|
Het 3-woorden Verhaal
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
Dit zag ik in het chill-forum, maar ik dacht: misschien is het ook leuk om het in onze eigen taal te beginnnen.
Het is heel simpel: k begin met 3 woorden en de volgende post er ook steeds 3, zodat er op een gegeven moment een verhaal ontstaat.
Ik begin:
Het was heel.... |
|
|
| blighty |
Hi,
"druk op het"
Greetings,
Blighty |
|
|
| DjSuez |
met mooie vrouwen...:D :D
(en nu kan niemand het al meer volgen...) |
|
|
| Cosmic Guy |
//O jawel//
bezaaide naakstrand.
PS: probeer er wel logica in te houden (niet al te lange zinnen e.d.), dan zal ik als jullie uitgefantaseerd zijn er 1 verhaaltje van maken..... |
|
|
| Tall21 |
leuke topic!!
[verhaalmode] Totdat er plots [/verhaalmode] |
|
|
| @ddicted |
| Een geweldig grote |
|
|
| K.nattick |
| ...platenkoffer vol snoeiharde... |
|
|
| New Wave |
| bamiballen over een... |
|
|
| basvh |
| sambal oeloek potje |
|
|
| ampburner |
| heen Stuiterde, maar... |
|
|
| TimeportE |
| gelukkig kwam der... |
|
|
|
|