|
The Israeli Forum Crew (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
תמונה:]
אורן תודה
 |
|
|
| Factor_X |
שלום לכולם...:)
אני גולן
בן 17 מיבנה
חולה על מוזיקה אלקטרונית מסוף היסודי בערך
נהנה מלחפור עם:
פסיי לסוגיו
אפליפטינג ואפיק טראנס
הארדטראנס
פרוג טראנס
פרוג האוס
ברייקביט
אמביינט
טריפהופ
וחוטא לפעמים בטיפה רוק ומטאל..אבל זה בקטנה
עד לא מזמן גם הייתי מכור כבד להארדסטייל
אבל זה טיפה ירד לי בזמן האחרון...
ובעיקרון אני בנאדם שפתוח לכל סגנונות המוזיקה הקיימים (חוץ ממסחור לסוגיו, מזרחית ושחורה שאותם אני פשוט לא סובל)
ברגע שהאוזניים שלי אוהבות משהו
אני לא אפסיק לשמוע אותו (חוץ ממקלות אוזניים כי זה לא ממש ז'אנר מוזיקלי:crazy:
המממ מה עוד יש לספר
אני נהנה מלמקסס לי פה בחדר עם טראקטור דיג'יי בגלל חוסר במשאבים וחולם על לנגן במסיבה איכותית יום אחד
כמובן שגם ליצור היא אחת השאיפות שלי...אפילו שאני עצלן מדי בשביל לעשות עם זה משהו
כמה תמונות שלי:
 |
|
|
| rinul |
| שלום לכולם אני בת 21.5 וקוראים לי רינה |
|
|
| Dj-L@g0la5 |
עידו שורץ
בן 18 מגבעתיים
לינק לתמונה שלי מהטיול שנתי לאילת...
אני השמאלי :D נאים מאוד |
|
|
| Skazi4Ever |
שם-סימון
מקום מגורים-בני-עייש [מקום מעפאן ליד אשדוד]
גיל-15.5
כיתה-י
 |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Skazi4Ever
שם-סימון
מקום מגורים-בני-עייש [מקום מעפאן ליד אשדוד]
גיל-15.5
כיתה-י
|
ואללה הייתה לי חיילת משם שהשתחררה לא מזמן. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Skazi4Ever
שם-סימון
מקום מגורים-בני-עייש [מקום מעפאן ליד אשדוד]
גיל-15.5
כיתה-י
|
סקאזי לנצח?
וואי וואי הנה בן אדם שמיכאל בטוח יהיה "שמח" להכיר |
|
|
| SychoShiver |
קוראים לי אלכס בן 21 מקרית גת
חייל קרבי
מתעסק הרבה עם מוזיקה אלקטרונית , האוס טראנס צילאווט אמביאנט.
תמונה אני אשים בקרוב |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
אלכס בן 17 מלוד
מתעסק בהכנת סטים.. מיקסוסים.. (פרוג,אפליפטינג)
תמונה בקרוב.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
ברוכים הבאים ידידי החדשים
תמשיכו לכתוב פה
ותהנו |
|
|
|
|