|
The Israeli Forum Crew (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| elad11 |
אהלןןןןןןן
אני אלעד, בן 18+, מרחובות...
לפני גיוס.....נכון לעכשיו ב25 לנובמבר..
האמת אני לא חדש פה...אוטוטו שנתיים פשוט אמרו לי לפני שתי דקות
שלא יזיק אם אני אכתוב פה קצת על עצמי...
תמונה יש לי, רק אין איפה לשים אותה
אולי בעזרתכם יהיה איפה.
:D
ולסיום
אין דבר כזה אלוהים יש רק אחד, יש יותר
Mauro Picotto & Robbie Rivera
בוא נקווה שהאלוהים השלישי יפגיש ביניהם..
:D
חחחחחח
(יצא דווקא טוב)
אוקיי זאת התמונה
תודה ל
Hell_Copter
התמונה צולמה בכריתים שהיינו בראש השנה, השנה
 |
|
|
| MasterP |
היי אנשים
אני גלעד מכפר תבור
בן 18.5
מתגייס בדצמבר
(בינתיים)
קורא כאן כמעט חודשיים כדי למצוא טראקים פשוט לא יצא לכתוב אז הנה פוסט ראשון ובתמונה מאיוס אני האשכנזי צד שמאל
ftp://211.57.245.34/test/1.jpg |
|
|
| LOST_Tribe |
אור אזרזר
בן 16 מאילת... |
|
|
| Rising |
מה קורה גברים ...?
אני אורן מירושלים בן 16..
כבר יצא לי להכיר פה כמה חברים..
Sniper, Scorchio, SilverSky, Yuval, Hell_Copter, Project5, Mosh Man.
חולה עליכם אחים שלי.
חוץ מזה..אני אוהב בעיקר
progressive trance and uplifting trance.
Tiesto, Armin van Buuren, M.I.K.E, Airwave, Green Court, Paul van Dyk and Blank & Jones.
:p |
|
|
| KosmiK-G8 |
אהלן אני אילן בן 19 וחצי מרמלה
אני חולה על קלאב-טראנס
אני משרת בבית ליד בצנחנים בתור גובניק
עושה שבוע-שבוע ככה שאם אני יעלם לכם לשבוע תבינו איפה אני...
בנוסף בשבוע בבית א ני עובד
אז אני יהיה פה בעיקר בסופי שבוע ובלילות:toocool: |
|
|
| yotam |
אהלן אחים שלי אני חדש פה
קוראים לי יותם אני מירושלים
בן 17 וחצי
ויש לי אובססיה קשה למוזיקה אלקטרונית.... |
|
|
| ripcurl |
אז ככה,
אני אסף ברויטמן
בן 17 וחצי מהרצליה
בעיקרון, אני כבר למעלה משנה וחצי בפורום
אבל לפני כמה חודשים הפסקתי לרשום..
לומד בתיכון היובל בהרצליה במגמה מדעית (פיזיקה, רובוטיקה ומחשבים) י
רישיון יש (ברוך השם!;) ) ונקווה לטוב בצבא
*Edit*
סגנון מוזיקה מועדף:
Hard-Trance
Melodic Hard-Trance
Minimal Techno (prodigy style- RAVE)
Cosmic Gate, Mauro Picotto, S.H.O.K.K, Flutlicht, Dumonde, Marco V. & Scot Project are all: GODS |
|
|
| LioR |
Hello sup?
name: lior-ליאור
city: gedera (the city of crime :toocool: )
nice meeting you all
נעים מאוד!! |
|
|
| BlueHawk |
| שלום לכולם אני אייל מרמת גן בן 17 לומד באוהל שם. :) |
|
|
| TinkerbeL |
טלי בת 17 מיבנה
אורן כל הזמן מדבר על הפורום הזה
וכמה שיש פה אנשים נחמדים
אז ביקשתי ממנו לצרף אותי :D |
|
|
| MASTERsplinter |
טוב..
אני אסף כץ..
אני בן 18 וגר במושב שדמות דבורה (חור!)
עקרונית אני פה כבר מעל 3 שנים נראה לי (אבל מאוד פסיבי)
עובד בתור די ג'יי כשיוצא
וזהו נראה לי.. |
|
|
|
|