|
The Israeli Forum Crew (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| dj tamir |
טוב אז אני תמיר בן 18 מפ"ת
קלאב טראנס אין מיי סול |
|
|
| nFaivel |
אני נדב פייבל מיבנה.
בן 15 וחצי ואני יהיה דיג`י שאני יהיה גדול בעזרתת השםםם:p |
|
|
| DJ_Yuval |
אני יובל בן 15 מיהוד :)
אני כבר חודשיים בפורום ושכחתי להציג את עצמי :o
אוהב מוזיקה אלקטרונית מגיל 8-9
קיבלתי את המחלה כששמעתי קליפים של
sash!
ב MTV שהייתי צוציק
וגם תמיד הייתי משמיע לעצמי את
robert miles - children
עוד שהשמיעו את ברדיו בלי הפסקה
בערך בגיל 11-12 התחלתי לשמוע
GOA
ושקיבלתי אינטרנט גיליתי את ה
uplifting trannce, hard trance
והשאר
אוהב
uplifting/epic trance,progressive trance, hard trance, tech trance
הציוד שלי:
behringer vmx-200
pioneer-cdj100s
בינתיים עושה אירועים ומסיבות עם עוד חבר
בעזרת השם נהיה טיאסטו הבא:eyespop: :eyespop: |
|
|
| idan307 |
| מה המצבבבבבבבבבבבבבב אנשים אני חדש פה אני בן 15 וחצי מבית שמש אוהב לשמוע מוזיקה טובה..(לא סוג מסויים אבל לרוב אהוסים והיפ הופ) וזהווו אני שמח להיות פה ראיתי אנשים ממש סבבה..אז הצטרפתתי |
|
|
| rechter |
מה עניינים אני
rechter
מכפר שמריהו
PEACE |
|
|
| Ron_Shtren |
אז אני רון..
17 ראשל"צי |
|
|
| hazzard |
אני דיויד
מחדרה
בן 16 |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
שלווווווםםם שני גיל גולדשלגר אני מהרצליה אני מכור למוסיקה אלקטרונית וגם אני אוהב רק מוסיקה אלקטרונית ולא שום מוסיקה אחרת.
מממ...שתי השירים הכי אהובים עלי הם:
Kay-Cee - Escape 2(Club Mix)
Moogwai - The Labyrinth (Part 2)
מממ...אני יוצא הרבה למסיבות אה שניה אני בן 18 וחצי ומממ...יוצא הרבה למסיבות משהו כמו שלוש שנים נראה לי אני מצלם כשנה וחצי\שנתיים לאתר לילה ואני אוהב לפנק כמה שיותר וכמה שאני יכול!
הנה גם תמונה שלי ממזמן מתפרק לי בחוות היען חחח:

והנה אני היום כאילו לא היום אבל הכי עדכנית שלי:

אני אוהב הכי טראנס כאילו טראנס רגיל אחרי זה קלאב לא פסיי ולא הארד.
אני אוהב טכנו.
גם כל מני סגנונות אחרים אבל טראנס וטכנו בעיקר!
מממ...וואי מה עוד אני יכול לספר על עצמי?
זהו מקווה להגיע לכמה שיותר רייבים ופסטיבלים בחו"ל.
הייתי בפסטיבל:
SZIGET
שהיה בהונגריה בבודפשט השנה ב:
30.07.2003
עד ה:
06.08.2003
מממ...ולסיום כן כן גם אני הייתי חורש על:
SHADOW-ZONE
וכל האחרים פעם חחחחחחחחח... :haha:
מקווה להכיר כמה שיותר חברים כאן אני מכיר את הפורומים האלו ממזמן אבל הייתי רק קורא בפורומים והנה עכשיו גם נרשמתי חחח...
:gsmile: |
|
|
| skelz |
אני דודו
מרמלה
בן 17..
מבוקש על סחר בסמים :stongue:
(אל תגלו לאף אחד)
ומכור לקלאב טראנס
(AVB,PVD,Tiesto,Rank1,Push.. etc :)) |
|
|
| FatherDigi |
רועי בן 16 מתל אביב
כיתה בגרותית
מעשן מלבורו אדום
ואוהב בעיקר ניויורק ואנדרגראונד..
אבל אני חובב גם קלאב טראנס ופסיכודלי. |
|
|
| Ooza |
ניר פרץ בן 16, רעננה
skelz הזמין אותי לכאן
מקווה להנות ;) |
|
|
|
|