|
Sensation Line-up (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Robvef |
Heb net de commercial gezien voor Sensation. Ziet er goed uit. Kun je trouwens downloaden op www.sensation.nl.
PS. weet iemand hoe ik de kleur van de tekst kan veranderen. Ik zag dat in een andere thread over Sensation.
Iemand???
Greetz |
|
|
| Cold |
| quote: | Originally posted by Rudy
Godverdomme, kan iedereen hier nu zijn bek gaan houden tegen mij en zich met zijn eigen gaan bemoeien! Als ik dat vind, vind ik dat ok! Ik zeg trouwens exact hetzelfde al anderen in dit forum, dus ga daar ook maar ff lekker commentaar op hebben! IK vind dat hij niet goed kan mixen omdat hij meestal platen na 3 minuten eruit gooit en omdat hij de hele tijd loopt te scratchen! Jullie zullen dan wel weer zeggen, maar dat heeft toch nix met mixen te maken! Nou dat vind IK wel! Ok dus jullie gaan hier niet meer op replyen! OK! En vooral JUKX NIET!!!!!!!!!!! Weer zullen jullie gaan zeggen dat dit een forum is, waar je discussies moet hebben! Nou nu laat ik jullie weten dat ik niet 2 keer achter elkaar met JUKX en MICHIEL dezelfde discussie wil hebben!
Michiel blijkbaar heb ik de term mixen verkeerd gebruikt, en dat heb ik later verbeterd! Dus kan je dat dan ook ff lezen, voordat je kritiek gaat uitoefenen! |
Sjees...wat ben jij voor figuur? :)
Heb je problemen?
Laters! |
|
|
| Akira |
| die reclame is wel mooi...maar ja het feest word kut dus dat maakt niks meer uit |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Cold
Sjees...wat ben jij voor figuur? :)
Heb je problemen?
Laters! |
Volgens mij hebben we dit onderwerp al afgesloten, maar als je er nog eens op terug wilt komen, doe dan maar! Maar het heeft verder nix met jouw te maken, dus wat boeit het je??!! |
|
|
| Dwingo |
Waarom is het toch altijd zo dat in iedere thread waar meer dan 30 keer gepost wordt, van die zinloze ruzietjes ontstaan.
Gedraag jullie een beetje volwassen en laat die rusten. Dit is nergens voor nodig. De een vind dit, de ander dat en daar heb je dan maar respect voor op te brengen. Zo simpel is het en simpeler kunnen we het niet maken.
Finito. |
|
|
| Opti |
| Hééééé.hoe kan dat nou??? Tik ik www.sensation.nl, krijg ik dit te zien:" U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken." jaaaajaaa, zou ik m niet mogen bekijken omdat ik van tranceaddict.com zou zijn, hahahahaha:D:D:D |
|
|
| New Wave |
Sensation heeft echt een GARE LIne up.........
Ik ga er dus echt NIET naartoe, ik ga naar HUmanity......lekkerrrrr stampen op techno :-)
groetennnn |
|
|
| michiel |
ja over id&t gesproken.....waar is die obi-gast eigenlijk gebleven???
later
michiel |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Rudy
Ja klopt, maar we waren net weer op het goed pad! |
Ja ok, het was wel een beetje "boter na de vis" die opmerking van mij he! |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by michiel
ja over id&t gesproken.....waar is die obi-gast eigenlijk gebleven??? |
Ik denk dat ie zn gzicht niet meer durft te vertonen...
En dan te bedenken dat wij zo'n ophef zaten te maken over de verwachte line up....:D:D:D |
|
|
| $ippy |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Hééééé.hoe kan dat nou??? Tik ik www.sensation.nl, krijg ik dit te zien:" U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken." jaaaajaaa, zou ik m niet mogen bekijken omdat ik van tranceaddict.com zou zijn, hahahahaha:D:D:D |
de link is verkeerd
www.sensation.nl./
www.sensation.nl moet het zijn! |
|
|
|
|