return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 
Sensation Line-up (pg. 14)
View this Thread in Original format
Kartikeya
tja mijn mening over Jean.....

Hij heeft een onwijs goeie platen keus maar die gast haald soms toch neger uit......dat hoort echt alleen maar thuis op een hip hop party
Rudy
quote:
Originally posted by Kartikeya
tja mijn mening over Jean.....

Hij heeft een onwijs goeie platen keus maar die gast haald soms toch neger uit......dat hoort echt alleen maar thuis op een hip hop party


Precies, hij kiest zeker goede platen uit voor zijn sets! Alleen dat gescratch is zo vermoeiend :)
Jukx
quote:
Originally posted by Rudy


Precies, hij kiest zeker goede platen uit voor zijn sets! Alleen dat gescratch is zo vermoeiend :)


Zn mix kwaliteiten daar is niet zo veel mis mee... maar goeie platen uit kiezen?????? Hij kiest juist ongelooflijk cheezy platen uit!!!! Hij is niet voor niks de meest commercieelste dj die nederland rijk is! (zo ongeveer!) en dat gescratch valt ook wel mee... net alsof die dat bij elke plaat doet.

PEACE
Rudy
quote:
Originally posted by Jukx


Zn mix kwaliteiten daar is niet zo veel mis mee... maar goeie platen uit kiezen?????? Hij kiest juist ongelooflijk cheezy platen uit!!!! Hij is niet voor niks de meest commercieelste dj die nederland rijk is! (zo ongeveer!) en dat gescratch valt ook wel mee... net alsof die dat bij elke plaat doet.

PEACE


Gast, hoezo hebben de TA's dan nog steeds niet alle platen uit zijn set op Sensation, Trance Energy en Dutch Dimension geIDed, en wel bijna alle sets van Tiësto (maarja, die platen moeten gewoon geIDed worden, want die zijn zo ing chill :D:D:D) ??? Ik heb ook niet over hoe hij platen inmixed, maar over dat irritante gescratch! Hij doet het nu steeds minder, dus heeft blijkbaar gehoord dat men het niet echt appricieert! Als Jean op parties draait ben ik ook meestal weg (tenminste als hij aant einde draait)! Dus ik ben echt geen Jean fan, integendeel ik haat die arrogante commerciele kut bek van hem! Maar de platen die hij de afgelopen tijd heeft gedraaid, zijn echt niet ing commercieel ofzo!
Remy D
Ik kon hem wel schieten toen hij Barthezz draaide op Qonatact...:(
Jukx
quote:
Originally posted by Remy D
Ik kon hem wel schieten toen hij Barthezz draaide op Qonatact...:(


Ja, dat bedoel ik dus....
michiel
quote:
Originally posted by Rudy


Uhm...ik weet dat Jean niet de allerbeste mix kwaliteiten in huis heeft


jean kan juist supergoed mixen!!

later

michiel
Rudy
quote:
Originally posted by michiel


jean kan juist supergoed mixen!!

later

michiel


Godverdomme, kan iedereen hier nu zijn bek gaan houden tegen mij en zich met zijn eigen gaan bemoeien! Als ik dat vind, vind ik dat ok! Ik zeg trouwens exact hetzelfde al anderen in dit forum, dus ga daar ook maar ff lekker commentaar op hebben! IK vind dat hij niet goed kan mixen omdat hij meestal platen na 3 minuten eruit gooit en omdat hij de hele tijd loopt te scratchen! Jullie zullen dan wel weer zeggen, maar dat heeft toch nix met mixen te maken! Nou dat vind IK wel! Ok dus jullie gaan hier niet meer op replyen! OK! En vooral JUKX NIET!!!!!!!!!!! Weer zullen jullie gaan zeggen dat dit een forum is, waar je discussies moet hebben! Nou nu laat ik jullie weten dat ik niet 2 keer achter elkaar met JUKX en MICHIEL dezelfde discussie wil hebben!

quote:
Originally posted by Rudy


Ik heb ook niet over hoe hij platen inmixed, maar over dat irritante gescratch!


Michiel blijkbaar heb ik de term mixen verkeerd gebruikt, en dat heb ik later verbeterd! Dus kan je dat dan ook ff lezen, voordat je kritiek gaat uitoefenen!
Vinyl Boy
uhm, je weet dat dit een forum is, een forum is juist bedoeld zodat gesprekken/conversaties ontstaan. Tuurlijk, ieder zijn mening, maar hier komen die meningen juist bij elkaar. Ons vragen om niet meer te replyen zou ten eerste het einde van deze thread betekenen en ten tweede tegen alle principes van een forum indruisen. Dus ik reply lekker toch nog even:)
Rudy
quote:
Originally posted by Vinyl Boy
uhm, je weet dat dit een forum is, een forum is juist bedoeld zodat gesprekken/conversaties ontstaan. Tuurlijk, ieder zijn mening, maar hier komen die meningen juist bij elkaar. Ons vragen om niet meer te replyen zou ten eerste het einde van deze thread betekenen en ten tweede tegen alle principes van een forum indruisen. Dus ik reply lekker toch nog even:)


Je kan toch ook op een andere post replyen, het betekent echt niet het einde van de thread, als je niet op mijn post reageert!

Nastra Azzurro
Blah bLah BLAH BLAh/........BLAh blah blah blah...
Whatever MAN
Vinyl Boy
quote:
Originally posted by Rudy


Je kan toch ook op een andere post replyen, het betekent echt niet het einde van de thread, als je niet op mijn post reageert!



nou, van jou mochten we niet meer op jouw post replyen en doorgaans wordt er op de laatste post gereplied, dus als dat neit zou gebeuren, loopt de thread dood. maar goed, laat maar hangen allemaal, het gaat nergens meer over.

mzzlssssssss
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 
Privacy Statement