return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
Sensation Line-up (pg. 11)
View this Thread in Original format
Bellie
quote:
Originally posted by Jukx


Jaaaaaaa I LOVE TECHNO!!! Beter draait Miss Djax daar ook!!
Heb er nu al zin in!!!!!!


Ja ik hoop het ook.Vorig jaar op I LOVE TECHNO had ik haar gemist.maar toen wist ik nog niet dat ze zo vet draaide.Had al haar set gehoord van HUGO D NIGHT van vorig jaar en die was ook heel bruut.Maar sinds SHOCKERS ben ik echt een vette fan van Miss Djax.OMFG wat een PHATTE set had ze neergezet zaterdag.Ik ben bang dat als ze zo doorgaat,dat ze Mauro van de eerst plek afpunterd bij mij :D.Weet iemand waar ze vast draait of wanneer ze weer moet draaien.Ik wil echt weer helemaal los net als zaterdag.....:D

MISS DJAX OWNZ DA PLACE!!!

( hardhouse ;) )
GREETZ!!
TranceFool
He Rudy, je moet nu echt niet de Popie Jopie hier gaan uithangen, van mensen afzeiken word je echt niet populairder. Jij beweert dat Jukx bull lult, want jij bent degene die dat juist doet. Heb je die reclame gezien op TMF van Shockers???? Ik ben er zelf niet geweest, maar het was dus enorm phatt!!! Impulz dit jaar precies hetzelfde!! Dus niet alles waar TMF reclame voor maakt zuigt!! Dus voordat je je grote bek open trekt moet je toch eerst ff beter gaan nadenken!!!
TranceFool
quote:
Originally posted by Rudy




BTW Je hoeft me niet lomp te gaan noemen, want als jij die gast op die oude avatar van je bent, zou ik maar ff heel snel je bek gaan houden! En ik heb het niet over Miss Djax, maar over je oude AVATAR!!!

We kunnen ook nog vaststellen dat je niet een echte kenner bent!
Bellie
quote:
Originally posted by TranceFool
He Rudy, je moet nu echt niet de Popie Jopie hier gaan uithangen, van mensen afzeiken word je echt niet populairder. Jij beweert dat Jukx bull lult, want jij bent degene die dat juist doet. Heb je die reclame gezien op TMF van Shockers???? Ik ben er zelf niet geweest, maar het was dus enorm phatt!!! Impulz dit jaar precies hetzelfde!! Dus niet alles waar TMF reclame voor maakt zuigt!! Dus voordat je je grote bek open trekt moet je toch eerst ff beter gaan nadenken!!!


Of niet soms!!!
Ik heb schijt waar TMF reclame voor maakt.Ik zag vorig jaar ook vet grote spandoeken van 20 bij 20 aan de muur hangen van TMF op I LOVE TECHNO,dus wil je beweren dat ILT sucked.Je bent niet goed bij je hoofd jij.En trouwens ik vind het altijd wel lachen om voor de camera gek te doen.Om misschien mezelf nog es met mn kanus op tv terug te zien.Is toch strak man......RUDY JE TRIPT!!!

GREETZ!!
Bellie
quote:
Originally posted by TranceFool

We kunnen ook nog vaststellen dat je niet een echte kenner bent!


Hahahaha echt he!! :D

GREETZ!!
Jukx
quote:
Originally posted by Bellie


Weet iemand waar ze vast draait of wanneer ze weer moet draaien.Ik wil echt weer helemaal los net als zaterdag.....:D

MISS DJAX OWNZ DA PLACE!!!



Je moet maar ff op haar website kijken: www.djax.nl.
Ik denk niet dat ze veel draait of ergens vast draait want ze is namelijk de eigenares van een best groot label als ik het zo zie... ze beheert namelijk ook nog hiphop, breakbeat en nederhop sub-labels! Ze heeft oa voor de doorbraak van Osdorp Posso gezorgd door hen in 1991 een contract voor haar label aan te bieden.
Voor de rest heeft ze ook nog o.a. DJ Rush onder contract staan... ook wel een bekende techno-dj die wel van "hard" houdt!
Ze heeft een hekel aan commercieel en is in 1989 haar label begonnen om onbekende, underground artiesten een kans te geven!!
Maarja, je moet maar ff op haar site kijken!
Bellie
quote:
Originally posted by Jukx


Je moet maar ff op haar website kijken: www.djax.nl.
Ik denk niet dat ze veel draait of ergens vast draait want ze is namelijk de eigenares van een best groot label als ik het zo zie... ze beheert namelijk ook nog hiphop, breakbeat en nederhop sub-labels! Ze heeft oa voor de doorbraak van Osdorp Posso gezorgd door hen in 1991 een contract voor haar label aan te bieden.
Voor de rest heeft ze ook nog o.a. DJ Rush onder contract staan... ook wel een bekende techno-dj die wel van "hard" houdt!
Ze heeft een hekel aan commercieel en is in 1989 haar label begonnen om onbekende, underground artiesten een kans te geven!!
Maarja, je moet maar ff op haar site kijken!


Thnx!!:)

Ja ik had zondag gelijk al naar sites gezocht van haar en was ook bij www.djax.nl terecht gekomen.Staat alleen niet zoveel info.Ze heeft het wel goed voor elkaar zie ik al.aantal labels op haar naam.petje af hoor.Maar ja anders moet ik toch nog een paar maanden wachten.10 nov. pas ILT.
maar ik hou mn ogen extra open nu.want Miss Djax MOET ik absoluut weer meemaken.Wat een TOPPER!!

GREETZ!!
M5
quote:
Originally posted by Kartikeya
paar dingetjes....



Tja nog iets......de mensen die naar Qlimax als alternatief gaan vat ik ook niet echt......want daar komen de Alpha Twins :p:p:p lol



mag ik je er ff op wijzen dat de Alpha Twins in AREA 2 hun muzikale ''kunsten'' gaan vertonen.......die lui staan niet tussen de duitse en italiaanse grootmeesters..;)
Blik
quote:
Originally posted by M5


mag ik je er ff op wijzen dat de Alpha Twins in AREA 2 hun muzikale ''kunsten'' gaan vertonen.......die lui staan niet tussen de duitse en italiaanse grootmeesters..;)



En de Nederlandse natuurlijk:D:D
Opti
quote:
Originally posted by Jukx
Als je zo'n kritiek hebt op ID&T en Sensation dan ga je toch lekker naar Impulz Outdoor (30-06) of naar Dance Valley (06-08), die worden allebei niet door ID&T georganiseerd.


Doe ik ook, DanceValley is een dag voor me verjaardag:)

michiel
quote:
Originally posted by Kartikeya


Tja nog iets......de mensen die naar Qlimax als alternatief gaan vat ik ook niet echt......want daar komen de Alpha Twins :p:p:p lol

Nou ik ga naar Sensation en bouw mijn eigen feesie wel daar met vrienden, maar jah ik begrijp dat afkraken niet zo echt van jullie......


gast, qlimax wordt echt 20 x vetter dan sensation, ben je wel nuchter??? heb je die lineup van qlimax niet gezien ofzo (naast alpha twins) ??? :rolleyes:

no offence

later

michiel
Vinyl Boy
quote:
Originally posted by Kartikeya
BTW ik denk ook dat Duncan Stutterheim er ff helemaal geen zin in had om een extreme feest te regelen voor de dood van Miles...... hij wil gewoon een goed afscheid van zijn broer nemen en waarschijnlijk met de music waar Miles meer van hield (vandaar ook witte kleding)

bedenk ik maar hoor.....dus val me niet aan als het niet zo is


even voor de goede orde, als ik me niet vergis waren ze vorig jaar ook al een half jaar van te voren bezig met het organiseren van Sensation, dat zal dit jaar denk ik niet vele anders zijn als ik kijk naar de show die ervan gemaakt wordt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement