|
Sensation Line-up (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
| quote: | Originally posted by michiel
dat is het punt ook helemaal niet. Roog kan zeer zeker heel lekker draaien, maar ja, dan wel als je op zondag avond een beetje met een biertje aan het chillen bent of als je in een 1 of andere hippe underground club bent. Dat ben ik dus wel met je eens. Maar ik denk ook wel dat jij het met mij eens bent als ik zeg dat je zo'n gozer niet op 's werelds grootste indoor party op de mainstage moet zetten en dan maakt het niet uit of die opent of niet. Zet hem dan samen met Marcello in zo'n VIP room in een van die gangen.
Mee eens of niet?
later
michiel |
Roog staat anders ook op de Mainstage van Mysteryland volgens mij hoor! Dus hij wordt blijkbaar echt wel gewaardeerd!! En wat dacht je dan van Tiesto op de eerste innercity??? Toen had ook nog geen hond van hem gehoord totdat die daar op de Maintstage stond en iedereen was weg van hem!!
Eens moet toch de eerste keer zijn voor een relatief minder bekende dj dat hij op de mainstage van een groot feest staat... dat hebben alle bekende djs van nu ook mee moeten maken!
Maarja, ik begrijp best dat je een grote en bekende naam had willen zien ipv van Roog maar je moet ook weer niet te snel oordelen. |
|
|
| Kartikeya |
Yessss Djux...volkomen met je eens.
Als tiesto nooit die kans had gekregen hadden we waarschijnlijk nooit naar de Magiks geluisterd dus....
Van mij krijgt Roog volle zeggingschap om op mainstage te
beginnen hou wel ervan om zo te beginnen :D
tja en als al die mensen hetzelfde dachten over Innercity 1998 als Sensation van dit jaar had ik het toch knap lullig voor ze gevonden want Tiesto heerste daar VOLKOMEN en was toen ook nog gewoon een "green guy in the scene" |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Jukx
Roog staat anders ook op de Mainstage van Mysteryland volgens mij hoor! Dus hij wordt blijkbaar echt wel gewaardeerd!! En wat dacht je dan van Tiesto op de eerste innercity??? Toen had ook nog geen hond van hem gehoord totdat die daar op de Maintstage stond en iedereen was weg van hem!!
Eens moet toch de eerste keer zijn voor een relatief minder bekende dj dat hij op de mainstage van een groot feest staat... dat hebben alle bekende djs van nu ook mee moeten maken!
Maarja, ik begrijp best dat je een grote en bekende naam had willen zien ipv van Roog maar je moet ook weer niet te snel oordelen. |
gast, ik kende tiesto al uit de hardcore scene (dj eve - you belong to me) en wist dat hij goed kon draaien. Roog draait normaal op chillouts en in lounge area's (dutch dimension), dus zo onbekend is hij niet. en tiesto en hij hebben een heel andere stijl, tijs draait veel energieker.
peace |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Rudy
gast, ik kende tiesto al uit de hardcore scene (dj eve - you belong to me) en wist dat hij goed kon draaien. Roog draait normaal op chillouts en in lounge area's (dutch dimension), dus zo onbekend is hij niet. en tiesto en hij hebben een heel andere stijl, tijs draait veel energieker.
peace |
goh.. |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Jukx
Roog staat anders ook op de Mainstage van Mysteryland volgens mij hoor! Dus hij wordt blijkbaar echt wel gewaardeerd!! En wat dacht je dan van Tiesto op de eerste innercity??? Toen had ook nog geen hond van hem gehoord totdat die daar op de Maintstage stond en iedereen was weg van hem!!
|
het gaat er ook niet om of roog niet kan draaien (en zo onbekend is ie ook weer niet) maar die knul heeft gewoon een beetje de pech dat hij zich toelegt op de muziek die toch niet echt geschikt is voor een mainstage (zeker van zon gigantisch event niet). Op een mainstage moet het knallen zijn toch?? Daar moet je techno/progressive/trance hebben en niet echt van die lounge muziek. Dus Jean moet ook weg daar.
Enne....over Tiesto op IC, toen was ie ook nog niet zo bekend (vergelijkbaar dus met Roog) maar hij draaide meer muziek die zich leent voor een mainstage.
Vind ik.
later
michiel |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by michiel
Dus Jean moet ook weg daar.
|
Uhm...ik weet dat Jean niet de allerbeste mix kwaliteiten in huis heeft, maar hij is zeker geen lounche DJ of een DJ voor de chillouts! Hij kan wel degelijk knallen! Luister maar naar de set van hem op sensation vorig jaar! |
|
|
| Nastra Azzurro |
| Dat was zeker een goeie set vooral toen ie darude ging scratchen (NOT) |
|
|
| Rudy |
| Jean is gewoon klote, hij loopt altijd de platen te verneuken! Maar het is niet niet waar dat hij softe loopt te draaien! |
|
|
| Vinyl Boy |
| je kunt zeggen wat je wilt, maar in die set van jean @ sensation 2000 zaten geen fouten. Dat scratch gedeelte deed hij zelf, vond ik ook niet top, maar het was een supergoede set zonder fouten verder. |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Rudy
Uhm...ik weet dat Jean niet de allerbeste mix kwaliteiten in huis heeft, maar hij is zeker geen lounche DJ of een DJ voor de chillouts! Hij kan wel degelijk knallen! Luister maar naar de set van hem op sensation vorig jaar! |
ik zeg ook niet dat jean naar de lounge moet, maar ik zeg dat ie niet op een mainstage moet (van mij). dan liever naar een area 1 of 1 ofzo
Snap je?
later
michiel |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
je kunt zeggen wat je wilt, maar in die set van jean @ sensation 2000 zaten geen fouten. Dat scratch gedeelte deed hij zelf, vond ik ook niet top, maar het was een supergoede set zonder fouten verder. |
wat bedoel je????we hebben het hier toch helemaal niet over fouten??
later
michiel |
|
|
| Vinyl Boy |
| nou, er werd gesuggereerd dat jean zijn mix kwaliteiten niet goed zijn en dattie platen verneukt, dit kun je opvatten als het maken van fouten, en daar was ik het dus niet mee eens, vandaar. |
|
|
|
|