|
שיתוף קבצים (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
למה אני לא מצליח להוריד את הסט זה אומר לי שיש בעיה
זהוא לא מזהה את האתר שממנו אני מוריד או משהו כזה |
|
|
| TranceGiant |
| Moriano...yesh leha firewall? im ken...sgor oto |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
Finished the Idan Gutman set!
Superb!! Very bangin stuff,excellent mixing:eek: !
God damn im soin love with Derb's Africa..cant get enough of it!! |
yup this track is definalty excelent!!!
i love their remix of warmduscher - hardcore will never die 2
:) |
|
|
| TranceGiant |
exetik and energy..Listen to the song starting at about 73..
w00t!!! What a fabulous track!Djmixes 2k saysits called
"Dj robert Gitelman vs martinez brothers - dreaming about paprika"
whatever..it ROX! |
|
|
| MoSH_MaN |
I cant download :(
EDIT
עכשיו בהנתי למה לא יכלתי להוריד בגלל הפיירוואל.... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
i love their remix of warmduscher - hardcore will never die 2
:) |
לאאאא
זה כזה שיר גרוע,
הוא מתחיל כל כך טוב ואז הם פשוט הרסו אותו, אני לא יכול לשמוע את זה
אבל אם אתה אוהב אז סבבה
ובקשר לסט הורדתי
עוד לא חיברתי |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
Moriano...yesh leha firewall? im ken...sgor oto |
10X ahi ani yenase achshav |
|
|
| Gil Shwarts |
למי שיש גישה לפייל שארינג...
גשו לשם, שמתי שם כמה דברים חמודים |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
למי שיש גישה לפייל שארינג...
גשו לשם, שמתי שם כמה דברים חמודים |
אחי הפצצת במלא טראקים....
מאיפה המקום???? |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אולי תשתפו אנשים בלי גישה לפייל שארינג !!!!
כמוני למשל
זה לא שאני לא תורם למקום הנהדר הזה
זה פשוט שאני הצטרפתי שבועיים מאוחר מידי
=[ |
|
|
| DjChook |
גיל זה לא יפה
עד שמישהו מעלה דברים מישראל
שים את זה גם פה. מה אכפת לך
(אני לא אומר שלא מעלים פשוט מוש ויובל שמים גם פה)
אז בשבילו תשים פה |
|
|
|
|