|
שיתוף קבצים (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
Don_Diablo-The_Sound_of_Fear-Promo-CDS-2002
רוצים? |
מוזר זה טראק ממש ישן אבל אדיר |
|
|
| NeMeSiS1234 |
תודה רבה אנשים על הץ שמושקע פה
כל הכבוד על היוזמה ואני מקווה שזה יימשך הרבה זמן
ואם אפשר להעלות חדשים זה יהיה יותר טוב
[= |
|
|
| yahel222 |
קודם כל תודה תודה על כל השיתופים !!!!
וכל מה שמוש משץף כבר יש לי
אבל אני יוריד ultra - free
נשמע טוב :D |
|
|
| Dj Moriano |
| מוריד עכשיו יובל |
|
|
| Dj Moriano |
תודה יובל מוריד עכשיו
ונראה לי שבקצב הזה אני יכול למחוק כבר את אודיו גלקסי |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
יובל
אני מוריד את סופרסטרינג
כולם אומרים שזה כזה יפה אז צריך לבדוק
:rolleyes: :) :) :)
תודה בכל מקרה |
|
|
| Agent-Fire |
10x
מוריד תטראק האחרון... |
|
|
| MoSH_MaN |
| בהתחלה חשבתי שהרימיקס לסופרסטרינג שהוא די ישן אבל עכשיו נזכרו בו הוא יותר טוב מהרגיל אבל אחרי איזה פעמיים של שמיעה הוא ממש א יותר טוב לדעתי מהרגיל |
|
|
| Blik |
thx dudes
מוריד תטראק האחרון... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Blik
thx dudes
מוריד תטראק האחרון... |
lol :D |
|
|
|
|