return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Sensation Line-up (pg. 4)
View this Thread in Original format
Opti
je vergeet Dance Valley :)
tango
Duncan Stutterheim gaf als rede voor deze line-up dat ze inderdaad niet alleen wilden booken,booken en booken. En dat ze nu 8 kleinere feesten organiseerden, waar wel grote namen komen. (zoals de q-dance organisatie, qontact was dus wel van id&t.)

Ook zei hij dat het bij sensation niet voornamelijk op de muziek gericht was, maar op de show erom heen! Dit kan toch niet op een party? muziek komt altijd op de eerste plaats.

grtz,
TNG
Opti
quote:
Originally posted by tango

Ook zei hij dat het bij sensation niet voornamelijk op de muziek gericht was, maar op de show erom heen! Dit kan toch niet op een party? muziek komt altijd op de eerste plaats.

Voor de show??!!! Jaaaaa dáááág, ik ga toch ook niet naar de bios voor de popcorn, dan ga ik voor de film!!!
Jezus man, zeg gewoon dat je minder wilde uitgeven ofzo, en dat je meer win$t wilde maken.... Zeg gewoon de Waarheid!!!! Sensation moet toch de grootste, vetste party in NL zijn!!!! Dan kom je niet voor een of andere R%%g( jaja...)
TranceFool
quote:
Originally posted by Vinyl Boy
kom kom jongens
deze thread ghaat over sensation, laat iedereen zijn mening hebben. Ben staat waarschijnlijk gewoon strak van de kinderkola.

mzzls en hou het netjes

HAHAHA, strak van de kindercola
Opti
Jongens, weten julie nog dat wij t de hele tijd hadden over onze droom line up?? Nou, t bleef jammer genoeg bij dromen....
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Optimus Trance
Voor de show??!!! Jaaaaa dáááág, ik ga toch ook niet naar de bios voor de popcorn, dan ga ik voor de film!!!

Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen :D
Bier voor die man!!!!!! :D
TranceFool
Ja, kunnen we geen mailbomb naar ID&T sturen????, want voor zoveel geld voor een kaartje kan je toch niet met zon line-up komen....
Rudy
Ik heb het volgende gestuurd:

Hallo,

Sorry hoor, maar de lineup van Sensation gaat echt nergens over! Jullie kunnen wel zeggen dat de mensen niet moeten komen voor de DJ's maar voor de hele show! Maar de DJ's maken de show! Ik vind dit zeeeeeeeeeeeeer droevig, en met mij vele andere! Vorig jaar was Sensation een top feest, nu wordt het 1 grote commerciele flop! Ik ben zwaar teleurgesteld in jullie! Jullie vragen 100 gulden voor een ticket, wat gaan jullie daarmee doen! Volgens mij zijn jullie er alleen op uit om hier vette winst te behalen! De (progressive) trance stroming gaat aan zulke acties kapot!

Nou de groeten, en denk er eventjes over na!!!!(niet dat jullie dan doen!!!!!)
Rudy
Be part of the night - dress in white!!!!!

Ja daaaaaaaaaag, ik ga daarnaartoe met een WIT ZAKDOEKJE, dat is wat ik ga doen!
basvh
Persoonlijk zou ik nog een ander dj-duo aan de line up toegevoegd willen zien namelijk: DJ Wipneus en Pim

Vinyl Boy
haha, die is ook leuk ja.
misschien moeten we een handtekeningen actie op touw zetten ofzo. Misschien is een blokkade van het ID&T kantoor ook leuk, opdat er niet meer van dit soort walgelijke ideeën kunnen worde uitgedacht.
Mijn mail:

hallo zeg!

Ben ik ff geschrokken van die Sensation line-up!! dit lijkt in de verste verte niet op het niveau van vorig jaar mensen!! Waar zijn jullie mee bezig echt? Als je zo graag een show wilt maken etc, doe dat dan niet onder het motto trance, want zo gaat de scene nog meer ten onder. Jullie feesten zijn normaliter altijd van goede kwaliteit, maar waar draait het nou om: de muziek toch? Ik twijfelde nog om erheen te gaan, maar die twijfel werd ten eerste al weggenomen toen bleek dat de line-up op TMF bekend werd gemaakt en was volledig verdwenen toen bleek dat Roog (welke commerciele trance-fan kent die nou?) en michel de Heij (niet echt vlammend, zoals al bleek op Dutch Dimension) kwamen.

Even voor de goede orde: dit is toch behoorlijk een feest voor de TMF kijkers en Radio 538 luisteraars en niet meer voor de underground trance & techno fanaten zoals vorig jaar...?

Zonde van een naam als Sensation hoor.

Groeten van Tim, dedicated trance lover
Mysteric
tja...ik zal mijn licht er eens ff over laten schijnen.
ik zie 1 nadeel: de prijs is vrij hoog voor de dj's die je krijgt.De aankleding zal dus wel wreed moeten zijn.
Maar zoals duncan al zei: het gaat om de muziek. Een groot feest hoeft niet per se met veel buitenlandse namen, NL heeft kwaliteit-dj's genoeg. In alle genre's.

Roog vind ik zeer goed draaien, kwam hem op IC2000 tegen in de Club en heb flink lopen springen toen.
Jean...tja das een beetje jammer. Persoonlijk zie ik hem liever openen dan Roog.
Rank 1 Live, één keer live gezien. Tja...wel redelijk. Als er een mooie lichtshow bij zit scheelt het een hoop. En het is tenslotte maar een half uurtje.
Marco V, in één woord TOP. Beste dj van NL op dit moment.
Michel de Hey vind ik echt niet minder draaien dan Carl Cox, zo niet beter. Ik heb hem een paar keer gezien+gehoord...top.

Het is dus de creme de la creme van de Nederlandse dj's. Op Tiesto na dan, want die WIL niet. Als ik de hele thread zo lees ben ik op 1 na de enige die wel gaat 7 juli.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement