|
שיתוף קבצים (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
בדיוק המלצתי על טראנסה - נייטסטוקר בט'רד של ההמלצות :D
בואנה מוש אני צריך להתחיל להוריד את הדברים שלך
שלא תעלה את זה לחינם :) |
|
|
| MoSH_MaN |
תאמת עכשיו עשית
FXP
פשוט אז לא היה מה להוריד ולא הייתי בכלל במחשב אז שמתי זין |
|
|
| Hell_Copter |
אין בעיה אחי תמשיך ככה מצידי :)
אתה חוסך לי מגה בייטים באקוונט שלי אם אתה יודע למה אני מתכוון...
תגיד אחי...
סידרת שיהיה לך אפ טי פי שתוכל לפתוח? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תגיד אחי...
סידרת שיהיה לך אפ טי פי שתוכל לפתוח? |
לא עדיין לא
אני צריך לפתוח פורטים
מחר אני מתקשר לתמיכה |
|
|
| Gil Shwarts |
אל תגידו עכשיו שמוש לא דואג לכם :)
עבודה יפה מוש רק חבל שכבר יש לי את כל הטראקים האלה :) |
|
|
| Dj Moriano |
| תודה מוש....... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אל תגידו עכשיו שמוש לא דואג לכם :)
עבודה יפה מוש רק חבל שכבר יש לי את כל הטראקים האלה :) |
טוב גיל די להסתבלט אלי
זה שיש לך את
POW
:D |
|
|
| Gil Shwarts |
פתחתי שרת...
212.179.192.15
port: 1024
login: singles
pass: singles
3 user max,
1:2 ratio!
Hammer = Ban!!
זה בגלל רוחב הפס המאפאפן שלי :) |
|
|
| arik |
תודה גיל מת עליך!!!!
יש שם דברים טובים
אבל מה אתה אומר גיל אולי תשים כוכבית על הטרקים המומלצים
כי כמוני וכמו רועי וכמו הרבה
אז אנחנו לא יכולים להוריד הכל
??
זה אפשרי? |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by arik
תודה גיל מת עליך!!!!
יש שם דברים טובים
אבל מה אתה אומר גיל אולי תשים כוכבית על הטרקים המומלצים
כי כמוני וכמו רועי וכמו הרבה
אז אנחנו לא יכולים להוריד הכל
??
זה אפשרי? |
אחי זה סרטים אחושילינג לעשות את זה
חוץ מזה שהיום אני הולך להביא ערימת דיסקים
ואני מתחיל לצרוב
ואז יהיו בשרת רק הטראקים שקיבלתי ממש בימים האחרונים |
|
|
|
|