return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Sensation Line-up
View this Thread in Original format
Vinyl Boy
aaaaaaaaaaaaaa

Roog
Jean
Rank 1
Marco V
Michel de Heij

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hier hoef ik ZO NIET heen man!!!
Roog draait normaal op chill outs en lounge plekken!! kom op man, dit valt me zo zwaar tegen!

marco v is dan nog wel goed, maar de rest..
michel de heij zag ik op Dutch Dimension, ook niet de moeite waard.
nee, ik ga wel naar qlimax.

hoooooooi
Glaniskanis
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH

NEEEEEEEEEEEEEE
Wie wil er nou naar Roog luisteren ;) (no offence)

Maar dit is ECHT ZWAAAAR KUT

HAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGHHHHHHHHHHHH

KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT

Jozef Maria Willemientje wat een kutzooi
Ik ga wel lekker naar Impulz Outdoor en Mysteryland, laten ze de volgende keer maar weer het oude concept (aantal echte TOP-DJ's) volgen.
-A-Duck he wat een tyfuszooi


Hehe dat moest er ff uit


Greetz,
Glaniskanis
Dj Lex
Nou idd dit is echt een geweldige kutstreek van die geldwolven gvd. Nu komen er alleen van die gasten die dan zeggen ik ben op Sensation geweest. Blij!

Laters
Bouma-Bros
Vuile ZAKKENVULLERS, dat zijn ze dat ID&T.

Ik snap niet dat mensen dat nog steeds niet inzien!!!
Dat is voor mij ook de reden om niet naar Massive, Qontact of Dutch Dimension te gaan. Die lui krijgen geen cent meer van me!

Ik hoop dat het met deze line-up van Sensation voor iedereen duidelijk is geworden hoe ID&T bezig is. BOYCOTTEN DIE LUI!!!

Greetz,
Sido (50% Bouma-Bros.)
tango
Tja, wat te zeggen. Dit is echt zuur! Ik ga nu 100% zeker niet......

Ik maar denken aan oakie of sasha, tssssss.....

dit feestje zal het zonder tango moeten stellen :D

grtz,
TNG
Vinyl Boy
Don't be part of the night
Don't dress in white

Dress in blue
Because ID&T is ing with you

You might also dress in brown
If you want ID&T to go down


Nog meer kleurtjes??
Akira
stelletje klootzaken!!! ik ben dus zeker niet van de partij!!
zo'n klote line up....en dan gewoon 100 piek durven te vragen.die gasten snappen het dus echt niet meer!!!ik hoor die knakker nog zeggen"nee dit keer geen buitenlandse namen"flikker toch op stelletje HOMO's!!!ik hoop echt dat dit feest zwaar FLOPT wat zou mij dat goed doen zeg!!!
Dj Lex
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Vuile ZAKKENVULLERS, dat zijn ze dat ID&T.

Ik snap niet dat mensen dat nog steeds niet inzien!!!
Dat is voor mij ook de reden om niet naar Massive, Qontact of Dutch Dimension te gaan. Die lui krijgen geen cent meer van me!

Greetz,
Sido (50% Bouma-Bros.)


Kijk mensen die de zakken vullen als iets populair is nog geen eens zo erg vind ik. Maar op zo'n manier wel. Ons een beetje opschepen met dered hands dj's en daar 100 piek voor vragen. Kijk op die drie andere feesten die jij noemde daar kwam in ieder geval nog kwaliteit en dan mag je best wat vragen vind ik, maar voor zulke kut draaiers.

Laters :D:D:D
Bouma-Bros
yo Lex, zit zeker een kern van waarheid in je verhaal, maar het gaat mij om het PRINCIPE.
Ik wil gewoon geen geld betalen aan kaartjes voor een organisatie die op zo'n manier mensen uitbuit met feesten als Sensation, maar ook zeker Innercity. Na de laatste Innercity was het voor mij helemaal duidelijk. Daar straalde de verloedering al vanaf qua organisatie...

Grtz, Sido
DJ_Ben
Hey Vinyl Boy, bedankt gek! Waar haal je deze informatie vandaan man! Deze line-up is serieus zoooooooooooooo ing goed! Roog man, die vent is echt the major DJ! Jean blijft altijd goed, the launch blijft een top plaat! Rank 1, net hun nieuwe plaat gehoord, Cygnus X - Superstrings (Rank 1 remix)! Marco V is iets minder, jammer maarja!! Michel de Heij ken ik nog niet zo goed, maar volgens mij is die gast veeeeeeeel beter dan een techno DJ Mauro Pakotto! of een club DJ zoals Tiësto! Dit wordt serieus de party van het jaar! Wel ontzettend gaaf dat TMF er deel aan neemt, samen met 538, in plaats van dat onbekende SLAM FM! Dan moet het wel een gaaf feest worden! Iets minder dat Milk inc. niet komt, die hadden zo'n ing mooie live act bij Top of the pops!!

Hey gasten


De groeten!

Opti
quote:
Originally posted by DJ_Ben
Hey Vinyl Boy, bedankt gek! Waar haal je deze informatie vandaan man! Deze line-up is serieus zoooooooooooooo ing goed! Roog man, die vent is echt the major DJ! Jean blijft altijd goed, the launch blijft een top plaat! Rank 1, net hun nieuwe plaat gehoord, Cygnus X - Superstrings (Rank 1 remix)! Marco V is iets minder, jammer maarja!! Michel de Heij ken ik nog niet zo goed, maar volgens mij is die gast veeeeeeeel beter dan een techno DJ Mauro Pakotto! of een club DJ zoals Tiësto! Dit wordt serieus de party van het jaar! Wel ontzettend gaaf dat TMF er deel aan neemt, samen met 538, in plaats van dat onbekende SLAM FM! Dan moet het wel een gaaf feest worden! Iets minder dat Milk inc. niet komt, die hadden zo'n ing mooie live act bij Top of the pops!!

Hey gasten


De groeten!




Ik hoop dat je dit niet meent...:mad:
DJ_Ben
huh?

wat bedoel je?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement