| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
פייל שארינג זה פורום שרק לאנשים שרשומים ממזמן יש גישה לשם...
אנשים מפרסמים שם טראקים שהם העלו..
לי גם אין גישה
:confused: |
לפי מה שהבנתי זה מי שנרשם אחרי ה14 בנובמבר אין לו גישה...
אני נרשמתי ב15 בנובמבר ויש לי גישה
לא יודע איך זה |
|
|