|
שיתוף קבצים (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בוא נראה
יש פו 2 שלקחו את הטראק ליסט ושמו אותו פה...אני פירסמתי אותו בשארינג ולא קיבלתי תודה
ככה זה מוכיח שאני לא צריך לפרסם פו וזה סתם ביזוז
עשיתי ניסיון... |
מוש דבר ראשון ראיתי שאנשים (יותר נכון איש) ביקשו את הטראקליסט אז פשוט העתקתי אותו מהשרינג... לא מבין מה הבעיה בזה????
ודבר שני
הייתי בטוח ששמתי תודה בשארינג אבל כנראה ששכחתי...... אז תודה.....
ותאמת לי לא אכפת איפה תפרסם כי יש לי גישה לשארינג אבל אני חושב שבגלל שלהרבה פה אין כניסה אז לא יקרה כלום אם תתן לינק גם פה....
אני יודע שאם לי היה מה לעלות ולאיפה לעלות הייתי מעלה בכיף.... |
|
|
| DjChook |
הנה
שני פלצנים מחו"ל אמרו תודות רבות לכם
זה עושה טוב לא ?
ומוש לא הבנתי את הבדיקה שעשית |
|
|
| Agent-Fire |
מוש אם זה היה פאב ואתה מפחד שימחקו לך אותו אז בסדר, אתה יכול לא לפרסם כאן.
אבל מה הקטע אם אתה מפרסם גם שם וגם כאן
נראה לך שבפייל שארינג כל אחד שמוריד נותן תגובה?!
כשיהיה לי כבלים אני גם יתחיל לעלות. |
|
|
| MoSH_MaN |
שמעו פעם פתחתי
FTP
ואני זוכר טוב מאד מה קרה אז די |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DJ-Ande
in hell i look at the page and understud non of it, then i relised that u were giving direct dowload links of songs (i think) and one that arn't on AG. But they don't work 4 me and now iam sad:( :( :( :( could you repost them on one post so i can dowload cos the songs u posted are ing mint and i realy want them nice 1 if ya can understand me and if ya do. thx |
i only post tunes that I upload
:) |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
שמעו פעם פתחתי
FTP
ואני זוכר טוב מאד מה קרה אז די |
אני אמרתי לך תודה על האפטיפי ;)
אבל יש ליצ'רים בכל מקום, בשארינג גם לא כולם אומרים תודה, וזה בטוח! |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אני אמרתי לך תודה על האפטיפי ;)
אבל יש ליצ'רים בכל מקום, בשארינג גם לא כולם אומרים תודה, וזה בטוח! |
זה ברור שלא כולם יגידו תודה
שמע אם תלך לשם תראה
600 views
15 replys
זה תמיד ככה אחי
אין מה לעשות |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
2 DJ Spoke - Ignition
|
תסביר לי איך הגעת ששיר מספר שתי זה
DJ Spoke - Ignition ?!!??!!?
אם הייתי זוכר שיש לי בדיסק מיקסוס של ספוק את השיר הזה ישר הייתי יודע שזה זיון שכל...השיר של סםוק בסדר
אבל שיר מספר 2 ענק!!! וזה ממש ממש לא
DJ Spoke - Ignition |
|
|
| mos2002 |
ftp://207.212.50.86
אוקיי אני מקווה שתהיה לזה המשיכיות מצד האנשים פה
כרגע יש שם וינל אחד להורדה, אבל אני עובד על עוד כמה וינלים שיהיו שם להורדה עד הערב, כאמור ישלי חיבור איטי אבל זה לא מפריע לי כי אני רוצה לתרום לפורום וזהו
אתם מורידים את החלקים ומאחדים אותם אם התוכנה
HJ-SPLIT
שנמצאת שם להורדה בתקיית
MISC
אחרי שאיחדתם את הקובץ אתם פותחים אותו מהכיווץ והסיסמא לפתיחת הקבצים היא
TA-Forums
פשוט מאוד, בהצלחה ואני מקווה שתהנו מהשירים, על תכתבו בשרת כלום, רק תורידו וזהו, השרת לא שלי וחיו קצרים מאוד
המהירות היא
T1
רק תגידו תודה ואני ימשיך לעלות דברים
Tracks 2 Leech
01-paffendorf-be_cool__hiver_and_hammer_remix-promo_vinyl-pow.mp3
בתוך השרת תיכנסו ל
Tracks For TA Forums (Please Don't Deleted This Files)
יאללה בייי |
|
|
| mos2002 |
נוסף עכשיו גם רדיו מיקס מעולה לשרת
02-minimalistix-close_cover__orion_too_radio_remix-tgx
תורידו ותגידו תודה
בייייי |
|
|
| MoSH_MaN |
תודה רבה
02-minimalistix-close_cover__orion_too_radio_remix-tgx
! |
|
|
| mos2002 |
New In The Server - חדשים בשרת
02_space_frog_follow_me_mr_bishi_rmx-dhs.mp3
04_romanthonys_nightvision-never___pvd_late_night_mix-mtc.mp3
Have Fun With The Tracks
תהנו אחים שלי, ותגידו תודה אם אתם מורידים |
|
|
|
|