|
Nexus - 15 februari 2003 - Deventer
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |

Nexus - 15 februari - Burgersweeshuis Deventer
Mensen, er komt weer een nieuwe Nexus aan, als ik de mailtjes van de organisatie moet geloven.
Dus dat wordt weer gek doen, springnichten, glazen ophalen, jassen ophangen, foto's maken, bier drinken, poppers gebruiken en housuh!!
Komt allen komt allen.. Iris zal natuurlijk weer draaien, verder weet ik het nog niet. :)
Dit stond in de ontvangen mail:
In februari stond er een feest van Nexus gepland in De Vloer. Zoals iedereen echter nu wel weet: de Vloer heeft zijn deuren moeten sluiten. Nexus heeft daarop besloten om maar even te genieten van een lange break (winterslaapje, schoonheidsslaapje, hoe je 't ook noemen wil). Het eerstvolgende feest zou pas op Koninginnenacht zijn.
Na het feest in Het Gele Kasteel zijn we echter benaderd door Het Burgerweeshuis in Deventer. Of we daar niet iets wilden doen. Het Burgerweeshuis is een poppodium/cultureel centrum. We zijn daar dus afgelopen week naar toe gegaan om kennis te maken met de mensen en de zaal en ja hoor... de kriebels zijn terug. Wat nou break?! FEEST zul je bedoelen!
15 februari is er in Het Burgerweeshuis een Nexus on Tour! Olé!
Binnenkort meer hierover.
Dus.........
Wie komen er allemaal?? Ik kom 99% zeker (met camera ofcourse), mits ik neit moet werken op Trance NRG.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Optimus |
| ik ben er bij natuurlijk:) Enne, IXus V3 komt maandag hopelijk, mijn Compact Flash komt ook waarschijnlijk maandag:D |
|
|
| kolkiewolkie |
als ik dan in het land ben (en daar lijkt het op) lijkt me dit een uitstekend alternatief voor trance energy: betere muziek, dichter bij huis, goedkoper enz. enz.
:D |
|
|
| total woot |
me = gonna be there 2 :)
enneh als ik ff op de feiten vooruit mag lopen:
zowiezo:
Donna
Proxi
De Buurvrouw :D
Grtz
WooT |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik ben er bij natuurlijk:) Enne, IXus V3 komt maandag hopelijk, mijn Compact Flash komt ook waarschijnlijk maandag:D |
Lullo, en dat zeg je nu pas?? Mafkees! :)
Ik neem zeker mijn camera mee ja, maybe voor PF foto's maken, even met Franzelare overlegguh.
| quote: | Originally posted by total woot
me = gonna be there 2 :)
enneh als ik ff op de feiten vooruit mag lopen:
zowiezo:
Donna
Proxi
De Buurvrouw :D
Grtz
WooT |
Hoe weet jij dat zo snel so sure? :)
Buuf? Daar heb ik al vaker wat over gehoord, weet niet meer van wie. Dacht van Donna ofzo :)
Er moeten gewoon veel ta-ertjes komen!! |
|
|
| Optimus |
| mwhehehe, ik ga elke dag foto's maken voor mijn eigen privé collectie:D |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hoe weet jij dat zo snel so sure? :)
Buuf? Daar heb ik al vaker wat over gehoord, weet niet meer van wie. Dacht van Donna ofzo :)
Er moeten gewoon veel ta-ertjes komen!! |
eeh, An zei dat ze ging en de buurvrouw (= de hare :D) zou meeslepen, en Prox sleep ik zelf mee :D
zo goed? :D |
|
|
| basd |
| Nou ik denk dat ik er ook wel weer ben... Was vorige keer erg gezellig ! |
|
|
| Donna |
hahahaha ben je ook een lekker ding he!:haha:
Maar je hebt helemaal gelijk,alleen big onvoorziene probs kunnen ervoor zorgen dat ik er niet ben.
En denk idd dat de buuf ook wel weer van de party is,maar ff kijken want misschien moet ze wel als oppas fungeren:D
Heb ur zin in!:) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by total woot
eeh, An zei dat ze ging en de buurvrouw (= de hare :D) zou meeslepen, en Prox sleep ik zelf mee :D
zo goed? :D |
ben zeer benieuwd wie nou t hardste sleept..jij of ik :D
paaaaaaarty :D woeiiiiiiii |
|
|
| SnuggLe |
Gaan we van tevoren even een pre-meeting houden ofzo weer? Kanen met zijn allen???? Of loop ik weer op zaken vooruit :)
Ik heb er gewoon zin an! :D |
|
|
| New Wave |
| Ik ben der ook bij. |
|
|
|
|