|
שיתוף קבצים (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
לא לדעתי גיל לא צריך לפרסם כאן וגם אני לא הבנתי למה פירסמתי כאן....
אחרי שבועיים שהעלתי הכל אני מקבל תגובות כאן מהאלה מישראל שהורידו ולא עשו רי פליי
יש מקום לשארינג וזה בטח לא כאן |
|
|
| DjChook |
טוב
DO AS U WISH
לי לא ממש אכפת |
|
|
| MoSH_MaN |
| אני אולי יעלה איזה 3 טארקים שהמלצתי בעבר |
|
|
| DJ-Energy |
כן אנשים
חשבתי שהסט הזה אחלההההההה
יש בו פול אנרגיה
ורציתי שגם אתם תשמעו אותו
אז הינה לכם:
Godskitchen_Carnival_Newcastle-Armin_Van_Buuren_Live_09-03-2002-1REAL
Tracklist:
1) Project Medusa vs. Exor - Moonshine (Exor Mix Part II)
2) 4 Strings - Into the Night (D-Tech Mix)
3) Alphabreed - Beyond the moon (Freejack's Energy Mix)
4) Push - Tranzy State of Mind (Club Mix)
5) Agnelli & Nelson - Everyday (John '00' Flemming Mix)
6) Rank 1 - Awakening
7) Paul van Dyk ft. Saints Etienne - Tell me Why (The Riddle) (Vandit Remix)
Marco V - Simulated
9) Solar Factor - Deep Sonar
10) Paffendorf - Be Cool (Hiver and Hammer Remix)
11) 4 Strings - Into the Night (Coast 2 Coast Remix)
12) M-Diva - Reachin' Out
EnJoY!!
Leech = Reply |
|
|
| tr@nceoholic |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
כן אנשים
חשבתי שהסט הזה אחלההההההה
יש בו פול אנרגיה
ורציתי שגם אתם תשמעו אותו
אז הינה לכם:
Godskitchen_Carnival_Newcastle-Armin_Van_Buuren_Live_09-03-2002-1REAL
Tracklist:
1) Project Medusa vs. Exor - Moonshine (Exor Mix Part II)
2) 4 Strings - Into the Night (D-Tech Mix)
3) Alphabreed - Beyond the moon (Freejack's Energy Mix)
4) Push - Tranzy State of Mind (Club Mix)
5) Agnelli & Nelson - Everyday (John '00' Flemming Mix)
6) Rank 1 - Awakening
7) Paul van Dyk ft. Saints Etienne - Tell me Why (The Riddle) (Vandit Remix)
Marco V - Simulated
9) Solar Factor - Deep Sonar
10) Paffendorf - Be Cool (Hiver and Hammer Remix)
11) 4 Strings - Into the Night (Coast 2 Coast Remix)
12) M-Diva - Reachin' Out
EnJoY!!
Leech = Reply |
בנאדם תודה שהעלת את הסט המפגיז הזה למרות שהורדתי כבר איזה 40 דקות ממנו מ
audio galaxy
יבורכו אנשים כמוך
עוד פעם תודה בנאדם
:) |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by tr@nceoholic
בנאדם תודה שהעלת את הסט המפגיז הזה למרות שהורדתי כבר איזה 40 דקות ממנו מ
audio galaxy
יבורכו אנשים כמוך לעומת סוציומטים שעושים שארינג רק לפורום המצומצם שלהם
עוד פעם תודה בנאדם
:) |
סליחה?????
לפחות תגיד תודה שאנחנו מעלים דברים!
סוציומטים עלק
אתה בכלל יודע מה פירוש המילה שאתה אומר אותה???
ותאמין לי שלא שווה לשים פה לינקים כי אתם כולכם כפויי טובה, מורידים ואפילו לא אומרים תודה
בגלל זה אני לא שם פה טראקים ובנוסף לכך גם מוש מבין שלא כדאי לו לשים פה לינקים! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by tr@nceoholic
יבורכו אנשים כמוך לעומת סוציומטים שעושים שארינג רק לפורום המצומצם שלהם
|
טוב אני רק יוסיף עוד משהו כי אני מסכים לכל דבר שגיל אמר
ככה אתה מעיז להגיד לי אחרי שנתתי לך להוריד ממני!!! |
|
|
| Gil Shwarts |
אין אין
ישראליים כפויי טובה
לא שווה אפילו לתת לכם סמפל מטראק!
חוצפן! |
|
|
| tr@nceoholic |
יאללה אפשר לחשוב כאילו הרגתי בן אדם איזה עליהום אתם עושים עליי בסך הכל אני אומר שתעלו עוד דברים שתתנו לאנשים נוספים להנות מסטים וכדומה
וככה תרחיבו את הקהילה שלכם
אוקיי מצטער אם הייתה לי פליטת פה
אני לא ליצ'ר מסריח אני מוכן להשתתף בקהילה אבל ניסיתי להעלות משהו שלי ל
ambrozia
אבל הם לא קיבלו את זה |
|
|
| Gil Shwarts |
באמברוזיה ייקראו לך גנב אם אתה שם שם משהו שלא שלך
ומשהו שלך אני לא מציע לך לשים פה אלא בAmature DJ's section אלא אם כן הטראק מאוד טוב.
ואולי אתה לא ליצ'ר מסריח אבל תאמין לי שיש פה המון כאלה
ולא שווה להעלות קטעים רק בשביל תודה אחת מסריחה.
שתגע לך שהאנשים שמעלים מבזבזים המון זמן על זה כי לוקח זמן להעלות וכל מה שהם רוצים בתמורה זה תודה...
תחשוב איזה בעסה זה אם אחרי כל הזמן הזה שבזבזת אתה מקבל כולה תודה אחת למרות שלפחות 20 אנשים הורידות את הטראק...
בכל אופן, אמברוזיה בחיים לא יאשרו לך קטע שלא שלך כי אני הוא אחד מהאנשים שאחראיים על הקטעים המקוריים. |
|
|
| DjChook |
אין לי מה להוסיף לכם חוץ מעוד פעם
ע ל כל מה שאי פעם העלתםתודה
ורק שאלה אחת
מזה
AMBROZIA |
|
|
|
|