|
שיתוף קבצים (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
תודה רבה אחי
למרות שאני אוריד רק יותר מאוחר |
|
|
| Hell_Copter |
וואי חברים זה פצצה
עדיין לא הורדתי כלום מפה אבל אני יתחיל בקרוב אולי
אולי אני ילך לחבר ויחרוש אצלו על זה ויצרוב לי
ומוש... לא הורדתי את הסט
פשוט ביקשתי מחבר שלי שיש לו את הסט את הטראקליסט כי ביקשו פה וזה מה שהוא הביא לי |
|
|
| mos2002 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואי חברים זה פצצה
עדיין לא הורדתי כלום מפה אבל אני יתחיל בקרוב אולי
אולי אני ילך לחבר ויחרוש אצלו על זה ויצרוב לי
ומוש... לא הורדתי את הסט
פשוט ביקשתי מחבר שלי שיש לו את הסט את הטראקליסט כי ביקשו פה וזה מה שהוא הביא לי |
אחי תעשה את זה כמה שיותר מהר כי השרת שאני משתמש בו לא ממש יציב |
|
|
| Hell_Copter |
אין בעיה גבר
אני צריך לראות מתי אני הולך לחבר שלי
יש לו כבלים כבר כמה שנים... הוא בניסוי כזה
אני זוכר בחופש הגדול ישנתי אצלו והורדתי שיר אחרי שיר אחרי שיר
לא יותר מדקה לשיר
מהירויות אדירות |
|
|
| nesher |
תודה על ה
ftp
mos2002 |
|
|
| nesher |
| Can i upload stuff? |
|
|
| mos2002 |
| quote: | Originally posted by nesher
Can i upload stuff? |
אחי אתה יותר ממוזמן אבל אתה חייב להבין שהשרת לא יציב והוא יפול בזמן הקרוב, או שלא אני לא יודע, מה שכן תעשה תקייה בתוך התקייה שעשיתי
ותרשום בא
Up
ואז תעשה מה שבא לך
בהצלחה אחי |
|
|
| nesher |
דווקא השרת יציב מאוד
כל הזמן 3 קיי
=[
hahaha
הצלחתי לעלות זה לא בעיה
נקווה שיישאר כמה שיותר;) |
|
|
| mos2002 |
איזה באסה אתמול השרת נתן לעלות על 10 קיי עכשיו הוא תעייף נראה לי, צריך למצוא שרת אחר
אחי אם העלת משהו תוכל לפרסם איזה בדיוק טראקים העלת?
ותודה מראש על היוזמה |
|
|
| nesher |
טוב עם אתה רוצה שאני יפרסם
אז העלתי את הויניל ריפ שנראה לי נדיר קצת לא יודע
Martin_Eyerer-Starry_Night-Vinyl-2002-BMI
ועכשיו אני מעלה את
Altitude-Altitude__Incl_SHOKK_Remix-Promo_Vinyl-2002-POW
במהירות של 3 קיי קבוע |
|
|
| mos2002 |
סבבה אחי אני עכשיו אומר לך תודה
ועל תשכח שאתה מסיים לעלות את הטראקים תעשה לכל קובץ בנפרד את השורה הזאת
נגיד קוראים לקובץ
mos 2002 - new vibe.mp3
אז אתה מוסיף את זה
mos 2002 - new vibe.mp3 / /
זה חשןב מאוד, זאת הגנה על הקבצים מפני מחיקה בשרת
רק לקבצים לא לתקייה
כי תעשה בטעות על התקייה לא נוכל להוריד
אני חוזר בסיום כל קובץ את זה
/ /
אוקיי אחי |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by nesher
טוב עם אתה רוצה שאני יפרסם
אז העלתי את הויניל ריפ שנראה לי נדיר קצת לא יודע
Martin_Eyerer-Starry_Night-Vinyl-2002-BMI
|
הוא לא נדיר
אבל חמוד |
|
|
|
|