|
שיתוף קבצים (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
Ambrosia
זה אתר למוזיקאים ישראליים שיכולים לפרסם שם את הקטעים שלהם
www.ambrosia.org.il |
|
|
| NeMeSiS1234 |
דבר ראשון חבר'יה תרגעו בבקשה לא צריך לריב בגלל זה
דבר שני אם אתם לא רוצים להעלות אז אל תעלו זה לא יהיה כזה סיפור
אני מאוד מודה לכם מזה שאתם מקדישים זמן מזמנכם ואתם מעלים לנו טראקים
ונכון אני שאני תורם הרבה לפורום פה חשבתי שאולי אלה שיש להם גישה לשארינג יעשו טובה ויעלו לפה טראקים כי אני הצטרפתי שבוע וחצי מאוחר מידי
אבל זה לא שאני פה רק לטראקים
אני נהנה פה ויש פה אחלה של אנשים וזהו
בכל מקרה אני רוצה להגיד תודה לגיל שעושה המון בשביל הפורום הזה ומעלה הרבה וכמו כן למוש שעושה הרבה פה |
|
|
| Gil Shwarts |
האמת שבכל מה שקשור להעלאה של טראקים וכאלה
מוש ויובל עושים הרבה יותר ממני
היו לי כולה יומיים שבהם הפגזתי בלינקים לטראקים אבל חוץ מזה אני לא ממש זוכר...
בכל אופן, זה לא יאה לבן אדם להיות כזה כפוי טובה
שיגיד תודה שאנחנו בכלל נותנים לו את האופציה להוריד טראקים מכאן! |
|
|
| tr@nceoholic |
| גיל אני לא כפוי טובה ואתה תראה זאת בהמשך |
|
|
| Scorchio |
חברייה פה פורום טראנס לא צריך לעשות צ'ורבה
הוא בדיוק כמו השר אוצר שנכנס למסעדה רומנית אוכל צ'ורבה פתאום נכנס שר הפנים אז שר אוצר שואל אותו
כמה?
שר הפנים עונה לו : 7
אז שר אוצר שואל אותו: מה 7?
אז שר הפנים עונה לו : מה כמה?
:) |
|
|
| Agent-Fire |
| יובל תודה על הסט... מוריד עכשיו... |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אני הצטרפתי שבוע וחצי מאוחר מידי |
אחי אני מה26 בנובמבר ואין לי גישה... זה כמעט 3 שבועות לפניך...
יכול להיות שיש לי גישה ואני לא יודע על זה?
:conf: |
|
|
| Gil Shwarts |
לך ל
Music Discution או איך שקוראים לזה
אם תראה עוד 2 לינקים שם
תדע שיש לך גישה
אין דרך אחרת לגלות |
|
|
| DjChook |
יש דרך פשוטה
אם נרשמת לפני ה 14 לנובמבר אתה רואה
כן כן לא לא |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DjChook
יש דרך פשוטה
אם נרשמת לפני ה 14 לנובמבר אתה רואה
כן כן לא לא |
אז כנראה שלא... :sadgreen: |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
האמת שבכל מה שקשור להעלאה של טראקים וכאלה
מוש ויובל עושים הרבה יותר ממני
היו לי כולה יומיים שבהם הפגזתי בלינקים לטראקים אבל חוץ מזה אני לא ממש זוכר...
בכל אופן, זה לא יאה לבן אדם להיות כזה כפוי טובה
שיגיד תודה שאנחנו בכלל נותנים לו את האופציה להוריד טראקים מכאן! |
טוב גיל לא צריך להרוג מישהו
אולי צריך לסגור את החלק הזה וזהו
ואז כפויי הטובה האלה יבינו שהם כלום פה |
|
|
| NyKoN |
תודה רבה DJ ENERGY
ומה השם שלך באמת? |
|
|
|
|