return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
The Israeli Forum Crew (pg. 4)
View this Thread in Original format
Flotser
אני יודע שבאתי קצת באיחור....

אבל הנה הפרטים שלי:
:wtf:

מיכאל מתל-אביב
עוד מעט בן 17, עולה לי"ב
אוהב טראנסים, מזרחית (בעיקר כבדה) ופוקימון

בעיקר אוהב פסיכודלי אבל חולה גם על הסיגנונות האחרים

חוץ מזה אני גם מכור לקוקה-קולה וחדשות

אין לי תמונות, מצטער
:(
Dj Black-Dragon
אהלן אנשים!!!!!!!!!!! סתם
אני מרגיש כמו המאסף של הפורום... טוב שנזכרתי להכנס
למרות שיש עוד שלא טרחו בכלל להציץ.
אז ככה אני אלי לביא
בן 18 וחצי..(כמעט) עוד חודש
אוהב פסיכודלי פרוגרסיב וטראנס מלודי..


ומה אני יגיד לכם אנשים
אין לי מושגגגגגגגג איך שמים פה תמונה..
nargila-man
מה המצב אנשים?

קוראים לי איתי אני מפ"ת
בן 17 וחצי
מכור לנרגילה מעשן גם Lm-light
וכל דבר אחר שמוציא עשן...
אוהב למקסס ולהתעסק עם טראקים וכאלה שטויות
חולה מסיבות לא משנה איפה ואיך...

וזהו....
Shibby
מה אחים?

אני ליאור ואני חדש כאן
בן 17 מגבעתיים
עולה לי"ב

וחבר שלי
רון עבר טסט ראשון!!

:p :p :p
divx-master
אני אלון מרמת גן

עוד חודש 16 עולה ל - י"א


האוסים , מסיבות וכוסיות זה 3שת הדברם שאני הכי אוהב בעולם

:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:
djGoosh
שלום
קוראים לי אודי אני בן 18 מתל אביב
אני מתקלט כבר 5 שנים בערך
אני עובד על 2 פיוניר 100 ומיקסר 600 יחד עם קייס
ויש לי גם עוד הגברה ותאורה..
מתקלט כל יום שישי בסטודיו 49 בינתיים כבר איזה 3-4 חודשים...

מכור למוסיקה.. אוהב את כלללללל סוגי המוסיקה וגם מנגן את כל סוגי המוסיקה בהתאם..

ב20 לאוקטובר מתגייס לצה"ל לתפקיד לא ידוע בפרופיל 64..

יש לי חברה כבר 10 חודשים..

אם יש משהו מסוים שאתם רוצים לדעת אני תמיד באייסיקיו
34606054
Segev
ברוך הבא לפורומים אני ליאור בן 15 מקווה שתהנה פה אחי
arik
אני מפחד ששחכתי לרשום את הפרטים שלי מפעם אז אני ירשום עוד פעם
אריק מרעננה
18 וטיפ טיפה
עוד שבועיים בצבא
מחפש מישהי מצחיקה שנונה ושיודעת להנות
ניתן להשיג אותי בטלפון
058-327565
בתודה מראש!
:)
SiLvErSkY
שלום.. קוראים לי סילבר סקי או בקיצור סילבר

אני אוהב אתרים עם רקעים שחורים אז אני פה..
DJ RF
קוראים לי רון פרידמן אני מרעננה ב 16 וחצי
התחלתי לתקלט לפני שנה וקצת על פטיפונים בלבד

יש לי אובססיה לפטיפונים שלי !

נא להיזהר =]

למדתי בקרוס של רדיו BU לפני שנה וחצי

מאז אני בעניניים !!

סגנונות מוזיקה מעודפים - בתחלס אני אוהב הכל

אבל הכי טראנס , פסיכודאלי , פרוגרסיב , קלאב טראנס

ככה מפרט ציוד קיים שלי...

פטיפונים
--------
SL - 1200 Technics X2

מיקסר
-----
SH -DJ1200 Technics

מחטים
-----

Stanton 500 II X2
Stanton 680 EL II X2
Orofon Concorde NIGHT CLUB

אוזניות
-------

AKG k-100

רמקולים
-------

Toa 300W

מגבר
----

Sound Master Pro 800W


ציוד עתידי בקרוב מאוד !
-----------------------

מיקסר
-----

Soundcraft 500

CDJ
---

Pioneer CDJ S-100 X2

Denon DNC640 X2


:) :) :)

deluxe
אני אסף
17.5
(הרצליה (או ליתר דיוק כפר שמריהו
מתעסק בעיקר ביצירה, דיפ האוס ופרוגרסיב

לא הייתי פה ימבה זמן.
אבל עכשיו חזרתי חלקית ועוד מעט יהיה לי אינטרנט מהיר אז בכלל...

יש לי דף באמברוזיה למי שמעוניין:

http://ambrosia.tv/content/artists/...sp?ArtistID=478http://ambrosia.tv/content/artists/...sp?ArtistID=478

נעים להכיר....

:) :toocool:
Tarantula
ההיייייי!!!!
אנשים מה נישמע??
אני בת 18 מנצרת עילית (כן כן ה"עיר" הזאת בצפון), דיי חדשה פה (4 ימים) אבל אני מבטיחה לכם שתיראו אותי פה די הרבה..
עולה לי"ב
מוזיקה שאני אוהבת.. אחרי הביקור שלי בקנדה השנה התאהבתי בטראנס, "בראיק ביטס", פסיכודלי וכול מה שקשור לזה:D
ובנוסף אני ממשיכה לאהוב את הראפ שלי!! :D
מכורה לדיאט קולה, לחברים שלי, למסיבות, ריקודים ועוד...
תמונה כרגע אין לי במחשב אבל בקרוב תהיה

נ.ב
כאילו, איפה כל הבנות?! או שאין פה כאלה?:haha: :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement