return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 
The Israeli Forum Crew (pg. 13)
View this Thread in Original format
AlonMiz
אלון מזרחי
בן 17 וחצי
מנס ציונה.
*חולה על טראנס, במיוחד מלודי,
shane 54, g&m, A&B,
ועוד רבים טובים.
*אוהב גם פסיכודאלי.
תמונה אין. בינתיים :)
hatz
אופיר,בן 19 מראשון לציון.
שומע טראנס(כמובן)..
אוהב בעיקר את a&b,M.I.K.E,Ferry and ARMIN.

מקווה להנות כאן כמה השאפשר. :crazy:


:toocool:
ReAz
רע
15.5
כפר סבא

אין לי כוח להעלות תמונה
:stongue:
OREN
:wtf:

אורן לביא
בן 17 וחצי
מראשל"צ
רק בשנה האחרונה נכנסתי לטראנס חזק מאוד אוהב לשמוע בעיקר ווקל פרוגרסיב ופסיכודלי./R.KATANA/ABOVE&BEYOND/ARMIN
המטרה: איביזה 2005
בינתיים אין תמונה
Leon Oziel
I made a post already but everything got wiped since it hit an error page.. so I'll make this kinda short, forgive me :/

My hebrew name is Yehuda, but I go under my dj alias of (you guess) and I my family just made aliyah with Nefesh B'Nefesh. We just moved here from Toronto, Ontario, Canada, now in Ra'anana, Israel! AMAZING

It's something truly words cannot describe.

Well, I don't know what else to say other than I'm a disc jockey and I think 'Elite' makes great chocolate, and most of all, I love it here!!!! hehe and oh yeah i'm 17 years old (dec 26, 1987)

some random pictures of me and my matrix trenthcoat :>



DJ Alex E.
quote:
Originally posted by YO-I
יעל, חבל שיש בינו 11 שנים הפרש, הייתי מתחתן איתך היום
:)


ברוכה הבאה נסיכה


חיחי אז כנראה יש יתרונות לזה שאני עדיין רק בן 17 ;)
וקבלי ח"ח על הטעם
קארטא בלאנשה אחד הגדולים אי פעם בלי ספק!!! אם שמעתם בקונצרט של טייסטו איזה אנרגיות הטראק הזה עורר בקהל,אתם מבינים עד כמה שזה באמת גדול וישאר גדול לנצח.
חוץ מזה שלדעתי אחד היפים שלו זה דווקא משהו מהתקופה האחרונה
VDM - birth of light (vocal mix)
בא לי לבכות מהווקאל שמשתלב כל כך יפה במלודיות המושלמות של וינסנט זה פשוט אלוהיייי;)
DJ Alex E.
טוב הנה כמה פיקצ'ורים מהטיול השנתי ומההרקדה שעשינו בערב באיזה מקלט מסריח אבל היה כיף חבלז בעיקר כי הפצצתי את המקום עם אפליפטינג וטק-טראנס לפניייים :D :D :D









MLTK
טוב אז אני יכתוב פרטים על עצמי.
קוראים לי מיכאל עוד מעט בן 20......מנס-ציונה.
אולי חלק ממכם מכירים אותי מהפורום של נקסט.

דיג'יי מועדף?......אמממ זה משתנה- אבל כעקרון ארמין!
מנסה שלא לפספס שום מסיבה עם ד'גיי גדול!
הייתי כבר בפיוידי- פרי קורסטן- ארמין- טייסטו- מרקו וי- יוהן גילן...... ויש עוד כמה שלא עולים לי לראש.
החלום שלי לבנתיים זה מסיבה באיביזה עם כל הגדולים (הייתי אמור לטוס הקיץ-אבל בסוף משו התפקשש)
אמממ הנה תמונה מאחת המסיבות-



די השתניתי מאז....גדל לי השיער:crazy:

מקווה להנות כאן וללמוד דברים חדשים!
Leon Oziel
Ey guys! I would say more.. but I don't really know how to heh. So, BERUCHIM HABAYIM!@#!@#!!!!! :D
taltul
טוב זה תמונה עדכנית ביותר מלפני שבוע בווקס...

[אני וירון [ואלעד הצלם ברקע

:toocool:

Psycho-World
שלום לכולם אני חדש כאן בפורום אני מקווה שלא טעיתי זה הטרד של ההיכרות לא ?... :]


אני אוהב גדול של פסיכודאלי גם קצת טראנס פרוגרסיב אני אוהב קלאב טראנס יורו טראנס ועוד..

אז שיהיה לכולנו שימוש מהנה בפורום.
-AP-
פוסט ראשון שלי, אחרי בערך שנתיים שאני קורא באתר הזה בלי להירשם.
אני אלכס, בן 16 וחצי מנתניה. אני אוהב פרוגרסיב ואפליפטינג טראנס, פסיכודאלי (בעיקר פול און, אבל לא מתנגד לקצת פנטה זיק או קינדזדזה). לא מת על "קלאב"טראנס (או בשמו הראוי קראפ טראנס.) הכוונה היא כמובן לכל הדיג'יים שפתאום צצו משום מקום ועושים טראקים עם ווקאלים במבטא גרמני תוך כדי צעקה לתוך הטראק בלי קשר (מסטר בלאסטר ודומיו)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement