|
The Israeli Forum Crew (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
שירן טל
בן 15 בקרוב
גבעתיים
אני יעלה עוד כמה ימים תמונה |
|
|
| Djsamorai |
אנ הוא אלירן סמוראי
מרמלה :)
בן 16 ו3 חודש .... |
|
|
| TranceGiant |
adi
18
born in tel aviv
moved to the beautiful country of austria in 1991
et voila
M on the right with black/white shirt...
Oh and ignore the bloke with the headphones..its just ..ATB!! :eek:
 |
|
|
| NyKoN |
אלון
בן 14.5
כפ"ס
ואין תמונה חברים..
קיצר
השגתי תמונה
איכות די חרא
אבל זה מה יש |
|
|
| dj trinity |
אהלן!! אני אייל
קיבוץ רמת הכובש
דיג'יי מועדף : שלומי שושן!!:haha: :stongue: |
|
|
| Gil Shwarts |
גיל שוורץ
בן 20
באר שבע
רזידנט במועדון ה
Tube
בבאר שבע
+
תקליטן אורח בליין מסיבות הקיץ של חוף נירוונה בים המלח
ועוד...
אה והשיא...
חיממתי את אנטוני פאפה!!!!!! |
|
|
| dj-tooli |
אני טל בן 17 וחצי מנתניה
סיימתי בימים אלו תיכון - הללויה !
וזהו... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
קוראים לי גם רומן
ואני מעין גדי
שזה קיבוץ ליד ים המלח
אני בן 15 עוד 20 ימים
(אני גם סרטן 21.7.87)
ואני עולה לכיתה י
:p
תמונה שלי:
(אני ישים תמונה יותר נורמלית עוד כמה זמן, אחרי שאני ימצא מקום לסרוק)
 |
|
|
| hangover |
אהלן,
אסף, 23 מתל-אביב
עושה רושם שאני מהזקנים כאן...
הנה תמונה ישנה שלי מהצבא שהצלחתי לגרד:
אני האשכנזי הראשון מימין... |
|
|
| Triple-z |
עידו 19
(!!?עכשיו בצבא (עד מתי, אלוהים
:toothless |
|
|
| fishfish |
שי פישר
בן 17.3 ,
ממושב כרכום בצפון הארץ (מעל לכינרת)
ורק רציתי להגיד לכם שכלום לא קורה כאן, למעט מסיבות חוף מסריחות בחוף
לבנון בחוף דוגית.
(יש מסיבות בחוף נירוונה,אבל זה לבני 21+)
אין תמונה כרגע |
|
|
| DJ Sar |
קצת באיחור אבל יאללה, אגב
hangover... אתה לא לבד...
בן 23
ירושלים - L.A.
מסנג'ר: acep
אוהב לשמוע ולהשמיע :
VOCAL TRANCE
DANCE
EURODANCE
אני אחפש תמונה בהמשך :-) |
|
|
|
|