|
monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| verminator |
aha
så ikke :)
blir nok techno både første og andre dagen for meg w000HAA
gleder meg ass!!!! |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Börjar dra ihop sig... :)
Hoppas Gaby inte slarvat bort min biljett någonstans, :p
Techno första dagen, trance andra...mumma,
:D |
Tack för den du!! ;)
Tappar jag biljetten så har jag tappat för 40 st ... :whip: |
|
|
| WoberT |
| reveal: jag ska ju dit oxå.. =D |
|
|
| reveal |
| reveal, aendy, steve, gaby, sipowitz, whiterussian, verminator, treo, Kraith, Singularity, WoberT |
|
|
| verminator |
| vi er rundt 15 stk fra oslo som kommer:) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by verminator
vi er rundt 15 stk fra oslo som kommer:) |
Va kul!! Norrmän är ALLTID kul att festa med!!! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Ta med er lite Norska tjejer också... dom e några jävlar på att festa dom med. Kan ju behöva väga upp den manliga dominansen också... :) |
|
|
| reveal |
| hur var könsfördelningen på den förra kryssningen? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
hur var könsfördelningen på den förra kryssningen? | Typ 15-25% bara var tjejer... men dom har velat att få mer tjejer till denna... Va fan ska tjejer va så slöa ofta på att festa... menar inte att alla e de men väldigt många... |
|
|
| dbl |
JAG VILL OOOOCCCKKSSSSÅÅÅÅ DDDDIIIIITTTT
inte rättvist att ni får sticka dit men inte jag så jag tycker ni skiter i det :D |
|
|
| Aendy |
| Jaha, det var ju kul så länge det varade. Hur faen gör man nu? Kan tydligen inte åka då vår skola inte ger ledigt från praktiken om man inte har väldigt speciella skäl. Ska jobba med dem lite till men va faen ska man göra om det inte skulle gå? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jaha, det var ju kul så länge det varade. Hur faen gör man nu? Kan tydligen inte åka då vår skola inte ger ledigt från praktiken om man inte har väldigt speciella skäl. Ska jobba med dem lite till men va faen ska man göra om det inte skulle gå? | Nämn inge mer om det helöa och när det är dags så .... oj då... Aenady blev visst sjuk i två dagar... ja hopp inget man kan göra när febern är så hög... bara att "ligga hemma" då ;) |
|
|
|
|