|
Sensation Line-up (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Rudy |
| quote: | Originally posted by TranceFool
He Rudy, je moet nu echt niet de Popie Jopie hier gaan uithangen, van mensen afzeiken word je echt niet populairder. Jij beweert dat Jukx bull lult, want jij bent degene die dat juist doet. Heb je die reclame gezien op TMF van Shockers???? Ik ben er zelf niet geweest, maar het was dus enorm phatt!!! Impulz dit jaar precies hetzelfde!! Dus niet alles waar TMF reclame voor maakt zuigt!! Dus voordat je je grote bek open trekt moet je toch eerst ff beter gaan nadenken!!! |
| quote: | Originally posted by Rudy
Gast, ten eerste heb ik het niet over reclames op TMF, maar over dat TMF geen helemaal into Sensation is! Ze maken zelfs de GVD lineup bekend! |
Lees jij eerst ff voordat jij mij gaat afkraken, is niet zo snugger gast!
BTW als ik mensen heb gekwests was het niet mijn bedoeling, misschien liep een beetje te hard van stapen, dan sorry! |
|
|
| Vinyl Boy |
kom op mensen, ga ff geen ruzie lopen maken, rudy bedoelt het goed en ik kan me wel in zijn mening vinden, hoewel ik nu toch wel ff de draad kwijt ben in deze "ruzie", maar goed. ieder zijn mening en goede argumenten, nu weer over naar de orde van de dag...T R A N C E
laters |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Kartikeya
BTW ik denk ook dat Duncan Stutterheim er ff helemaal geen zin in had om een extreme feest te regelen voor de dood van Miles...... hij wil gewoon een goed afscheid van zijn broer nemen en waarschijnlijk met de music waar Miles meer van hield (vandaar ook witte kleding)
bedenk ik maar hoor.....dus val me niet aan als het niet zo is |
Uhm...het wordt dit jaar volgens mij ook een extreem feest hoor, alleen met een wat mindere line-up! Tenminste 40.000 mensen vind ik redelijk extreem! |
|
|
| Remy D |
| Nou ik wil in iedergeval het risico niet gaan lopen dat ik achteraf van veel mensen moet horen dat het toch gigantisch is geworden ondanks de "mindere" line-up maar dat het spektakel er omheen gewoon geweldig was. Maar de tijd zal het leren. |
|
|
| Akira |
| vorig jaar was het gewoon echt mega mega vet....maar toen was alles vet en dit keer kan het niet met zulke klote line up |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Akira
vorig jaar was het gewoon echt mega mega vet. |
Daar was ik dus niet bij want toen was ik nog niet echt in het wereldje thuis maar zat ik nog de hele dag op mijn PSX of DC te spelen. :) |
|
|
| Hans B |
| de week daarvoor is toch impulzzzzzzzzzz = ) |
|
|
| Vinyl Boy |
ja, 30 juni is impulz, wil je de line-up hebben?
tzijn 81 dj's |
|
|
| Jukx |
Hij is al eerder door basvh gepost, maar hier istie weer:
Impulz is trouwens verplaatst van Bussloo naar Eersel (vlakbij Eindhoven) wegens mkz
Check www.impulz.nl
De Line up:
Main:
Sven Vath
Steve Mason
Jack De Marseille
Dimitri
Michel De Heij
Laidback Luke
Remy
Eric De Man
Johan Cyber
Mc Marxman
Hard House
Tom Harding
JP
Yoji Biomehanika
Sterling Moss
Nick Sentience
DFQ
Allan Inferno
Rachel Auburn
Lab 4 live
baby Doc ft S-J Live
Patrick Kruzeman
MC Paul T
Techno
Billi Nasty
Trevor Rockcliffe
Steve Rachmad
Samuel L Session
Thomas Crone
Gaetek
Shinedoe
Oliver HO
MC Ribbz
Progressive
Lucien Foort
Ton TB
Montana
Piet Bervoets
Misha & Baba
Armin Van Buuren
Astrid
Cross
Emjay
Mc Solomon
Club
Francesco farfa
Roog & Rose
Quinten De Rozario & Jessie K
Jefferson
Dwin
Marnix
Balearic Barth
Mc Nova
?????
Laurence Bagnall
hermit
Mr Jones
Alex Rd
TimstR
G-Double-E
Gomez
Dominic Spreadlove
Fly
MC Buzzard
Drum N Bass
Aquatique
Esta
Side Fx ft LQD
Andy Haze
Deepspace
Jay Jay
EZ rollers (dj-set)
Micky Finn
Aphrodite
Mc Fearless & Vin-E
Theatre
Acapulco Side Show
Ron Jeremy
Robert De Hiro
Johnny Handsome
Russ Meyer
Randy West
Vanessa Del Rio
Mc Buttsammer & Tessa
Goeie line-up als je het mij vraagt!! Zowel de Main, Techno, Progressive en zelfs de HH (Yoji Biomehanika !!!) is wel aardig!
Wat ook cool is is dat er voor het eerst een aparte Drum 'n Bass zaal is! Het aan bod laten komen van zo'n underground stroming geeft Impulz toch wel meer aanzien vind ik...
En nog iets: het wordt NIET georganiseerd door ID&T, dus iedereen die zo teleurgesteld is in ID&T en Sensation kan hierheen gaan! |
|
|
| Robvef |
Hmm, nu wordt het weer interessant om te gaan. Ik had geen zin om naar Bussloo te rijden, maar nu het in mijn eigen Brabantse land is. Interessant.
Alleen zie ik weer die gasten van Lab 4 erbij staan. Ik kan die gasten dus echt niet aanhoren, voor de rest een hele interessante line up (svan vath, Tom Harding, lucien Foort)
Greetz |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Dj Roog ofzo wel lekker vond draaien.
|
| quote: | Originally posted by Remy D
Dan is hij niet de enigste want dat vond ik dus ook.. |
dat is het punt ook helemaal niet. Roog kan zeer zeker heel lekker draaien, maar ja, dan wel als je op zondag avond een beetje met een biertje aan het chillen bent of als je in een 1 of andere hippe underground club bent. Dat ben ik dus wel met je eens. Maar ik denk ook wel dat jij het met mij eens bent als ik zeg dat je zo'n gozer niet op 's werelds grootste indoor party op de mainstage moet zetten en dan maakt het niet uit of die opent of niet. Zet hem dan samen met Marcello in zo'n VIP room in een van die gangen.
Mee eens of niet?
later
michiel |
|
|
| Henkie_henk |
IMpulzz weg van Bussloo Mysteryland ook al.. hail to the mkz crisis.. t is een groot ****zooitje en vind het echt echt lullig...maar mysteryland is nu wel 20 minuten van mij vandaan....en daar gaat ik zekers heen!!
K denk ook wel naar impulz ipv naar sensdeteringation |
|
|
|
|