|
Sensation Line-up (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Man ik ga me echt niet meer druk maken om SENSATION.Tuurlijk is het kut dat er zon bagger line-up staat.maar ja niks aan te doen.On to the next party's.Er staan nog genoeg vette feesten voor de deur.Dus SENSATION.Dance Valley,Innercity,I LOVE TECHNO....HERE WE COME!!!
GREETZ!! |
|
|
| Nastra Azzurro |
Qlimax Mysteryland Impulz Outdoor yesssssssss
zeker veel beter |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Bellie
Man ik ga me echt niet meer druk maken om SENSATION.Tuurlijk is het kut dat er zon bagger line-up staat.maar ja niks aan te doen.On to the next party's.Er staan nog genoeg vette feesten voor de deur.Dus SENSATION.Dance Valley,Innercity,I LOVE TECHNO....HERE WE COME!!!
GREETZ!! |
Jaaaaaaa I LOVE TECHNO!!! Beter draait Miss Djax daar ook!!
Heb er nu al zin in!!!!!! |
|
|
| mpost |
| quote: | Originally posted by Jukx
Iedereen zit hier trouwens Roog maar af te kraken, maar ik weet zeker dat 9 van de 10 hem nog nooit aan het werk heeft gezien, of een set van hem heeft gehoord (ik zelf ook niet).
|
Volgensmij is dat juist 1 van de redenen dat ROOG wordt afgezeken hier.
Hier zitten allemaal TranceAddicts. En volgesmij hebben de meeste er best verstand van. Als je dan te horen krijgt dat DJ ROOG, waar niemand dus van heeft gehoord, op de main staat van "world's leading dance event". Ja dan ben je wel ff pissed off toch? |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
zeg kartikeya(?) leuk dat je die gast van het slam forum citeert, maar zoals rudy zei: de dj maakt het feest, niet de entourage. neem qlimax, daar was onegveer 0,5% decor enzo, en het was een supertop feest.
op sensation hou je het echt neit een hele nacht vol met naar lampjes, lasers en vuurwerk kijken, het gaat om de muziek. zonder muziek geen party. en wat die tjeerdo (wie heet er nou zo?) zegt kank me ook neit erg in vinden.
we kunnen er kort of lang over lullen, maar feit blijft gewoon dat ze er zoveel meer van hadden kunnen maken. |
ID&T mikt met dit feest gewoon op een wat ouder publiek... en dat publiek hecht wel veel waarde aan de entourage (versiering, sfeer, blabla) die gaan niet zozeer voor de dj's.
Als je der niks aan lijkt dan ga je toch gewoon niet, der zijn genoeg andere feesten waar wel grote namen draaien. |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Jukx
ID&T mikt met dit feest gewoon op een wat ouder publiek... en dat publiek hecht wel veel waarde aan de entourage (versiering, sfeer, blabla) die gaan niet zozeer voor de dj's.
Als je der niks aan lijkt dan ga je toch gewoon niet, der zijn genoeg andere feesten waar wel grote namen draaien. |
JUKX LEES DIT NU!!!!!!
Gericht op oudere mensen, weer bull! Dan zouden ze nooit TMF erbij betrekken! Als er iets is wat kleine kinderen naar feesten haalt is het TMF wel! En 538 kan er ook wat van! Ik ken namelijk geen kindjes avn 14 die naar Slam FM luisteren! Dus die horen niet zoveel over Sensation! Laatst zag ik op TMF dat een van die VJ's ing kaartjes voor Massive weggaf aan een of ander klein tering kind van 9!!!!!!!!!!!!!!!! Dat is toch niet normaal!
Het zijn juist de commerciele leeken die nu naar Sensation gaan! Zij kennen die DJ's niet, maar kennen sowieso geen 1 DJ! En hebben die ing superstrings plaat op TMF gezien! Dus geen party gangers maar café-publiek gaat naar Sensation! En dan wordt het weergegeven onder het genre "trance", nou dat maakt deze stroming mooi kapot!
Als je VOOR sensation bent, mag je dat heus wel uiten, maar je moet niet met bull aan komen zetten, ok??
Cya |
|
|
| M5 |
NOG een voorbeeld :
Ik vroeg laatst aan een vriend van me of ie mee wilde gaan naar Qlimax ....de eerste vraag die hij daarop gelijk op mij afvuurde was : WELKE DJ's komen er ????.....en NIET hoe is de SFEER daar ?? of, hebben ze daar de zaal mooi versierd ???
DJ's maken of kraken een feest gewoon ....punt uit .. |
|
|
| Remy D |
| Toevallig heb ik vorige week Roog horen draaien bij mij in de buurt en heb ik me zeker wel kunnen vermaken met zijn set. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik ga nu dus echt niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Dit neem ik dus terug want ik was toen errug moe en had net elf uur staan springen op Shockers, maar nu ik goed uitgerust ben en er nog even goed over nagedacht heb en het hele verhaal heb gelezen in het ID&T magazine wil ik het toch wel met mijn eigen ogen gaan bekijken. Dus ik ga er dus toch gewoon naar toe en dan zie ik vanzelf wat ze er van gaan maken... :) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Rudy
JUKX LEES DIT NU!!!!!!
Gericht op oudere mensen, weer bull! Dan zouden ze nooit TMF erbij betrekken! Als er iets is wat kleine kinderen naar feesten haalt is het TMF wel! En 538 kan er ook wat van! Ik ken namelijk geen kindjes avn 14 die naar Slam FM luisteren! Dus die horen niet zoveel over Sensation! Laatst zag ik op TMF dat een van die VJ's ing kaartjes voor Massive weggaf aan een of ander klein tering kind van 9!!!!!!!!!!!!!!!! Dat is toch niet normaal!
Het zijn juist de commerciele leeken die nu naar Sensation gaan! Zij kennen die DJ's niet, maar kennen sowieso geen 1 DJ! En hebben die ing superstrings plaat op TMF gezien! Dus geen party gangers maar café-publiek gaat naar Sensation! En dan wordt het weergegeven onder het genre "trance", nou dat maakt deze stroming mooi kapot!
Als je VOOR sensation bent, mag je dat heus wel uiten, maar je moet niet met bull aan komen zetten, ok??
Cya |
Bull? Dat jij nou te lomp bent om het te begrijpen...
Ik ben helemaal niet VOOR sensation, ik betwijfel namelijk of ik erheen ga...
Maar deze line-up (in combinatie met de 100 piek) schrikt wel degelijk jonge(re) mensen af. Kijk maar naar je eigen reactie en naar de reactie van de meesten op dit forum... niemand gaat er meer heen (waaronder ikzelf).
ID&T wil dus gewoon een ouder publiek trekken met Sensation. En over dat TMF-gedoe... over welk feest wordt er nou geen reclame gemaakt op TMF, kom op man!
En ik begrijp zowiezo niet wat je nou zo loopt te janken, als de line-up je niet aan staat dan ga je er toch gewoon NIET HEEN... er zijn feesten genoeg!!!!!
LATERZ |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Jukx
En over dat TMF-gedoe... over welk feest wordt er nou geen reclame gemaakt op TMF, kom op man! |
Sorry hoor, maar dat vind ik dus weer errug grote bull... De allermooiste feesten waar ik naar toe ben geweest (4-elements 2000 en Qontact 2001) heeft dus nog echt geen ene TMF broekie van gehoord he!
Dit is mijn laatste zegje over het gedoe Sensation. Ik berust erin dat ID&T blijkbaar iets anders eens wil proberen en dat ik me daar totaal niet in kan vinden zullen zij schijt aan hebben. Ik zal er niet zijn, ik ga dan wel naar die kleinere feestjes met zogenaamd commerciele grote namen. |
|
|
| Robvef |
Jongens, kunnen we het even leuk houden ja. Er is geen reden om op elkaar te schelden. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening.
En moet er nu - door de line-up van Sensation - aan al dit leuks een einde komen, dacht het niet toch. |
|
|
|
|