return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
{20.03.08} Euphonic Night @ Club23 (Kulturbrauerei, Berlin) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Jan Vandell
quote:
Origina
lly posted by Dazzle-78

well,

I've been doing a little my space check and noticed some artists had this same date in the agenda!

:D :D :D :D


z.b. stoneface & terminal :crazy:
schlauf
Rollcall:

- estaria
- Dazzle-78
- Cosmique + Helen
- Inyrie
- Nik Novo
- darkstar
- dj_macgyver?
- Iniii
- Acidsniffy (Crowfield)
- AcidAndy (Crowfield)
- schlauf

Party-Ostern ;)
nz-fan
quote:
Originally posted by Dazzle-78
well,

I've been doing a little my space check and noticed some artists had this same date in the agenda!

:D :D :D :D


Looks like a Euphonic All Star night *gg*

Hugs
:)
epicurean_dm
Mensch ist da echt schon wieder Karfreitag... Die Zeit vergeht...

Aber Berlin EN wie immer dabei... mal sehen wen man noch so mit schleppen kann

Rollcall:

- estaria
- Dazzle-78
- Cosmique + Helen
- Inyrie
- Nik Novo
- darkstar
- dj_macgyver?
- Iniii
- Acidsniffy (Crowfield)
- AcidAndy (Crowfield)
- schlauf
- epicurean_dm
Dazzle-78
Britta, when are you putting your name in the rollcall???

pillGrim
quote:
Originally posted by Jan Vandell
z.b. stoneface & terminal :crazy:


+ Ronski Speed

Vom Opener abgesehen, dürfte das Line-Up somit also stehen. Mal schauen, ob Sonorous wieder ran möchte, oder vielleicht ein Newcomer, oder MarSun & Brain oder Cressida...
estaria
sooo da bin ich wieder.... also ich bring noch 1 person mit ;)

und mit dem t-shirt werd ich wahrscheinlich vor ort sein ;)

*hehe*

wär cool, wenn wieder mal alle dabei wären, wie in Löbau letztes Jahr ;)

greetz
Dazzle-78
quote:
Originally posted by estaria


wär cool, wenn wieder mal alle dabei wären, wie in Löbau letztes Jahr ;)

Indeed! :D

hey steffi

I'd say: bring in the guy that did the Strawberry Daiquiries there!!!
:haha: :haha: :haha:
Inyrie
quote:
Originally posted by Dazzle-78
Indeed! :D

hey steffi

I'd say: bring in the guy that did the Strawberry Daiquiries there!!!
:haha: :haha: :haha:


No sweet, you've just made a HORRIBLE mistake - never ever call me Steffi again... I'm one of the few ones who prefer Steff as a nickname :p :D

But apart from that, you're absolutely right! That was just one hilarious night :crazy: And that stuff tasted really great... maybe they're doing some EN in Löbau again? *maybe I should write an Email... :toothless*

We'll still not sure about the whole weekend, but then again, what the is Easter anyway? :stongue: Have to think that through... BUt... hmmM....!!! :D
Kante
Rollcall:

- estaria
- Dazzle-78
- Cosmique + Helen
- Inyrie
- Nik Novo
- darkstar
- dj_macgyver?
- Iniii
- Acidsniffy (Crowfield)
- AcidAndy (Crowfield)
- schlauf
- epicurean_dm
- Kante

analexp
Rollcall:

- estaria
- Dazzle-78
- Cosmique + Helen
- Inyrie
- Nik Novo
- darkstar
- dj_macgyver?
- Iniii
- Acidsniffy (Crowfield)
- AcidAndy (Crowfield)
- schlauf
- epicurean_dm
- Kante
- Alex
JaL
Ich hoffe es wird nicht die letzte EN dieses Jahr sein.
In Afrika tue mich gerade etwas schwer, eine Trance-Party zu finden ;)

Gruss, JaL
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement