|
Sensation Line-up (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Vinyl Boy |
beste RemyD,
als de amerikanen dat ook hadden gedacht in de 2e wereldoorlog, van het heeft tog geen zin om de duitsers te laten weten dat we het niet met ze eens zijn, dan zouden wij nu duits tiepen op dit forum. het kan nooit kwaad om je mening te uiten, dat heet democratie.
+ als wij het leuk vinden, who cares? |
|
|
| Kartikeya |
nou de heer Tjeerdo at Slam.Nl denkt er kennelijk anders over dan jullie........
Tjeerdo wrote:
Ik zie dat de line-up voor veel verdeeldheid zorgt, waarbij sommige mensen nogal ver doorslaan. Blownaldo heb ik bijvoorbeeld de toegang tot het forum ontzegd aangezien zijn berichten niet meer onder de noemer kritiek vallen maar verder gaan dan dat.
Voor de goede orde, natuurlijk mag je kritiek hebben op een line-up en een discussie daarover is prima, maar zodra dit ontaardt in scheldpartijen en pertinent onjuiste berichten trek ik een grens.
Voor deze ene keer zal ik bij uitzondering mijn eigen mening geven. Wat jullie daarvan is aan jullie.
Als je vandaag de dag op de party-agenda's kijkt zie je dat er elke week wel een feest is waar een grote buitenlandse naam staat en zeker op de wat grotere feesten staan soms alleen maar grote namen uit het buitenland. Waarom? Omdat er tegenwoordig zoveel concurrentie is dat elke organisator bang is dat hij te weinig kaarten verkoopt als er geen grote jongens staan. Die geven namelijk je feest een status.
Sensation is een apart verhaal, dit is eigenlijk het enige feest waar het juist eens niet om de grote namen gaat maar om het geheel. De show, het licht, de decoratie. Dat alles vormt een geheel. Dat vorig jaar Cox en Vath op het programma stonden was belangrijk omdat de scene toen nog niet zo gegroeid was als nu en een enorme organisatie als Sensation ontzettend duur is. Hebben degenen die gisterenavond naar Shockers zijn geweest zich wel eens afgevraagd wat zo'n decoartie kost, en met hoeveel mensen alles in elkaar wordt gezet? Hoeveel security er is en wat de geluidsinstallaties kosten?
Sensation was vorig jaar een try-out waarbij het enorm belangrijk was dat er veel mensen zouden komen die allemaal iets geweldigs te zien kregen. Maar toch hoorde je toen ook weer sommigen klagen over de trance, terwijl anderen de techno juist weer niets vonden. Dit jaar is gekozen voor Nederlandse DJ's in de Main, mensen die ook veel in het buitenland draaien en zich daar ook hebben bewezen. Roog is internationaal aan het doorbreken en wordt een wereldtopper. Jean draait door heel Europa, Rank 1's remix van Superstring is zo'n beetje de best verkochte dansplaat van het afgelopen jaar. De produkties van Marco V staan altijd hoog in de Europese charts en daarbij is hij ook een voortreffelijke DJ en Michel de Heij kan superstrakke sets draaien waarmee hij zich moeiteloos tussen de grote namen staande houdt. Wat is dan het probleem?
Mensen die denken dat ID&T deze line-up heeft neergezet om geld uit te sparen verzoek ik vriendelijk dit Forum te verlaten want een dergelijk risico is zelfs de allerduurste line-up niet waard. De filosofie is dat Nederlandse DJ's het beste weten wat het publiek wil horen omdat ze het publiek kennen, je gaat dus ook niet naar Sensation voor de DJ, maar je gaat erheen voor het feest. En dat de muziek goed wordt zal je zelf moeten ervaren. Het is in ieder geval iets waar ik, de DJ's kennende, alle vertrouwen in heb.
Tjeerdo
SLAM.nl
| Jukx |
Jongens, ik ben het niet helemaal met jullie eens... Ik geef toe dat ik zelf ook liever een line-up met grote(re) namen had gezien maar als je nou gewoon is ff nadenkt dan is dit toch wel een hele slimme actie van ID&T.
Iedereen loopt toch te zeiken dat trance commercieel wordt (ben ik het 1000% mee eens) en Sensation stevende ook af op één grote commerciele vertoning. Maar met deze verassende line-up zal het feest een stuk minder commercieel zijn omdat ze hiermee een veel ouder dans-publiek zullen trekken:
01) De meeste "jongeren" (zoals ik) vinden 100 piek voor zo'n line-up te duur en zullen dus waarschijnlijk niet gaan. Voor de wat ouderen is het allemaal wel te betalen.
02) Met namen als Michel de Hey en Roog trek je ook een wat volwassener publiek, mensen die regelmatig naar kleinere clubs/discotheken gaan en niet de mensen die elke zaterdag in een of ander buurthuis uithangen en alleen naar Sensation gaan omdat het een "groot feest" is.
Iedereen zit hier trouwens Roog maar af te kraken, maar ik weet zeker dat 9 van de 10 hem nog nooit aan het werk heeft gezien, of een set van hem heeft gehoord (ik zelf ook niet).
Ik denk dus gewoon dat ID&T bij Sensation gewoon op een wat ouder dans-publiek mikt (alleen wel vaag dat ze de line-up dan bij TMF bekend maken, maarja). En dit is een goede zaak voor de trance-scene!!! Hoe kut we die line-up ook vinden! Het wordt er namelijk een stuk minder commercieel op allemaal! En vooral ook dit: als ik jullie zo hoor zei die Duncan Stutterheim dus dat die de grote buitelandse namen voor de wat kleinere feesten bewaart... Nou, dat is toch ideaal!!!! Die kleinere feesten zijn een stuk minder bekend en daar komt dus automatisch wat minder "spijkerbroek- "/ "ik-kijk-nog-elke-dag-Sesamstraatpubliek" dan op die hele grote feesten. ==> maakt het er dus ook een stuk minder commercieel op!
Pfff... heb geloof ik nog nooit zo'n lange post geschreven.
MASSOL |
|
|
| ADK |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
beste RemyD,
als de amerikanen dat ook hadden gedacht in de 2e wereldoorlog, van het heeft tog geen zin om de duitsers te laten weten dat we het niet met ze eens zijn, dan zouden wij nu duits tiepen op dit forum. het kan nooit kwaad om je mening te uiten, dat heet democratie.
+ als wij het leuk vinden, who cares? |
dat is toch nét iéts anders volgens mij, maar ja...
ADK |
|
|
| Vinyl Boy |
| ok ok, ik geef toe, ik overdreef beetje boel, maar je kunt toch altijd laten weten dat je het er niet mee eens bent, doe je toch ook op school enzo? |
|
|
| ADK |
wat die tjeerdo van slam.nl zegt, vind ik trouwens niet eens zo raar klinken... vrij overtuigend eigenlijk
sensation zal ook echt niet kut of zo worden denk ik
(ook al ben ik niet van de partij....haha)
ADK |
|
|
| Henkie_henk |
uhm, henkie, niet om het 1 of ander, maar er stonden een paar elementaire spelfouten in je mail. Zo is het bijvoorbeeld feit met ei en bereiken ook met ei.
misschine hept dat om serieus genomen tw worden, verder waardeer ik natuurlijk wel dat er gemaild word naar id&t!!
dat mag ik graag zien!!
mzzls! |
LoL was te verw8en van me spelfouten.. ik heb me nederlands spelling op me mer ook pas in de derde keer gehaald.. oowww mag het maar 2 keer over?? oeps.. |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Kartikeya
je gaat dus ook niet naar Sensation voor de DJ, maar je gaat erheen voor het feest.
|
Wat een ontzettende Bull! Je gaat er niet heen voor de DJ maar voor het feest, wat een gelul! De DJ maakt het feest notabene! Een paar extra lampjes of een leuk decor maakt er echt geen mooi feest van als de DJ's kut zijn! Misschien zijn die gasten niet eens zo slecht, maar ze mogen wel wat grote buitenlandse namen neerknallen! Tjesus! |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Kartikeya
Dit jaar is gekozen voor Nederlandse DJ's in de Main, mensen die ook veel in het buitenland draaien en zich daar ook hebben bewezen. Roog is internationaal aan het doorbreken en wordt een wereldtopper. Jean draait door heel Europa, Rank 1's remix van Superstring is zo'n beetje de best verkochte dansplaat van het afgelopen jaar.
Michel de Heij kan superstrakke sets draaien waarmee hij zich moeiteloos tussen de grote namen staande houdt. Wat is dan het probleem?
je gaat dus ook niet naar Sensation voor de DJ, maar je gaat erheen voor het feest.
Tjeerdo
SLAM.nl
|
Uhm NEE ....
Roog WORDT een topper....nou ik wil EEN TOPPER
Sensation moet de creme de la creme hebben omdat sensation dat hoort te zijn.
Michel KAN, hij moet het niet kunnen....naja het moet zijn Michel MAAKT ze zijn er geneens zeker van
Jean is er alleen omdat hij overal in Europa draait
nou....weet je wat ik ken er nog een paar!!!en jean heeft tegenwoordig niet zoveel fans meer denkik
Nou weet je wat het probleem is DIT, Het is een leuke line-up van NL djees die NET niet zijn...nou Sensation moet duidelijk niet NET NIET zijn....
Nou ik ga niet naar feesten toe voor het decor!!! Ik ga voor de djees en de music. Decor is gewoon een extra als ik nou in het donker sta zonder licht of versiering en alleeen maar beats van Top djs dan ben ik blijer dan zo'n schijt lineup met mooie lichtjes
Zonder DJ of Liveact IS er geen sensation. Dat moet je main focus zijn als organisatie vinik dan.
Ik vin dit gewoon de grootste BOLLUX dat ik ooit gehoord heb. Ik zeg nog maar een ding....welk organisatie dan ook die het voor mekaar krijgt om de beste dj van NL tegen hun te krijgen, doet iets GOOOOOOEEEED FOUT
whatever MAn |
|
|
| Vinyl Boy |
zeg kartikeya(?) leuk dat je die gast van het slam forum citeert, maar zoals rudy zei: de dj maakt het feest, niet de entourage. neem qlimax, daar was onegveer 0,5% decor enzo, en het was een supertop feest.
op sensation hou je het echt neit een hele nacht vol met naar lampjes, lasers en vuurwerk kijken, het gaat om de muziek. zonder muziek geen party. en wat die tjeerdo (wie heet er nou zo?) zegt kank me ook neit erg in vinden.
we kunnen er kort of lang over lullen, maar feit blijft gewoon dat ze er zoveel meer van hadden kunnen maken. |
|
|
| Nastra Azzurro |
neem qlimax, daar was onegveer 0,5% decor enzo, en het was een supertop feest.
op sensation hou je het echt neit een hele nacht vol met naar lampjes, lasers en vuurwerk kijken, het gaat om de muziek. |
precies qlimax was vet....en net als iemand eerder zei om half 6 wordt het licht dan heb je nix aan die stomme lichtjes in de arena besteed dan meer aan de DJs |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
precies qlimax was vet....en net als iemand eerder zei om half 6 wordt het licht dan heb je nix aan die stomme lichtjes in de arena besteed dan meer aan de DJs |
YEss dat zei ik |
|
|
|
|