|
The Israeli Forum Crew (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| D_Ox |
אז ככה
הבנתי שזה מה שעושים
קוראים לי אלרן
בן 18 וחצי מרמת גן
ו......... אני בצבא ...
ליתר דיוק פקל"ש במקח"ר תה"ש
:D :D :D :D :D :D :D :D
אז יאללה ...גווווווו
לא מבין איך להעלות תמונה אז-אין כרגע,
אבל ברגע שיגידו לי איך אני ישים |
|
|
| TTman |
אחרי שאני נמצא פה איזה 8 חודשים
רק עכשיו נזכרתי לספר על עצמי
...אז ככה
אני גל מראשל"צ
בן 19.5
'בדחיית שירות, עשיתי טירונות ועכשיו אני לומד יג' יד
עושה חיים, בגלל זה לא התגייסתי ישר
?למי יש זין
:nervous: :conf: |
|
|
| Biondo |
Greetz to all Israeli Trance Addicts
אני אלי
בן 19
מרעננה
ותודה לרועי
(Hell_Copter)
שהמליץ לי על הפורום הזה
:crazy: |
|
|
| DjChook |
LA:
 |
|
|
| BaGo D Remixer |
וואי מצטער על האיחור לא יוצא לי להיות פה כל כך הרבההה...
מה נשמעעע
אני נאור בן 16
מפתח תקוה
מכין רמיקסים ומוסיקה ועובד עם רדיו בי יו
אממ יש לי פול תמונות שלי פשוט אין לי לאן להעלות...
אז בהזדמנות אני יעלה לפה
חבר טוב של אורן של צח של חן ושל אריק'
צ'אוווווווווו
DJ BaGo |
|
|
| Eitan E |
אני איתן סטודנט לאלקטרוניקה
מרחובות
gabriel & dresden kick ass
*התמונה מלפני שנתיים עכשיו אני נראה כמו גרוש עם 7 ילדים
:happy2: :D |
|
|
| ngl |
קוראים לי פליקס
אני מראשון פיתוח
בן 17 בקרובבבב
עולה לכיתה י"ב
:D |
|
|
| L-Dance |
נעים מאוד כולם
אני איתי בן 17
מרעננה
חולה מוזיקה - כל מה שאלקטרוני ואיכותי ולא מסחרי נטו
בעיקר אוהב טראנס/פרוגרסיב/וכל מה שיש לו מלודיה מדליקה ולא בעל צלילים מסחרייייים
לשאלתך: מטרו ווסט רעננה זה הבית ספר שלי
----------------------
Play The Music & Dance! |
|
|
| yuvy |
יובל 17 וחצי מחיפה
עולה לי"ב |
|
|
| elegant |
קוראים לי תומר... בן 23
כבר כמעט 10 שנים נושם את המוזיקה הזו...
אוהב בעיקר את ארמין ואן בורן פרי קורסטן וטיאסטו..
אני משיג כל הופעה שלהם שהוקלטה אי פעם.. ובעיקר סרטים של מסיבות..
הייתי בחול בכמה מסיבות ובארץ כמעט בכולם..
וזהו.. |
|
|
| dj sub-x |
טוב אז אני אופיר !
ובשמי המקצועי -->
Dj Sub-X
אני מבטיח לכולם שהם שישמעו ממני בעוד שנה :)
אני בן 17
מחור נידח שכולם קוראים לו בית חשמונאי ( יובל אתה למדת שם חחח ) וזהו...
אממ מה אני יספר לכם?!
מנהל 3 פורומי מוזיקה שונים ובעל אתר ופורום משלי רק למוזיקת קלאב !!!
"מחזירים את הקלאב-טראנס"
אני אוהב הרבה סגנונות שונים:
קלאבטראנס,טראנס,ניו-יורק האוס ודייפ
מקווה שאני יהנה פה!
ואתם תהנו ממני :) |
|
|
|
|