|
The Israeli Forum Crew (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
אני יודע שבאתי קצת באיחור....
אבל הנה הפרטים שלי:
:wtf:
מיכאל מתל-אביב
עוד מעט בן 17, עולה לי"ב
אוהב טראנסים, מזרחית (בעיקר כבדה) ופוקימון
בעיקר אוהב פסיכודלי אבל חולה גם על הסיגנונות האחרים
חוץ מזה אני גם מכור לקוקה-קולה וחדשות
אין לי תמונות, מצטער
:( |
|
|
| Dj Black-Dragon |
אהלן אנשים!!!!!!!!!!! סתם
אני מרגיש כמו המאסף של הפורום... טוב שנזכרתי להכנס
למרות שיש עוד שלא טרחו בכלל להציץ.
אז ככה אני אלי לביא
בן 18 וחצי..(כמעט) עוד חודש
אוהב פסיכודלי פרוגרסיב וטראנס מלודי..
ומה אני יגיד לכם אנשים
אין לי מושגגגגגגגג איך שמים פה תמונה.. |
|
|
| nargila-man |
מה המצב אנשים?
קוראים לי איתי אני מפ"ת
בן 17 וחצי
מכור לנרגילה מעשן גם Lm-light
וכל דבר אחר שמוציא עשן...
אוהב למקסס ולהתעסק עם טראקים וכאלה שטויות
חולה מסיבות לא משנה איפה ואיך...
וזהו.... |
|
|
| Shibby |
מה אחים?
אני ליאור ואני חדש כאן
בן 17 מגבעתיים
עולה לי"ב
וחבר שלי
רון עבר טסט ראשון!!
:p :p :p |
|
|
| divx-master |
אני אלון מרמת גן
עוד חודש 16 עולה ל - י"א
האוסים , מסיבות וכוסיות זה 3שת הדברם שאני הכי אוהב בעולם
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
| djGoosh |
שלום
קוראים לי אודי אני בן 18 מתל אביב
אני מתקלט כבר 5 שנים בערך
אני עובד על 2 פיוניר 100 ומיקסר 600 יחד עם קייס
ויש לי גם עוד הגברה ותאורה..
מתקלט כל יום שישי בסטודיו 49 בינתיים כבר איזה 3-4 חודשים...
מכור למוסיקה.. אוהב את כלללללל סוגי המוסיקה וגם מנגן את כל סוגי המוסיקה בהתאם..
ב20 לאוקטובר מתגייס לצה"ל לתפקיד לא ידוע בפרופיל 64..
יש לי חברה כבר 10 חודשים..
אם יש משהו מסוים שאתם רוצים לדעת אני תמיד באייסיקיו
34606054 |
|
|
| Segev |
| ברוך הבא לפורומים אני ליאור בן 15 מקווה שתהנה פה אחי |
|
|
| arik |
אני מפחד ששחכתי לרשום את הפרטים שלי מפעם אז אני ירשום עוד פעם
אריק מרעננה
18 וטיפ טיפה
עוד שבועיים בצבא
מחפש מישהי מצחיקה שנונה ושיודעת להנות
ניתן להשיג אותי בטלפון
058-327565
בתודה מראש!
:) |
|
|
| SiLvErSkY |
שלום.. קוראים לי סילבר סקי או בקיצור סילבר
אני אוהב אתרים עם רקעים שחורים אז אני פה.. |
|
|
| DJ RF |
קוראים לי רון פרידמן אני מרעננה ב 16 וחצי
התחלתי לתקלט לפני שנה וקצת על פטיפונים בלבד
יש לי אובססיה לפטיפונים שלי !
נא להיזהר =]
למדתי בקרוס של רדיו BU לפני שנה וחצי
מאז אני בעניניים !!
סגנונות מוזיקה מעודפים - בתחלס אני אוהב הכל
אבל הכי טראנס , פסיכודאלי , פרוגרסיב , קלאב טראנס
ככה מפרט ציוד קיים שלי...
פטיפונים
--------
SL - 1200 Technics X2
מיקסר
-----
SH -DJ1200 Technics
מחטים
-----
Stanton 500 II X2
Stanton 680 EL II X2
Orofon Concorde NIGHT CLUB
אוזניות
-------
AKG k-100
רמקולים
-------
Toa 300W
מגבר
----
Sound Master Pro 800W
ציוד עתידי בקרוב מאוד !
-----------------------
מיקסר
-----
Soundcraft 500
CDJ
---
Pioneer CDJ S-100 X2
Denon DNC640 X2
:) :) :) |
|
|
| Tarantula |
ההיייייי!!!!
אנשים מה נישמע??
אני בת 18 מנצרת עילית (כן כן ה"עיר" הזאת בצפון), דיי חדשה פה (4 ימים) אבל אני מבטיחה לכם שתיראו אותי פה די הרבה..
עולה לי"ב
מוזיקה שאני אוהבת.. אחרי הביקור שלי בקנדה השנה התאהבתי בטראנס, "בראיק ביטס", פסיכודלי וכול מה שקשור לזה:D
ובנוסף אני ממשיכה לאהוב את הראפ שלי!! :D
מכורה לדיאט קולה, לחברים שלי, למסיבות, ריקודים ועוד...
תמונה כרגע אין לי במחשב אבל בקרוב תהיה
נ.ב
כאילו, איפה כל הבנות?! או שאין פה כאלה?:haha: :D |
|
|
|
|