|
DJmag Top 100 Poll 2007
|
View this Thread in Original format
| _Jedi |
Mijn vote:
1.The Thrillseekers
2.Solarstone
3.Above & Beyond
4.Estuera aka Jonas Steur
5.Armin Van Buuren |
|
|
| Config |
1. John '00' Fleming
2. Jonas Steur
3. Gareth Emery
4. Markus Schulz
5. Andrew Bennett
ik ga wel nog een maand wachten om te stemmen |
|
|
| massiveK |
01: Armin Van Buuren
02: Markus Schulz
03: Airwave
04: Jonas Steur
05: Fred Baker
Armin was sterk aan tomorrowland en is de meeste bekende vertegenwoordiger van de trance sound.
Markus Schulz is een van mijn favoriete dj @ the moment.
dan was de bedoeling om belgische trance dj's te promoten. |
|
|
| Push2005 |
01. Paul van Dyk
Verdiende nr. 1 voor mij. Alleen hij kan Armin Van Buuren van deze o zo verderfelijke positie weerhouden; om de trancescene niet nog meer naar de knoppen te laten gaan.
De rest kan me eigenlijk gestolen worden; maar ander zou mijn entry niet geldig zijn:
02. Dj Mikey Mike
03. Chris Riley
04. Dj RJT
05. Lord Of Bass
Serieus stemmen doe ik wel in de TA top 100; die heeft tenminste zo'n nefaste impact niet op de dancescene :) |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by Push2005
01. Paul van Dyk
Verdiende nr. 1 voor mij. Alleen hij kan Armin Van Buuren van deze o zo verderfelijke positie weerhouden; om de trancescene niet nog meer naar de knoppen te laten gaan.
|
je doet het klinken als een superhero die een supervillan moet stoppen :D |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Push2005
01. Paul van Dyk
Verdiende nr. 1 voor mij. Alleen hij kan Armin Van Buuren van deze o zo verderfelijke positie weerhouden; om de trancescene niet nog meer naar de knoppen te laten gaan. |
Ik heb toch liever da Armin op 1 staat dan Van Dyk. Armin verdient het wel om een keer op 1 te staan na al die jaren te sukkelen in de top 3. |
|
|
| FCB_Fanatic |
01. John 00 Fleming
02. Airwave
03.
04.
05.
De rest vul ik later nog wel in, ik ben er nog niet volledig uit. PvD verdient mss wel een plaatsje. M.I.K.E. zet ik er niet meer in, zijn stijl kan mij nauwelijks nog boeien
Armin heeft de laatste tijd een aantal leuke setjes gespeeld. Maar omwille van zijn vaak afschuwelijke ASOT's en hetgeen hij de Trance scene toch wel heeft aangedaan, gun ik het hem allesbehalve om in mijn top 5 te staan (laat staan te winnen). |
|
|
| FUSyke |
Ik moet nog effe nadenken wie van dit lijstje in mijn top 5 past:
John Acquaviva
Benny Benassi
David Guetta
James Holden
Eric Prydz
Tom Novy
Nic Fanciulli
Trentemøller
Sasha
Guy J
Guy Gerber
Ivan Smagghe
Deetron
Pole Folder
Joris Voorn |
|
|
| massiveK |
| hoe kan je guetta en Bennassi met Holden, Sasha, Trentemoller, Ivan Smagghe enz. melden :eyes: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Push2005
01. Paul van Dyk
Verdiende nr. 1 voor mij. Alleen hij kan Armin Van Buuren van deze o zo verderfelijke positie weerhouden; om de trancescene niet nog meer naar de knoppen te laten gaan.
|
Na zijn nieuw album en zijn set op Tomorrowland te horen ben ik toch daar toch niet zo zeker van :nervous: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Config
Na zijn nieuw album en zijn set op Tomorrowland te horen ben ik toch daar toch niet zo zeker van :nervous: |
Natuurlijk niet. Paul Van Dyk is een idioot van de bovenste plank. Maar hij weet tenminste om te gaan met de °1 titel. Hij doet z'n ding verder en trekt zich voor de rest nog steeds van niets aan.
Armin lonkt al jaren naar die positie; en Armin heeft op kleine producers een veel grotere invloed dan van dyk; dus dan zouden we nog jarenlang extra van die generic 'trance'crap moeten slikken.
Overigens heeft Tiesto mooi bewezen dat die nr 1 positie hem gedurende 2-3 jaar totaal onderuit heeft gehaald; dat zou met Armin niet anders zijn. Armin verdiende de titel in mijn ogen in 2004 (en miss 2005) en that's it. Nu is hij geweldig crappy en het zou nog erger kunnen worden. |
|
|
|
|