|
Sensation Line-up (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| michiel |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
Hallo ID&T mensen,
Jullie zijn er in geslaagd een groots feest als Sensation met een grootse reputatie naar de kloten te helpen. Ik dacht altijd dat het op dit soort feesten om de muziek ging en niet om de show, shows hou je maar in de ahoy bij Frans Bauer ofzo, maar niet rondom een trance-feest, zo gaat de scene nog meer kapot dan al het geval is.
De line-up is ook bijzonder droevig mensen. Buitenlandse dj's kunnen ontbreken, dat is nog tot daar aan toe, maar om dan iemand als Roog (no offence) te laten openen op the mainstage..nee, dat gaat mijn pet ver te boven.
Als je werkelijk van trance houdt, dan ga je niet zo een feest geven en dan kondig je het niet op deze manier aan (via TMF nota bene). Mijn vertrouwen in jullie is werkelijk zwaar gedaald en ik hoop niet dat dit de lijn is voor de toekomst. |
iedereen moet deze mail naar id&t sturen want dat is het effectiefste!!!!!!!!!!!!!!!pleaazzzzzzzzzzz
later
michiel |
|
|
| mpost |
| Ach tsja....wij kunnen ze nu wel helemaal plat mailen enzo....maar het zal hun een worst wezen!!! Uitverkocht raakt dat feest toch wel. Dus zij zullen er niet wakker van liggen hoor, van die kut line up. Ze krijgen hun geld wel!! |
|
|
| Opti |
Zoiets msischien...
WAT HEBBEN JULLIE NOU GEDAAN MET ZO' N LINE UP????
Dat is de algemene vraag onder de tranceaddicts in Nederland (geloven jullie me niet, kijk maar bij de forums in tranceaddict.com).
Ok, datjullie Marco V en Rank 1 booken is super, Jean snap ik nog een hééél klein beetje (vertegenwoordigt NL in buitenland goed) maar Roog (wie??), Michel de Hey (jaajaa...)...
Waar blijven de grote namen, waar blijft een Tiesto, Armin, Johan Gielen of buitenlandse namen zoals Sven Vath, Carl Cox of misschien zelfs Oakenfold.
Nee, jullie wilden toch er een mainstream event van maken, de jongeren kennis laten maken met hun 1e big party, dat lukt toch nooit met zulke namen!
Jullie wilden deze Sensation als een soort eerbetoon maken aan de overleden Miles, dat moet dan toch een superspektakel worden!!! Met grote namen/DJ's!!!
Jullie hebben de (echte) party gangers in NL zwaar teleurgesteld, er gaan zelfs stemmen op om al jullie feesten te boycotten...
Ik hoop dat jullie deze mail een beetje serieus nemen, jullie zullen wel meerdere mailtjes hebben gehad over deze zéér teleurstellende line up en ik hoop dat jullei deze koers die jullie nu inzetten snel gaan veranderen (Tiesto boycot jullie feesten, is dat waar???) anders zal misschien de party scene mede door jullie een langzame dood sterven... |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
Roog
Jean
Rank 1
Marco V
Michel de Heij
|
Deze line-up zuigt zo hard... Alleen Rank 1 en Marco V zijn TOP...
Gelukkig zit in dan in Salou te genieten van het zonnetje :) |
|
|
| Nastra Azzurro |
I have one word:
SAD!!! |
|
|
| Nastra Azzurro |
Dat wordt met zn allen naar Mysteryland, impulz dance valley qlimax........., ik kan teminste makkelijker kiezen.
Ik vin het egt jammer.....zo'n mooi feest, zo wordt verpest.
Marco V 4EVA
peace
ps ik vin het zielig voor marco, hij moet tussen te kneuzen gaan draaien (naja kiest er eigenlijk ook zelf voor)WHATEVER MAn |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Rudy
ik vind het dus heeeeeeeeeel jammer dat het vervolg nog slechter is dan mijn eigen schoolfeest |
het schoolfeest was goed hé......ja zeker beter dan Zenzatie.....nou ik ga denk ik de Tapperij in op 7juli...daar kan teminste nog........
WADEVA MAN |
|
|
| moogwai |
Oh ja.. en een kaartjes kost ook al honderd piek...voor zo'n line-up ????
Willen ze het gras van de arena gaan sponsoren of zo ??? |
|
|
| Mysteric |
ik citeer ff Partyfreak uit het s2d forum...ik ben het roerend met hem eens.
| quote: |
ALS de prijs van het kaartje al representatief zou zijn voor de totale kosten van een feest (wat het niet is), dan zouden de kosten van deejays volgens mij maar een tientje op het kaartje van 100,- uitmaken (als het niet minder is). Als de keuze voor deze deejays met geld te maken zou hebben, dan zou mij dat hoogst verbazen. Volgens mij is dit een BEWUSTE KEUZE BINNEN HET CONCEPT.
Verder wil ik hier nog aan toevoegen dat grote namen op een feest slechts garant staan voor een grote toeloop van mensen en in de laatste plaats garant staan voor een goed feest. Ik vind de bovenstaande reacties dus getuigen van kortzichtigheid en weinig respect voor onze kwalitatief goede nederlandse dj's.
Je kunt op vrijwel ieder groot feest tegenwoordig dj's uit alle windstreken horen draaien. Het feit dat ID&T met deze gewaagde line-up deze trend doorbreekt, vind ik op zich al een compliment waard. Op de reply's van sommige mensen die zeggen dat dit is gedaan om snel geld te verdienen, kan ik alleen zeggen dat ID&T met deze line-up eerder een risico neemt (getuige de reacties) als dat ze op safe aan het spelen zijn.
Conclusie: Blijven jullie op 7 juli maar lekker thuis. Dan zal ik samen met alle mensen die minder belang hechten aan een buitenlandse naam een heerlijk feestje bouwen in de Arena.
|
|
|
|
| Bellie |
schijt!!
Het blijft een KUT line-up!!
KLAAR!!
GREETZ!! |
|
|
| michiel |
so what's your point?????
later
michiel |
|
|
| mpost |
kom op zeg!!
EEN BEWUSTE KEUZE BINNEN HET CONCEPT?????
Ik kan niet bedenken dat iemand DJ ROOG ooit in zijn concept zou willen!!! Tssssss |
|
|
|
|