|
שיתוף קבצים (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
1 Rank1 - Awakening (Benicio mix)
2 DJ Spoke - Ignition
3 Russenmafia - Afraid of us (Schwarze puppen mix)
4 ID - Id (Dj Scot Project mix)
5 Yoji Biomehanika - Ding A Ling (Dj Scot Project mix)
6 Kai Tracid - Trance & Acid (Derb mix)
7 Warmduscher - Hardcore Will never die (Derb mix)
8 ID
9 heard this before, just cant remember name!
10 Only the first few sec os this track! - ID |
|
|
| MoSH_MaN |
| עכשיו אתם רואים שיש כאן זבלים ליצ'רים |
|
|
| DjChook |
העיקר שאני אומר תודה
זה לא מספיק לך מוש? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
עכשיו אתם רואים שיש כאן זבלים ליצ'רים | [
אני לא מבין אותך מוש
אתה מפרסם פה סט טוב ומצפה שאני לא יוריד אותו
ואז גם אתה קורא לי ליצ'ר
אם אתה לא רוצה שאני יוריד אז תגיד לפני שאתה מפרסם
:( :conf: :mad: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
[
אני לא מבין אותך מוש
אתה מפרסם פה סט טוב ומצפה שאני לא יוריד אותו
ואז גם אתה קורא לי ליצ'ר
אם אתה לא רוצה שאני יוריד אז תגיד לפני שאתה מפרסם
:( :conf: :mad: |
הוא אומר שיש כאלה שסתם מורידים ולא אומרים תודה
מוש... יכול להיות שזה כאלה מבחוץ שלא רשומים בכלל |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
סליחה אם לא הבנתי אותך טוב מוש
שוב תודה על הסט
:D |
|
|
| mos2002 |
מוש, יובל וגיל ישלי רק דבר אחד להגיד לכם
שלושתכם אסים.... אין אין עליכם
איך שאתם מפוצצים פה, תודה עוד פעם
ובשביל מוש....... תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה
אם אתה רוצה עוד תבקש אני ישים כמה שאתה רוצה
:)
אחלה של דברים |
|
|
| tr@nceoholic |
| תודה למוש ושות' על הטראקים:) |
|
|
| DJ-Ande |
| in hell i look at the page and understud non of it, then i relised that u were giving direct dowload links of songs (i think) and one that arn't on AG. But they don't work 4 me and now iam sad:( :( :( :( could you repost them on one post so i can dowload cos the songs u posted are ing mint and i realy want them nice 1 if ya can understand me and if ya do. thx |
|
|
| keown1985 |
| I owe u guys a big thanx for these tracks, so top notch tracks here which i have been gettin over the last few days, Armin Van Buuren set was def good! Thanx, keep it up:D:D :D :) |
|
|
| MoSH_MaN |
בוא נראה
יש פו 2 שלקחו את הטראק ליסט ושמו אותו פה...אני פירסמתי אותו בשארינג ולא קיבלתי תודה
ככה זה מוכיח שאני לא צריך לפרסם פו וזה סתם ביזוז
עשיתי ניסיון... |
|
|
|
|