|
The Israeli Forum Crew (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Immoral_Monkeys
שלום לכם אני חדש פה
אני מבת ים..... |
איך קוראים לך אחי? |
|
|
| yaman |
שלום שמי בני ואני מעיר הבירה ירושלים
אני בן 17 ברוך ה'
שומע טראנס פיסכודלי וקלאב טראנס ומזרחית כבדה
די ג'יי מועדפים: ארמין ויואן גילן
תחביבים: לשחל בנות ולחרבן אחרי ארוחה טובה |
|
|
| RoMNeT |
היי מה קורה אנשים?
בכל אופן קרואים לי רומן פולונסקי
אני בן 16.5 מראשון לציון
שומע בעיקר:
דאנס, קלאב טראנס, פסיכו וקצת ניו-יורק האוס |
|
|
| MooMooFarm |
שלום
אני מתן, מיבנה עיר האורות
אני מסתובב פה בפורום הרבה זמן
חשבתי שהגיע הזמן להכיר את החבר'ה
בכל קמרה
אני קצת חדש בקטע של האלקטרוני - אין לי ממש מושג איך קוראים למה שאני שומע
זה בערך
infeted
skazi
GMS
dark soho
Paul van Dyk
sammy
tiesto
shopngle
Hallucinogen
Nissimyani
ועוד כל מיני
בכל מקרה
שלום לכולם |
|
|
| Ron_Shtren |
אחרי תקופה דיי ארוכה שלי במצב פאסיבי בפורום החלטתי גם אני להצטרף
אז....אני רון שטרן... 17 וחצי מראשון...(הבנתי שיש פה הרבה ראשל"צים שזה דבר יפה..)
חוץ מזה אני בעסקי האלקטרוני דיי הרבה זמן... 3 שנים בערך..
מקווה להשתלב פה יפה...
תמונה... לא משו ברורה....אבל זה מה שיש ביינתים

האא ד"א
הסגנון המועדף עליי
UPLIFTING כמובן.... |
|
|
| Dr.SuS |
מסתבר שאני הכי זקן כאן...
או שלא?
חן
25...
טוב נו, זה רק אומר שהייתי ביותר מסיבות בחיים
גם חייתי בלוס אנג'לס במשך 3 שנים
הספקתי ליהיות ברוב המועדונים הטובים בעולם
במסיבות שהרבה אנשים לא ישכחו בחיים
אני מתעסק בעיצוב גראפי ומתמחה בתלת מימד (יעני למשל שראק (הסרט))
כתחביב עושה ווי גייייי, ועוד יותר כתחביב עושה קליפים לטראקים של קלאב טראנס...
מה עוד...
הספקתי לעצב את הפוסטרים שבטח כולכם ראיתם, של טיאסטו בחוות היען ב2001 ו2002...
מכיר דיי טוב את מה שקורה פה בסצנה אבל עדיין משלם בכניסה :nervous:
האמת, שלפעמים מבחירה, אני אומר שיותר נהנים כשמשלמים... (וזה לא אומר שיש לי כסף):eyes:
בעיקר אוהב אפליפטינג קלאב טראנס, ואהבתי דאנס עכשיו נמאס לי...
למי שיש שאלות....
הנה אני בימי הטובים (לפני יומים)
(זה שבאמצע :crazy:)
http://199.203.20.106/memberphoto/2...30/ydtgwkiv.jpg |
|
|
| Mr. Perfect |
| אני לירן.. מר"ג בן 17 |
|
|
| sabi10 |
טוב....
סהר, בן 24.
גר במושב רמת צבי בצפון, לא רחוק מעפולה.
התחלתי לעשות סטים, בינואר השנה, עובד עם טרקטור דיג'י...
כיוון שאני סטודנט, אין כסף להוציא על ציוד ותקליטים...אבל מי יודע, אולי בעתיד.
אם למישהו יש שאלות...אז שאל
;) |
|
|
| lklk2 |
| לירן בן 18 וחצי מראשון לציון! |
|
|
| DJ Alex E. |
חחח מצחיק...ראיתי את הסטיקי הזה כבר לפני מלא זמן אבל משום מה רק היום בדקתי מה יש בו חחח...
אוקיי אז אני אלכס בן 17 מחיפה
מכור למוסיקה מאז שאני זוכר את עצמי(זה לא היה תמיד טראנס אבל עוד מכיתה ד אני זוכר ששמעתי אז בפעם הראשונה איזה טראק אלקטרוני וזה נשמע לי פצצה)
עברתי הרבה סגנונות שונים של מוסיקה אלקטרונית,אבל בזמן האחרון(וכנראה לתמיד) אני נעול על האפליפטינג(עם אפשרות לווקאל) ועל פרוגרסיב,כמובן עם קצת טק-טראנס,האוס(לכל סוגיו) וברייקס(מתחיל להתחבר לזה יותר ויותר בזמן האחרון).בזמני הפנוי אני עושה מיקסים פה ושם שום דבר רציני בנתיים אבל מתכנן פריצה בקרוב.
אני גם עוסק במוסיקה בבצפר.אני בצוות ההגברה אז יוצא לי לעבוד הרבה עם סאונד וגם אני עושה רדיו בבצפר עם שאר הצוות וכנראה אני אתחיל לעבוד עם צוות הגברה מקצועי בשנה הבאה.
ויש לי חגורה שחורה בקראטה שקיבלתי לפני חצי שנה אחרי 10 שנים של אימונים(זה לא קשור אבל אני אוהב להתגאות בזה אחרי כל העבודה הקשה חחח).אה ודבר אחרון;ארמין מלך!.זהו:crazy: |
|
|
| fusi |
fusion, כינוי מלא: פיוז'ן
שם: ירון
עיר: חולון
גיל: 25.5
ת.ז: כן בטח
:אלו הם הפרטים האישיים שלי, ועכשיו קצת על עצמי
אני חזק בעסקי המוזיקה האלקטרונית (כתחביבי לא כמקצוע) מעל 7 שנים ובעסקי הקלאבינג מעל 5 שנים. יצא לי להיות במסיבות רבות ברחבי העולם מניו יורק ולוס אנג'לס הרחוקות ועד לאנגליה, גרמניה, הולנד ואיביזה היותר קרובות. מיותר לציין שאני אוהב מוזיקה אלקטרונית בכל רמח איבריי ומתעב את כל שאר סוגי המוזיקה, במיוחד אלו שהתשקורת מאכילה את הציבור בכפית... פאנאט מה לעשות
:הסגנונות המועדפים עליי בימינו רבים, אבל בואו נסבך אתכם קצת בתתי ז'אנרים
* House - Deep, Funky, Disco, French, Jazzy, Groove, Soulful, Tech
* Electro
* Trance - Melodic, Vocal, Uplifting
* Techno - Deep, Minimal, Funky, Hard (Schranz)
* Melodic Breaks
* Ambient
לא אכנס לשמות של דיג'יים שאני מעדיף כי יש יותר מידיי וזה גם משתנה בכל תקופת זמן קצרה, שכן אחד בא ואחד נופל אבל המוזיקה לנצח נשארת
:gsmile:
:תמונות עדכניות שלי ניתן למצוא פה
fusion's pictures
זהו זה, נראה לי שלעת עתה זה ממצה |
|
|
| Xtaza |
טוב אז ככה:
שם: צביקה
מיקום: חיפה
גיל: 17 וחצי
קצת על עצמי: מאז ומתמיד אהבתי מוסיקה אלקטרונית אבל זה הלך וגבר מאז ששמעתי את להיטו הראשון של
DARUDE - SANDSTORM.
ועכשיו אני מכור לזה ולא יכול להעביר דקה אחת בלי!
אמנים מועדפים: ארמין, בלאנק אנד גונס, פרי אוניל, מרקוס שולץ
בקיצור אני לא אוהב לרשום יותר מדי על עצמי אבל אני בטוח שאני איהנה מהפורום הטוב ביותר שיש לטראנס ובייחוד עם אנשים כמוכם |
|
|
|
|