|
The Israeli Forum Crew (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| YoavK |
אוקיי אז אני יואב, בן 19 וחצי, מחולון. תפקידי בצבא מוגדר ע"י מילים יותר מדי צבאיות ובעלות ר"ת (מש"ק רמת"ג אמ"ש) אם זה אומר למישהו משהו :toocool:
שומע במוסיקה כמעט הכל, החל בפינק פלויד ולד זפלין וכלה בארמין וואן דייק.
האמנים שאני נוהג להאזין להם בתחום:
Armin van Buuren
Paul van Dyk
Johan Gielen
Cosmic Gate
Above & Beyond
Carl B
Ronski Speed
Markus Shultz
Gabriel & Dresden
Tiesto
וכו' וכו'...
הצטרפתי לפה לפני שבוע וגם אני מצר על העובדה שלאהוב מוסיקה בגיל כזה יכולה להיות מתסכלת לעיתים. |
|
|
| black_mammmba |
| quote: | Originally posted by sputnik_IL
אז ככה :
שמי אלי
אני מרעננה
בן 16 וחצי
בחופש הגדול 17 :D
תמונות אין בנתיים:nervous:
עוד פרטים?? |
מי היה מאמין
איך הזמן טס.
זה אני לפני.. איזה 4 שנים :toocool:
מאז, התגייסתי, המשכתי להאהוב את הסצנה
פתתחתי חשבון נוסף, מכיוון שאני לא זוכר את הקודם.
יש לי פה עוד אחד... גם את הסיסמא של השני אני לא זוכר
:D:tongue3 |
|
|
| benji904 |
Hi everyone!
Benji from Jerusalem (originally Amsterdam, Holland).
Listens to and adores:
Mirco de Govia, Airbase, Estuera, Vincent de Moor, Stoneface & Terminal, Armin van Buuren, Tiesto, Paul van Dyk, Ferry Corsten, Markus Schulz, Above & Beyond, Alucard, Hydroid, Maor Levi, Matt Darey, Fred Baker, Cor Fijneman, Mark Norman, David West, Marcel Woods, M.I.K.E., Airwave, Menno de Jong, Leon Bolier, Mark Otten, Mystery Islands, Phynn, Galen Behr, Orjan Nilsen, Danjo& Styles, Kuffdam & Plant, Ronski Speed, Kyau & Albert, Smith & Pledger, Carl B, Orkidea, Solarstone, Dousk, Andy Moor, Martin Roth, Air, Daft Punk, Cassius, Jacques Lu Cont, Benny Benassi, Adam Beyer, DJ Rush, Luke Slater, Christian Smith, John Acquaviva, Chris Liebing etc. etc.
Great music for great euphoric times! Trance music = life! |
|
|
| Liran A |
שלום !
אני לירן בן 21 מירושלים
(כרגע חייל (עוד 8 חודש לחפש"ש
כרגע אני שומע טק-האוס, מינימאל ופול און |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by YoraY
מישו\17\נתנייתי מושבע
skelz אני פה באחראיותו של
(דודו הכריש הפטיש - עובר באדום בכביש)
'אז ככה אני חובב מוזיקה אלקטרונית מכיתה ב
(בעיקר קלאב-טראנס איכות\מסחרה)
'יוצר מכיתה ז
(כן, תמתחיל מריברט וממשיך לריזון וקיו בייס...)
בשעות הפנאי אני משחק פריזבי (צלחת מעופפת) כדורעף ו... כל דבר שלא קשור לכדורגל או כדורסל
אהה דוגרי הפורום נראה לי איכותי למדי חוץ מאיזה כמה קטינים נודניקים שדורשים נגיחה טובה ככה לעין לפוצץ להם תפנים בני ז...(נסחפתי...
זהו - שמחתי להכיר לכם את עצמי...
;) נתראה בהמשך |
סוגר פה 5 שנים :) היום הנני בן 21 כבר ועדיין לא השתנה כלום
אפילו עדיין לא מצחיק כמו פעם... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by YoraY
סוגר פה 5 שנים :) היום הנני בן 21 כבר ועדיין לא השתנה כלום
אפילו עדיין לא מצחיק כמו פעם... |
2004+5=2009 :conf: |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
2004+5=2009 :conf: |
לאא... זה לא החישוב הנכון...
שנכנסתי הייתי בן 17 זה היה בראשית 2004..
היום אני בן 21.. (לפני שבוע..) אז זה החישוב שעשיתי ההפרש הוא 4 וכן רימיתי בכך שעיגלתי ל5 :P |
|
|
| nadavlev |
נדב לוי בן 21 ...
גר בלהבים חולה על מילודי!
אמנים אהובים:
armin van buuren
rank 1
tiesto |
|
|
| nadavlev |
נדב לוי בן 21 ...
גר בלהבים חולה על מילודי!
אמנים אהובים:
armin van buuren
rank 1
tiesto
:disbelief |
|
|
| mitre |
| אומנם באיחור קטן, אבל ברוך הבא! |
|
|
| iceman23 |
אהלן לכולם!
אני רון בן 23 מראשון לציון.
התחלתי את דרכי עם המוזיקה אלקטרונית מלפני כמה שנים טובות.
זה התחיל עוד עם אנג'לי אנד נלסון - הדסון סטריט מי שמכיר, מאורו פיקוטו וכל זה.
הייתה לי תקופה שנכנסתי קצת לטראנס פסיכודלי, אבל גיליתי שאני מאוהב יותר בקלאב טראנס.
עברתי קצת לניו יורק האוס ואלקטרו אבל גם זה נגמר אצלי וכרגע אני פשוט מכור לקלאב טראנס, ארמין ואן ביורן, טיאסטו, פול אוקנפולד (שאגב יצא לי לראות אותו מופיע בלייב בבנגקוק לפני כשלושה שבועות בנארקיסוס קלאב) אמממ זהו בעיקרון.
Keep on dancing... |
|
|
| iceman23 |
אהלן לכולם!
אני רון בן 23 מראשון לציון.
התחלתי את דרכי עם המוזיקה אלקטרונית מלפני כמה שנים טובות.
זה התחיל עוד עם אנג'לי אנד נלסון - הדסון סטריט מי שמכיר, מאורו פיקוטו וכל זה.
הייתה לי תקופה שנכנסתי קצת לטראנס פסיכודלי, אבל גיליתי שאני מאוהב יותר בקלאב טראנס.
עברתי קצת לניו יורק האוס ואלקטרו אבל גם זה נגמר אצלי וכרגע אני פשוט מכור לקלאב טראנס, ארמין ואן ביורן, טיאסטו, פול אוקנפולד (שאגב יצא לי לראות אותו מופיע בלייב בבנגקוק לפני כשלושה שבועות בנארקיסוס קלאב) אמממ זהו בעיקרון.
Keep on dancing... |
|
|
|
|