|
The Israeli Forum Crew (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Spyder |
K i'll pretend i'm able to understnad that and say..
ya hi i'm julie.. from canada.. but origionaly from poland
i like to pop my head in here once in a while.. even theo i dont know wot u ppl say in here.. thoe i'm still willing to learn
i love hard trance.. and errr i'm 18 weeeeee :D |
|
|
| KrazyDJs |
ממ
אליאור [ שוקי ], בן 13
עדיין תלמיד, קרית אתא...[ ליד חיפה ]
ואני יחפש תמונה...
אם אני ימצא, אני יעלה אותה... |
|
|
| MoSH_MaN |
קצת שיכור:
 |
|
|
| sputnik_IL |
אז ככה :
שמי אלי
אני מרעננה
בן 16 וחצי
בחופש הגדול 17 :D
תמונות אין בנתיים:nervous:
עוד פרטים?? |
|
|
| Sniper |
תמונה שלי בלילה שיצאנו לטיול סתם היה לי משעמם אז התחלתי לצלם את עצמי
תודה לחנצ'וק שהעלה לי תתמונה |
|
|
| -CosmicFire- |
אני קיפר בן 14 מכפר-סבא..
ציוד בקרוב הרחוק
CDJ-100sX2 + DJM500 ;] |
|
|
| LA© |
Hey I'm Annie
I'm from omer (near Beer-Sheva)
Turning 17 on August...
ING LOVE TRANCE MUSIC!
"Work like you don't need the money, love like you've never been hurt and dance like no one is watching." |
|
|
| Hell_Copter |
לפני שבוע עשינו אצל חבר שלי מסיבה...
סתם חבר שלי החליט שנעשה כמה תמונות מצחיקות... חלקן יותר מצחיקות מהאחרות אז נצנזר...
אבל אלה קשורות אליי


נ.ב: הוא לא באמת מלקק אותי... זה כל הצחוקיה בתמונה :) |
|
|
| H.A. |

Nice to meet you guys :) |
|
|
| cluBBer |
טוב ,והנה אני
בן 21 וקוראים לי
VLADI
ואני מפרדס-חנה ועכשיו אני בקטע של
In search of work
כמה תמונות שלי מ
Heineken Sundance

 |
|
|
| Ruff Driver |
קוראים לי רועי אני בן 15 מירושלים נירשמתי לפני כמה שבועות בתור
R.B.D
אבל עכשיו שיניתי למשהו קצת יותר נורמלי מקווה להנות |
|
|
|
|