|
שיתוף קבצים (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
אני ממש אבל ממש לא אהבתי את ה-
A-SIDE
אבל ה-
B-SIDE
מצויין לפי דעתי |
|
|
| MoSH_MaN |
פחחחחחחחחחחחחחחח
אין על ה
A SIDE
כל כך כיף לרקוד!
ב5:40 |
|
|
| NeMeSiS1234 |
לא אחי
הקצב שנכנס שם ממש מעפן לפי דעתי
הכניסה פצצתית אבל הקצב אחר כך הורס את הכל |
|
|
| MoSH_MaN |
| פחחחחחחחח אין לכם מושג |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
פחחחחחחחח אין לכם מושג |
אין לנו מושג ???
מה הקשר אחי
כל אחד ומה שהוא אוהב
ומה אתה ישר קופץ אין לכם מושג בלה בלה בלה |
|
|
| DJ-Energy |
הוא צודק מוש
chill out man!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
WHAT EVER WHAT EVER
העלתי כמהדברים יפים 6 שירים
עכשיו אני לא הזונה שלכם אז לכו לשארינד כי אני חייב לרוץ
אני ישים כאן שאני יחזור! |
|
|
| NeMeSiS1234 |
טוב מוש אני לא פה לריב עם אף אחד אז בוא נירגע
סבבה? |
|
|
| Gil Shwarts |
לכל בעלי הגישה לפייל שארינג
סינגל חדש = שחרור של 10-04-02:
The_Mystery-Devotion__Incl_Flutlicht_Remix-Vinyl-2002-SND
מחכה לכם שתורידו אותו :) |
|
|
| Hell_Copter |
חחחח בדיוק היום הורדתי את זה גם...
למה לא אמרת לי שאתה שם?! :D |
|
|
| Hell_Copter |
זה היה בצחוק אחי...
חפיף |
|
|
|
|