|
The Israeli Forum Crew (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Or-M |
קוראים לי אור..
אני בן 15.5 אני גר באיזה חור...
ובלה בלה בלה |
|
|
| Huge-A |
אוקי הגיע הזמן שלי גם לעדכן פרטים :
כינוי : Huge-A או "שוקטה" הכינוי שלי באיביזה :toocool:
שם מלא: אדיר
משפחה: אלימלך
(עיר: אופקים (בעעע
+גיל: 21
אוהב לשמוע בלי פירוטים למינהם...האוס - טראנס - טכנו - פסיי וכל מה שבתת שלהם ;)
תמונות מעודכנות שלי ניתן למצוא כאן ---> Huge-A Pics |
|
|
| Meltdown |
כינוי : Meltdown
שם: אייל
גיל: 26
עיר מגורים: רמת גן
מעט פרטים על עצמי: התחלתי לשמוע בתחילה אומני טראנס כמו אסטרל ואינפקטד, לפני בערך שנתיים התחלתי לשמוע את ארמין, פרי קורסטן,
above&beyond
סיגנום, פלמינג ועוד.
בנוסף לכך אני שומע למעשה כמעט הכל |
|
|
| GallaxY :) |
קוראים לי גליה, עדיף גלוש,
אני תכף בת 16 (עוד 3 חודשים),
יוצרת מוזיקה,
חולה על מוזיקה אלקטרונית... שומעת כמעט כל סוגי הטראנס...
חח יש אפילו טראקים שאני שומעת רק בשביל האיכות של הסאונד. :)
אם זה נשמע טוב אני אוהבת את זה :) |
|
|
| dan_yarok!! |
דן מחיפה
בן 16
כיתה י
לומד בתיכון עירוני א
חולה על טרנס מלודי ופרוגרסיו טרנס
ארמין הוא המלך שלי
ומכבי חיפה זה החיים שלי
 |
|
|
| oXygen_tEAM |
ניר מכפר-סבא גיל 22
הנה המלך - תמונה שצלמתי באמנזיה איביזה - כבוד !!!
 |
|
|
| AboveBeyond |
שלוםםם
אני גל גרוסמן
גר בהרצליה
מתקלט פה ושם במסיבות באזור
מתקלט מה שצריך
שומע בבית פרוגרסיב , קלאב , אפליפטינג טק וקצת הארד
איסיקיו
318-507-165
מסנגר
[email protected] |
|
|
| StruckeR |
ארתור
בן 18 וחצי
מראשון
מזל שור :)
תמונה: אין לי כח להעלות |
|
|
| ROBERTO |
| אני רוברט נוכאם מפ"ת 18 |
|
|
| ROBERTO |
הנה תמונה שלי...
[IMG] [/IMG] |
|
|
| shmintz_mix |
טוב אז שלום לכולם הצגתי את עצמי כבר בדף הראשי של הפורום ...אבל אני אעשה את זה גם פה.....:)
אז אי ירון מת"א בן 21
מכור כבד לטראנס מלודי וכל מה שקשור אליו!!!!!!!!!!!!!!!!(כולל קלאב טראנס ,טראנס פרוגי וכו'...)
יוצא קבוע לכל המסיבות הטובות של next (כמובן רק שבא די גיי טוב...ככה כל חודשיים בערך...זה יוצא)...
הסגנון שאני אוהב הוא :
The Thrillseekrs שולטיםםםםםםםםםםם!
ARMIN VAN BUUREN
ABOVE & BEYOND כמובן איך אפשר שלא!!!!!!!
(כל מה שקשור ל ANJUNABEATS זה בעיניי מדהים........)
Markus Shultz שבזמן האחרון נהיה תותח
ויש כמובן את:
FERRY
LANGE
MIKE SHIVERU
ועוד רבים וטובים... בעיקרון אני אוהב את מלודיות על כל צורתן השונות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
אז תהנו כולם!!!!!!
והנה מצורפת תמונה שלי עם ג'ונו גרנט האחד והיחיד שהיה בדום( השנה מתישהו כבר לא זוכר...:-))
יחד עם כמה מחברי שגם בקטע כמוני (אני זה המתולתל, וחבר טוב שלי שגם מעריץ של המוסיקה הזאתי זה זה עם הלבן מאחורי...) |
|
|
|
|