|
Sensation Line-up (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| En het niveau daalde.................. |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by TranceFool
En het niveau daalde.................. |
Met de seconde |
|
|
| Mysteric |
We kunnen ook aan Vinyl Boy vragen of 'ie de thread sluit...kan het niveau niet nog verder dalen...
(hoewel dat eigenlijk al niet meer mogelijk is :)) |
|
|
| Robvef |
| Kunnen we het niet gewoon aan Swamper vragen?? |
|
|
| Rudy |
Ja ben ik mee eens!
BTW Sorry voor mijn agressiviteit, maar ik werd er gewoon een beetje gestoord van dat ik met twee mensen dezelfde discussie had! Misschien had ik dit beter via een PM kunnen doen, waardoor het nivo van deze thread niet was gedaald! |
|
|
| Vinyl Boy |
ik zal een poging wagen het nivo weer te doen stijgen: heeft iemand die gemaild heeft naar ID&T al bericht teruggekregen? Ikzelf namelijk nog niet. Volgens mij mailen ze helemaal niet terug.
Nog een poging om het nivo omhoog te helpen: Wie zouden jullie op Sensation hebben neergezet? We hebben het dan over the mainstage natuurlijk.
greetzzz |
|
|
| Mysteric |
De complete line-up is trouwens:
Mainstage: Roog, Jean, Rank 1 (live ), Marco V, Michel de Hey
Club: Marcello, Jani, Brian S, van Bellen, Bart Thimbles
Vip Club: Ronald Molendijk, Roog, Junior Sanchez, Denis
Vip Lounge: Monte la Rue, Brad, Enrico Riva, Sven van Hees |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Mysteric
De complete line-up is trouwens:
Mainstage: Roog, Jean, Rank 1 (live ), Marco V, Michel de Hey
Club: Marcello, Jani, Brian S, van Bellen, Bart Thimbles
Vip Club: Ronald Molendijk, Roog, Junior Sanchez, Denis
Vip Lounge: Monte la Rue, Brad, Enrico Riva, Sven van Hees |
Joh, waar haal je dat vandaan dan?? |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Rudy
Godverdomme, kan iedereen hier nu zijn bek gaan houden tegen mij en zich met zijn eigen gaan bemoeien! Als ik dat vind, vind ik dat ok
|
Als wij iets anders vinden dan vinden wij dat ook gewoon..... ok!?!?!? |
|
|
| Vinyl Boy |
haha, mooi man
mijn pogingen het nivo te doen stijging in 1 klap teniet gedaan!
iemand een nieuwe impulz voor deze thread ofzo? nog baanbrekend nieuws over sensation...? |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Jukx
Als wij iets anders vinden dan vinden wij dat ook gewoon..... ok!?!?!? |
Ja klopt, maar we waren net weer op het goed pad! |
|
|
|
|