return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
The Israeli Forum Crew (pg. 6)
View this Thread in Original format
elad11
אהלןןןןןןן
אני אלעד, בן 18+, מרחובות...
לפני גיוס.....נכון לעכשיו ב25 לנובמבר..
האמת אני לא חדש פה...אוטוטו שנתיים פשוט אמרו לי לפני שתי דקות
שלא יזיק אם אני אכתוב פה קצת על עצמי...

תמונה יש לי, רק אין איפה לשים אותה
אולי בעזרתכם יהיה איפה.
:D

ולסיום
אין דבר כזה אלוהים יש רק אחד, יש יותר
Mauro Picotto & Robbie Rivera

בוא נקווה שהאלוהים השלישי יפגיש ביניהם..
:D
חחחחחח
(יצא דווקא טוב)

אוקיי זאת התמונה
תודה ל
Hell_Copter

התמונה צולמה בכריתים שהיינו בראש השנה, השנה

MasterP
היי אנשים
אני גלעד מכפר תבור
בן 18.5
מתגייס בדצמבר
(בינתיים)

קורא כאן כמעט חודשיים כדי למצוא טראקים פשוט לא יצא לכתוב אז הנה פוסט ראשון ובתמונה מאיוס אני האשכנזי צד שמאל

ftp://211.57.245.34/test/1.jpg
LOST_Tribe
אור אזרזר
בן 16 מאילת...
Rising
מה קורה גברים ...?

אני אורן מירושלים בן 16..
כבר יצא לי להכיר פה כמה חברים..
Sniper, Scorchio, SilverSky, Yuval, Hell_Copter, Project5, Mosh Man.

חולה עליכם אחים שלי.
חוץ מזה..אני אוהב בעיקר
progressive trance and uplifting trance.

Tiesto, Armin van Buuren, M.I.K.E, Airwave, Green Court, Paul van Dyk and Blank & Jones.

:p
KosmiK-G8
אהלן אני אילן בן 19 וחצי מרמלה
אני חולה על קלאב-טראנס

אני משרת בבית ליד בצנחנים בתור גובניק
עושה שבוע-שבוע ככה שאם אני יעלם לכם לשבוע תבינו איפה אני...

בנוסף בשבוע בבית א ני עובד
אז אני יהיה פה בעיקר בסופי שבוע ובלילות:toocool:
yotam
אהלן אחים שלי אני חדש פה

קוראים לי יותם אני מירושלים
בן 17 וחצי


ויש לי אובססיה קשה למוזיקה אלקטרונית....
ripcurl
אז ככה,
אני אסף ברויטמן
בן 17 וחצי מהרצליה

בעיקרון, אני כבר למעלה משנה וחצי בפורום
אבל לפני כמה חודשים הפסקתי לרשום..

לומד בתיכון היובל בהרצליה במגמה מדעית (פיזיקה, רובוטיקה ומחשבים) י

רישיון יש (ברוך השם!;) ) ונקווה לטוב בצבא


*Edit*

סגנון מוזיקה מועדף:

Hard-Trance
Melodic Hard-Trance
Minimal Techno (prodigy style- RAVE)

Cosmic Gate, Mauro Picotto, S.H.O.K.K, Flutlicht, Dumonde, Marco V. & Scot Project are all: GODS
Vortex_SA
יש תמונה! המעבר ל
jpg
דיי עיוות אותה, אבל לא נורא הנה:

http://ambrosia.tv/images/artistimages/242/Sagy%20&%20Nir%20working%20on%20decks2....jpg

אני השמאלי הלבן שקוף...
זה הדקים שלי והמיקסר והפטיפון (אם אתם לא מזהים אנא גשו לרופא העיינים הקרוב לביתכם), השמאלי זה חבר טוב שלי, התמונה צולמה ביום החפלה הגדולה, 30 איש בחצר שלי, פנאן!!!
LioR
Hello sup?
name: lior-ליאור
city: gedera (the city of crime :toocool: )
nice meeting you all
נעים מאוד!!
BlueHawk
שלום לכולם אני אייל מרמת גן בן 17 לומד באוהל שם. :)

TinkerbeL
טלי בת 17 מיבנה
אורן כל הזמן מדבר על הפורום הזה
וכמה שיש פה אנשים נחמדים
אז ביקשתי ממנו לצרף אותי :D
MASTERsplinter
טוב..
אני אסף כץ..
אני בן 18 וגר במושב שדמות דבורה (חור!)
עקרונית אני פה כבר מעל 3 שנים נראה לי (אבל מאוד פסיבי)
עובד בתור די ג'יי כשיוצא
וזהו נראה לי..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement