|
Sensation Line-up (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Sorry hoor, maar dat vind ik dus weer errug grote bull... De allermooiste feesten waar ik naar toe ben geweest (4-elements 2000 en Qontact 2001) heeft dus nog echt geen ene TMF broekie van gehoord he! |
ehh, volgens mij werd er juist keihard reclame gemaakt voor 4-elements vorig jaar (toen was ik zelf nog een TMF-broekie:D) |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Jukx
Bull? Dat jij nou te lomp bent om het te begrijpen...
Ik ben helemaal niet VOOR sensation, ik betwijfel namelijk of ik erheen ga...
Maar deze line-up (in combinatie met de 100 piek) schrikt wel degelijk jonge(re) mensen af. Kijk maar naar je eigen reactie en naar de reactie van de meesten op dit forum... niemand gaat er meer heen (waaronder ikzelf).
ID&T wil dus gewoon een ouder publiek trekken met Sensation. En over dat TMF-gedoe... over welk feest wordt er nou geen reclame gemaakt op TMF, kom op man!
En ik begrijp zowiezo niet wat je nou zo loopt te janken, als de line-up je niet aan staat dan ga je er toch gewoon NIET HEEN... er zijn feesten genoeg!!!!!
LATERZ |
Gast, ten eerste heb ik het niet over reclames op TMF, maar over dat TMF geen helemaal into Sensation is! Ze maken zelfs de GVD lineup bekend! En het zijn niet de jonge mensen die ze afschrikken, het zijn juist de kenners, en de niet commerciele gasten! De mensen die daarnaartoe weten nauwelijks wat een DJ is man! Gewoon café publiek ofzo! En waarom ik loop te zeiken! Nou, omdat ik vorig jaar naar Sensation ben geweest en dat het toen mijn top feest allertijden was, en nog steeds is! Ik vind het dus gewoon heel jammer dat ze hun hele stijl veranderen, want het was gewoon ideaal!
BTW Je hoeft me niet lomp te gaan noemen, want als jij die gast op die oude avatar van je bent, zou ik maar ff heel snel je bek gaan houden! En ik heb het niet over Miss Djax, maar over je oude AVATAR!!! |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Blik
ehh, volgens mij wer er juist keihard reclame gemaakt voor 4-elemants vorig jaar (toen was ik zelf nog een TMF-broekie:D) |
Was dat zo. Ik ben er ook geweest, maar ik kan het me niet meer herinneren. Maakt verder ook niet uit.
Greetz |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Rudy
BTW Je hoeft me niet lomp te gaan noemen, want als jij die gast op die oude avatar van je bent, zou ik maar ff heel snel je bek gaan houden! En ik heb het niet over Miss Djax, maar over je oude AVATAR!!!
|
Ehhh... dat was JEFF MILLS mongool!!!! Een van de pioniers op het gebied van electronische muziek! Zonder mensen als hij had jij op dit moment niet naar je cheezy TMF-trance kunnen luisteren!!
Begrijp je nu waarom ik jou LOMP noem???
Kijk mensen als jij willen ID&T dus waarschijnlijk buiten de deur houden met dit soort acties....
"Café-publiek" noemde je het toch? Je valt er zelf blijkbaar ook onder!
Haha, wat een loser ben je!!!! |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Jukx
Ehhh... dat was JEFF MILLS mongool!!!! Een van de pioniers op het gebied van electronische muziek! Zonder mensen als hij had jij op dit moment niet naar je cheezy TMF-trance kunnen luisteren!!
Begrijp je nu waarom ik jou LOMP noem???
Kijk mensen als jij willen ID&T dus waarschijnlijk buiten de deur houden met dit soort acties....
"Café-publiek" noemde je het toch? Je valt er zelf blijkbaar ook onder!
Haha, wat een loser ben je!!!! |
Gast waar heb je het over, ik zeg toch net juist dat ik TMF haat! En mij café publiek noemen, moet ik nou ook nog gaan uitleggen wat Café publiek inhoudt? Dat zijn gasten die alleen maar voor de sfeer gaan, en alleen maar pilsjes willen gaan zuipen! En alleen maar rank 1 - superstrings willen horen! Zij kennen de DJ's niet, en zijn dus gewoon ing commercieel! En je weet wat commercieel wordt, wordt binnen 5 jaar eruit gebonjourd, dat is nog een rede waarom ik pissed ben! En als jij zegt dat ID&T mensen zoals mij buiten de deur willen houden, betekent het dat jij zegt, dat ID&T de mensen die in dit forum rondhangen buiten de deur willen houden! Dus ik zou maar ff gaan oppassen met je uitspraken!
BTW je hebt me nu 2 keer lomp genoemd en me nu ook nog een lozer! Gast waar ben je mee bezig! Je mag je mening heus wel uiten, maar je hoeft niet andere mensen te gaan uitschelden!
Ok foutje van mij over die foto, niet goed gekeken! Maar Jeff ziet er in ieder geval niet uit! |
|
|
| DJ_Ben |
HAHAHAHAHHAHAAH :D
:p:p:p:p
Ik wil niet lullig zijn hoor Jukx maareh.....volgens mij ben je een beetje uitgeluld :o
lol |
|
|
| eXos |
Wat een gigantische K U T LINE-UP ZEG... Dit is nog geen 4e van die 100 piek waard...Men wat kut, had me er toch wat meer van voorgestelt... Jammer, maar helaas!!!!
Qlimax here we come... |
|
|
| Jukx |
01) Vergeet niet dat jij begonnen bent door mijn post "BULL" te noemen, dus heb ik al het recht om jou LOMP te noemen en daar blijf ik dus ook bij.
02) Ik denk dat het meerendeel van het door jou genoemde "cafe-publiek", in de bladen wordt het ook wel "spijkerbroek-publiek" genoemd, wbt kennis over djs, electronische muziek etc. niet veel onderdoet voor zo iemand als jij, Rudy. Dat bewees die opmerking over Jeff Mills van je maar weer.
03) Je zegt dat Sensation door een line-up als dit commercieel wordt. Weet je wanneer het pas commercieel wordt? Met zo'n line-up: Johan Gielen, Rank 1, Jean, ATB, Marco V. (een line-up waar jij voor gepleit hebt waarschijnlijk)
Dat zijn namelijk de namen waar de quasi-kenners op af komen, met namen als Roog en Michel de Hey komt er gewoon een wat ouder publiek (ik denk meer aan "club-mensen", die regelmatig naar de Chemistry gaan enzo) ID&T wil er, denk ik, gewoon een classy feest van maken. Het kaartje is niet voor niets 100 piek terwijl er, relatief, een hele goedkope line-up staat!!
LATERZ |
|
|
| Kartikeya |
paar dingetjes....
ik ben het echt volkomen met Remy D eens......
Iedereen loopt hier wel Roog aftekraken maar ga eens naar Slam FM vanavond luisteren......hij draait echt wel lekker hooor!!! Is toch weer eens wat anders...en boeiend voor degene die hem niet goed vinden, die horen hem waarschijnljik niet eens draaien!!! want het gros komt pas binnen op feest als hij alweer klaar is met zijn set dus...
Tja nog iets......de mensen die naar Qlimax als alternatief gaan vat ik ook niet echt......want daar komen de Alpha Twins :p:p:p lol
Nou ik ga naar Sensation en bouw mijn eigen feesie wel daar met vrienden, maar jah ik begrijp dat afkraken niet zo echt van jullie...... |
|
|
| Jukx |
| Als je zo'n kritiek hebt op ID&T en Sensation dan ga je toch lekker naar Impulz Outdoor (30-06) of naar Dance Valley (06-08), die worden allebei niet door ID&T georganiseerd. |
|
|
| Kartikeya |
BTW ik denk ook dat Duncan Stutterheim er ff helemaal geen zin in had om een extreme feest te regelen voor de dood van Miles...... hij wil gewoon een goed afscheid van zijn broer nemen en waarschijnlijk met de music waar Miles meer van hield (vandaar ook witte kleding)
bedenk ik maar hoor.....dus val me niet aan als het niet zo is |
|
|
| mpost |
| quote: | Originally posted by Kartikeya
BTW ik denk ook dat Duncan Stutterheim er ff helemaal geen zin in had om een extreme feest te regelen voor de dood van Miles...... hij wil gewoon een goed afscheid van zijn broer nemen en waarschijnlijk met de music waar Miles meer van hield (vandaar ook witte kleding)
bedenk ik maar hoor.....dus val me niet aan als het niet zo is |
Als dat al een reden zou zijn, zou ik het behoorlijk triest vinden! Kom op zeg, je kan toch niet elk feest een soort 2e begrafenis laten zijn?
Je moet toch verder met je leven! En niet blijven hangen bij de dood van iemand. |
|
|
|
|