar Boonen heeft nog wel wat tijd! :)

1. PETACCHI Alessandro (1986)
2. VINOKOUROV Alexandre (1376)
3. MCEWEN Robbie (1376)
4. VALVERDE BELMONTE Alejandro (1100)
5. SASTRE CANDIL Carlos (596)
6. SANCHEZ GONZALEZ Samuel (501)
7. MAYO DIEZ Iban (64)

Een standaard ploegje denk ik :p
ConFig
gistern tijdens de live verslaggeving nog wat gehoord over de zaak Fuentes..
Blijkbaar zijn er schone aanwijzing dat Valverde ook zou betrokken zijn bij die hele zooi:
klein voorbeeldje: Codenaam (valv) 2004-2006 , laat niet veel aan de verbeelding over imo, zeker als ge weet dat Fuentes meestal gewoon de namen wat afkortte, zoals ie ook bij Ullrich deed.. Maar laat Valverde nu toch wel niet de meest beschermde renner in het peloton zijn zeker? Bijgevolg reppen de Spanjaarden er dus met geen WOORD over hé.. :/ hoe oneerlijk kunt ge dan bezig zijn met de wielersport? :nervous:
Jasperovitsj
Er zijn inderdaad geruchten dat Valverde ook op de lijst van Fuentes stond. Of dat automatisch betekent dat hij doping gebruikt heeft is dan weer een stap verder (idem voor Ullrich en Basso trouwens). Maar zolang hij niet effectief betrapt wordt gaat de spaanse justitie niks doen vrees ik, de spanjaarden zijn op dat gebied niet zo doortastend...
diddi
Enkele artikels:



,,Fuentes heeft nog veel geheimen''

Commentaar. De Ronde van het bedrog

Menchov eindelijk tot winnaar uitgeroepen van de Vuelta 2005

:rolleyes:
Jasperovitsj
Vreemde sprint, met een toch lichtjes verrassende winnaar, Ventoso. Wat opviel was dat Rodriguez weeral te vroeg aanzette waardoor McEwen te vroeg op kop kwam en weeral in de laatste 30 meter nog voorbijgesneld werd. En ook in indrukwekkende versnelling van Hushovd, maar hij kwam dan weer veel te laat. Had hij 40 meter vroeger aangezet had hij volgens mij wel gewonnen. En Bettini wou wel blijkbaar, maar hij is er uiteindelijk niet aan te pas gekomen...

Morgen weeral massasprint waarschijnlijk, ik ben benieuwd :)
MikeVee
McEwen stelt me wel teleur, maar gelukkig is er Hushuvd die voor mijn wielerpronoploeg puntjes pakt :tongue2
Bunz
uit interesse: was Pettachi ergens te zien ?
MikeVee
quote:
Originally posted by Bunz
uit interesse: was Pettachi ergens te zien ?


Ja, op plaats 140 :toothless
Jasperovitsj
Petacchi is gisteren zelfs bijna 2 minuten na het peloton aangekomen nadat hij de sprint voor Zabel mee heeft voorbereid. Om maar te zeggen dat hij de eerste week niet in het spel zal voorkomen ;)
Maar wie weet, als hij de bergen overleeft komt hij er in de 2de week nog door...
Mr_Pedro
Die bergen gaan problematisch worden, denk ik. Met de conditie dat hij nu heeft... ik weet het zo niet.

In ieder geval vind ik het wel mooie sprints tot nu toe in deze Vuelta. Lekker spannend, niemand steekt er bovenuit, want de grote toppers zijn niet in de beste vorm.

Jasperovitsj
Hushovd is volgens mij intrinsiek de snelste, maar hij laat zich altijd ringeloren door een outsider die profiteert van de wanorde in de sprints. Geef hem een goeie locomotief die hem afzet op 200 meter van de meet, en hij wint ze allemaal volgens mij :)
Mr_Pedro
Ja, idd, in deze Vuelta lijkt hij me idd ook wel de snelste, maar ik vind het geen slechte zaak dat er geen locomotiefs zijn. Je kan intrinsiek snel zijn, maar da's niet de enigste kwaliteit van een sprinter hé. Je moet ook kunnen wringen, en je goed positioneren. Vandaar, leve de wanordelijke sprints! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 
Privacy Statement