|
שיתוף קבצים (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| arik |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אחי זה סרטים אחושילינג לעשות את זה
חוץ מזה שהיום אני הולך להביא ערימת דיסקים
ואני מתחיל לצרוב
ואז יהיו בשרת רק הטראקים שקיבלתי ממש בימים האחרונים |
אין בעיה בכל מקרה עוד קצת זמן אני מקבל את האינטרנט המהיר
בכל מקרה תודה |
|
|
| nimrod levi |
תודה גיל...
אבל לא הצלחתי להוריד כלום
צריך להעלות משהו לפני?? |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
פתחתי שרת...
212.179.202.247
port: 1024
login: singles
pass: singles
3 user max,
1:2 ratio!
Hammer = Ban!!
זה בגלל רוחב הפס המאפאפן שלי :) |
אחי...
ratio?
למה?
יש לך אפטיפי פרטי שאתה מוריד ממנו מלא דברים! אז מה אתה צריך מאנשים מסכנים כמונו שנעלה לך
:sadgreen:
תעשה עדיף שאפשר להוריד קובץ אחד בכל התחברות או משהו כזה... |
|
|
| Gil Shwarts |
יש לי חיבור איטי מדי לשרת
אבל פתחתי בכל זאת
נותנים לכם אצבע אתם רוצים את כל היד!
נמרוד, אתה מעלה סינגל אחד (מלא), אתה מוריד 2... |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
יש לי חיבור איטי מדי לשרת
אבל פתחתי בכל זאת
נותנים לכם אצבע אתם רוצים את כל היד!
נמרוד, אתה מעלה סינגל אחד (מלא), אתה מוריד 2... |
תשמע גיל אני לא חבר בכל הקבוצות האלה שעושות ריפים ככה שאין לי סינגלים מלאים...
טוב לא נורא כנראה אני צריך לשכוח מהאפטיפי שלך |
|
|
| Agent-Fire |
פשוט יהיה דבילי שאני יעלה סתם איזה טראק שאתה לא צריך בכלל...
יכול להיות אני ימצא משהו שאני ממש רוצה, אז זה יהיה שווה...
:) |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
יכול להיות אני ימצא משהו שאני ממש רוצה, אז זה יהיה שווה...
:) |
יכול להיות?
בטוח!
:)
יובל העלה לי 2 סינגלים
אחד כבר יש לי
השני סבבה
אבל מה שמוזר הוא שהוא לא הוריד כלום
העלה והתנתק :) |
|
|
| Agent-Fire |
| הוא זוכר את הרטיו לפי האיפי או לפי הסשן של ההתחברות? |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
סשן |
אז איך בדיוק אני יוריד ממך?!
נגיד אני מעלה משהו והולך... כשהוא מסיים לעלות האפטיפי שלך ינתק אותי וירד לי הרטיו בחזרה ל0..
יש איזה 30 שניות טיים אווט...
מה עושים
:conf:
זה מה שקרה לנמרוד... הוא לא הספיק לשים משהו להורדה וזה התנתק לו.. |
|
|
| Gil Shwarts |
נמרוד לא העלה כלום
וכשאתה מסיים להעלות כדאי שתהיה ליד המחשב... |
|
|
| Segev |
| גיל סתם שאלה חבר שלי היה פה וראה אותך ושאל אותי עם אתה גר בכוכב יאיר אז אמרתי לו שלא שאתה גר בבאר שבע אז הוא אמר לי שהוא היה גר שם אז היה לו שכן בשם גיל שווארץ זה אתה או יש לך שם איזה משפחה או משהו? |
|
|
|
|