|
monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| de jag åker med ville gärna ha hytt mot havet, så jag har a-hytt mot havet... inget som hindrar oss från att festa i era hytter dock :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
de jag åker med ville gärna ha hytt mot havet, så jag har a-hytt mot havet... inget som hindrar oss från att festa i era hytter dock :crazy: | Jag hade nog föredragit en hytt mot havet för mot promenad däck får man nog ingen riktig chans att vila ut... vilket man behöver om man ska orka med att stampa i nästan 36 timmar :toothless |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag hade nog föredragit en hytt mot havet för mot promenad däck får man nog ingen riktig chans att vila ut... vilket man behöver om man ska orka med att stampa i nästan 36 timmar :toothless |
Äh, jag kan sova när jag kommer hem... man kan juh alltid slagga på soldäcket på dagen eller nåt, det e juh i maj iaf, med lite flyt är det iaf 15 grader eller nåt... ;) |
|
|
| Gaby |
Det kommer ju inte vara dansgolv 36 h!! På dan så är det affärer och restauranger på promenadsgatan ;)
PARTY!!! |
|
|
| reveal |
vilka är det nu som är bokade :)
reveal, aendy, steve, gaby, sipowitz, whiterussian, verminator, treo... fler? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
vilka är det nu som är bokade :)
reveal, aendy, steve, gaby, sipowitz, whiterussian, verminator, treo... fler? | Den som bangar TA Meet up denna gång kan ju hoppa i en livbåt å ro hem :toothless |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Den som bangar TA Meet up denna gång kan ju hoppa i en livbåt å ro hem :toothless |
vi måste fan se till att ha tröjorna klara :D hur går det egentligen med dem? |
|
|
| Gaby |
| NordLight: Ska du på kryssningen? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
vi måste fan se till att ha tröjorna klara :D hur går det egentligen med dem? | Har hittat en tryckare i Linköping som kan bli aktuell... det svåra är att ha tröjjor med 4 färgs tryck... blir lätt jävligt dyrt... sen vill alla ha olika hit å dit korta ärmar, långa ärmar, tajjt, löst osv. osv.
Killen ni ser i svart t-shirt bär tex. TranceClubbers ganska enkla t-shirt
 |
|
|
| reveal |
tycker den ser helt ok ut
det går inte att ha individuella tröjor, bortsett från namnet... det förstår nog alla... och på demokratisk väg kom vi fram till vad vi ville ha, det är bara att köra på den
fint att du fortfarande kollar steve! |
|
|
| Kraith |
| quote: | Originally posted by reveal
vilka är det nu som är bokade :) |
reveal, aendy, steve, gaby, sipowitz, whiterussian, verminator, treo, Kraith, ...
:D |
|
|
| Singularity |
| quote: | Originally posted by Kraith
reveal, aendy, steve, gaby, sipowitz, whiterussian, verminator, treo, Kraith, ...
:D |
reveal, aendy, steve, gaby, sipowitz, whiterussian, verminator, treo, Kraith, Singularity...
:toothless :D |
|
|
|
|