|
{20.03.08} Euphonic Night @ Club23 (Kulturbrauerei, Berlin) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Jan Vandell |
| quote: | Origina
lly posted by Dazzle-78
well,
I've been doing a little my space check and noticed some artists had this same date in the agenda!
:D :D :D :D |
z.b. stoneface & terminal :crazy: |
|
|
| schlauf |
Rollcall:
- estaria
- Dazzle-78
- Cosmique + Helen
- Inyrie
- Nik Novo
- darkstar
- dj_macgyver?
- Iniii
- Acidsniffy (Crowfield)
- AcidAndy (Crowfield)
- schlauf
Party-Ostern ;) |
|
|
| nz-fan |
| quote: | Originally posted by Dazzle-78
well,
I've been doing a little my space check and noticed some artists had this same date in the agenda!
:D :D :D :D |
Looks like a Euphonic All Star night *gg*
Hugs
:) |
|
|
| epicurean_dm |
Mensch ist da echt schon wieder Karfreitag... Die Zeit vergeht...
Aber Berlin EN wie immer dabei... mal sehen wen man noch so mit schleppen kann
Rollcall:
- estaria
- Dazzle-78
- Cosmique + Helen
- Inyrie
- Nik Novo
- darkstar
- dj_macgyver?
- Iniii
- Acidsniffy (Crowfield)
- AcidAndy (Crowfield)
- schlauf
- epicurean_dm |
|
|
| Dazzle-78 |
Britta, when are you putting your name in the rollcall???
 |
|
|
| pillGrim |
| quote: | Originally posted by Jan Vandell
z.b. stoneface & terminal :crazy: |
+ Ronski Speed
Vom Opener abgesehen, dürfte das Line-Up somit also stehen. Mal schauen, ob Sonorous wieder ran möchte, oder vielleicht ein Newcomer, oder MarSun & Brain oder Cressida... |
|
|
| estaria |
sooo da bin ich wieder.... also ich bring noch 1 person mit ;)
und mit dem t-shirt werd ich wahrscheinlich vor ort sein ;)

*hehe*
wär cool, wenn wieder mal alle dabei wären, wie in Löbau letztes Jahr ;)
greetz |
|
|
| Dazzle-78 |
| quote: | Originally posted by estaria
wär cool, wenn wieder mal alle dabei wären, wie in Löbau letztes Jahr ;)
|
Indeed! :D
hey steffi
I'd say: bring in the guy that did the Strawberry Daiquiries there!!!
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| Inyrie |
| quote: | Originally posted by Dazzle-78
Indeed! :D
hey steffi
I'd say: bring in the guy that did the Strawberry Daiquiries there!!!
:haha: :haha: :haha: |
No sweet, you've just made a HORRIBLE mistake - never ever call me Steffi again... I'm one of the few ones who prefer Steff as a nickname :p :D
But apart from that, you're absolutely right! That was just one hilarious night :crazy: And that stuff tasted really great... maybe they're doing some EN in Löbau again? *maybe I should write an Email... :toothless*
We'll still not sure about the whole weekend, but then again, what the is Easter anyway? :stongue: Have to think that through... BUt... hmmM....!!! :D |
|
|
| Kante |
Rollcall:
- estaria
- Dazzle-78
- Cosmique + Helen
- Inyrie
- Nik Novo
- darkstar
- dj_macgyver?
- Iniii
- Acidsniffy (Crowfield)
- AcidAndy (Crowfield)
- schlauf
- epicurean_dm
- Kante |
|
|
| analexp |
Rollcall:
- estaria
- Dazzle-78
- Cosmique + Helen
- Inyrie
- Nik Novo
- darkstar
- dj_macgyver?
- Iniii
- Acidsniffy (Crowfield)
- AcidAndy (Crowfield)
- schlauf
- epicurean_dm
- Kante
- Alex |
|
|
| JaL |
Ich hoffe es wird nicht die letzte EN dieses Jahr sein.
In Afrika tue mich gerade etwas schwer, eine Trance-Party zu finden ;)
Gruss, JaL |
|
|
|
|