return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 
Sensation Line-up (pg. 15)
View this Thread in Original format
TranceFool
En het niveau daalde..................
Robvef
quote:
Originally posted by TranceFool
En het niveau daalde..................


Met de seconde
Mysteric
We kunnen ook aan Vinyl Boy vragen of 'ie de thread sluit...kan het niveau niet nog verder dalen...
(hoewel dat eigenlijk al niet meer mogelijk is :))
Robvef
Kunnen we het niet gewoon aan Swamper vragen??
Rudy
Ja ben ik mee eens!

BTW Sorry voor mijn agressiviteit, maar ik werd er gewoon een beetje gestoord van dat ik met twee mensen dezelfde discussie had! Misschien had ik dit beter via een PM kunnen doen, waardoor het nivo van deze thread niet was gedaald!
Vinyl Boy
ik zal een poging wagen het nivo weer te doen stijgen: heeft iemand die gemaild heeft naar ID&T al bericht teruggekregen? Ikzelf namelijk nog niet. Volgens mij mailen ze helemaal niet terug.
Nog een poging om het nivo omhoog te helpen: Wie zouden jullie op Sensation hebben neergezet? We hebben het dan over the mainstage natuurlijk.

greetzzz
Rudy
Voor de eerste vraag ga je naar:

http://www.tranceaddict.com/forums/...light=Sensation

Voor de tweede vraag ga je naar:

http://www.tranceaddict.com/forums/...p?threadid=3891
Mysteric
De complete line-up is trouwens:

Mainstage: Roog, Jean, Rank 1 (live ), Marco V, Michel de Hey
Club: Marcello, Jani, Brian S, van Bellen, Bart Thimbles
Vip Club: Ronald Molendijk, Roog, Junior Sanchez, Denis
Vip Lounge: Monte la Rue, Brad, Enrico Riva, Sven van Hees
Rudy
quote:
Originally posted by Mysteric
De complete line-up is trouwens:

Mainstage: Roog, Jean, Rank 1 (live ), Marco V, Michel de Hey
Club: Marcello, Jani, Brian S, van Bellen, Bart Thimbles
Vip Club: Ronald Molendijk, Roog, Junior Sanchez, Denis
Vip Lounge: Monte la Rue, Brad, Enrico Riva, Sven van Hees


Joh, waar haal je dat vandaan dan??
Jukx
quote:
Originally posted by Rudy


Godverdomme, kan iedereen hier nu zijn bek gaan houden tegen mij en zich met zijn eigen gaan bemoeien! Als ik dat vind, vind ik dat ok





Als wij iets anders vinden dan vinden wij dat ook gewoon..... ok!?!?!?

Vinyl Boy
haha, mooi man

mijn pogingen het nivo te doen stijging in 1 klap teniet gedaan!
iemand een nieuwe impulz voor deze thread ofzo? nog baanbrekend nieuws over sensation...?
Rudy
quote:
Originally posted by Jukx


Als wij iets anders vinden dan vinden wij dat ook gewoon..... ok!?!?!?


Ja klopt, maar we waren net weer op het goed pad!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 
Privacy Statement