|
The Israeli Forum Crew
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
אנשים - בוא נעשה רשימה של כמה שפעילים (אני מניח שלאט
לאט יתווספו כאלה שלא פה כל יום) ובסופו של דבר יהיה
לנו רשימה של החברים בפורום פה ...
אני יודע שהיה משהוא דומה בעבר - אבל עכשיו שיהיה מסודר וסופי ...
שימו פה גם תמונות שלכם
אם אתם לא יודעים איך תשאלו ואני או מי שיהיה פנוי
יסביר - זה ממש שטויות ...
בקיצור שכל אחד ישים פה פוסט שלו - רצוי עם תמונה ועם שם
מקום מגורים , גיל וכאלה ...
נתחיל במיספור הקהילה :
מורן - בן 19
מדריך חובשים קרביים,פארמדיקים ורופאים בצה"ל
גר ברעננה ...
תמונות :
בתמונה העליונה זה אני בסוטול על הים ביוון
:)
ובתחתונה זה אני עם כמה חברים ומוכר אחד דפוק לאללה
אשכרה היה מסומם באיזה מסעדה
אני זה השני משמאל
...
ועוד אחת מאיה נאפאה :

זה אני וחבר שלי (שנראה פה קצת מפחיד) במלון באיה נאפאה ...
אני השמאלי
:) |
|
|
| nimrod levi |
אני נמרוד לוי
בן 16.5 מגבעתיים
כיתה יא
זהו אין יותר מה להוסיף תמונה אין לי בינתיים... |
|
|
| eran |
אני ערן רונדשטין..
בן 17 מחיפה.. |
|
|
| oren_naor |
אני אורן נאור
16 וחצי מר"ג
עולה לי"א
אין לי תמונות שלי... |
|
|
| Pinto |
עידן פינטו
בן 17 מחדרה
אין לי תמונות בינתיים... |
|
|
| eXeTik |
חאני גרישה מבזלוקובידובסקי
סתם... דחקות... קטעים פה חבל"ז!
רונן, בן 18, כ"ס
אין עבודה = אין כסף
אין כסף = אין סורק
אין סורק = אין תמונות
אין תמונות =  |
|
|
| Hell_Copter |
אני רועי
בן 17 עוד חודשיים מרעננה
עולה ל-י"ב
תמונות אין לי... אבל יש תמונות מהמסיבה של תומר אז שהיינו שם אריק אריאל צח תומר ואני |
|
|
| MoSH_MaN |
אני מוש
בן 16 עוד חודשיים מכפר שמריהו
עולה ל-י"א
השנאי של הסורק שלי נהרס.....
יש לי חבר שיש לו מצלמה דיגיטלית אבל אנחנו מצטלמים שם רק כדי לעשות תמונות מכוערות בכוונה....
 |
|
|
| DjChook |
אני חן
מרמת גן
17 בן
(עוד 4 ימים - תכינו לי ברכות -> מינימום כמו שעשיתם לסוואמפר)
וזהו אני חושב
אהה תמונות, שאורן יהיה אצלי נכין תמונה של שנינו בשבילכם
כמו שהובטח
אני והבן דוד
NaOren & DjChook
אני זה זה עם המשקפיים
:crazy:
 |
|
|
| Narcotic Mind |
אני ב10 ליולי
אז גם אני סרטן :)
Edit:
ואם כבר...
רון טלר
17
גבעתיים
הנה תמונות שצילמתי עם ה
webcam
שגבנתי מ
nimrod levi


(לא זה לא פוזה אני מסתכל על המחשב חחחחחחחח)
:D |
|
|
| oDrori |
My name is עודד
גר בבירת האור של ישראל, קיבוץ געש
בן 15 ועולה לי"א...
כשנמצא פה איזה סורק נזרוק תמונה |
|
|
| DJ-Energy |
חחחחחחחח
מורן יאסטלן נכנסת לפורום של פלורידה ונגנבת הא?
:D
טוב קיצרררר
אני:
יובל יצחקוב
בן 14.5
מגדרה (כן כן החור ההוא שם) ו....
:) |
|
|
|
|