|
שיתוף קבצים (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Agent-Fire |
| איזה יופי... תודה גיל |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| GIL!!!! 10X man |
|
|
| Hell_Copter |
וואי גיל תודה על הדיסק!!!!!!!
אנימוריד אותו עכשיו!!!
את הרמיקס של אלכס גולד יש לי... כדאי לכם להוריד רמיקס נחמד
למרות שהרמיקס של לאנג' הכי טוב לטראק הזה |
|
|
| Dj Moriano |
גיל שמתי לב ששכחתי להגיד תודה....
תודה גבר הורדתי את הדיסק ואת
01_agnelli_and_nelson-everyday_2002__alex_gold_vocal_mix-mtc.mp3
הלינקים של
Ian_Van_Dahl-Reason__Remixes-Promo_Vinyl-2002-MTC
לא פעלו..... |
|
|
| Dj-2TaLL |
גיל אם לא רוצה להשמע מגעיל...
לא אמרת משהו על זה שאתה מעלה את הדיסק של מרקו וי?!?
:toothless :toothless :toothless |
|
|
| Gil Shwarts |
שאלתי, לא אמרתי
והרוב אמרו שלא כדאי אז ירדתי מזה
יאללה לילה טוב |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
שאלתי, לא אמרתי
והרוב אמרו שלא כדאי אז ירדתי מזה
יאללה לילה טוב |
מתי זה היה? יום שלם לא הייתי כאן...
כדאי כדאי... תעלה...
:stongue: :stongue:
ולילה טוב גם לך... למרות שאני עכשיו בצהריים... |
|
|
| Gil Shwarts |
מ ה פ כ ה ! ! !
לכל בעלי הגישה לפייל שארינג
עשו לי טובה וגשו לשם :) |
|
|
| Gil Shwarts |
אני יודע :)
וזה עדיין לא נגמר!!! :D:D:D:D:D:D:D |
|
|
|
|