|
monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| eXton |
fy fan snacka om att man bygger upp förväntningarna nu! kommer säkert sluta med att man däckar innan Ferry börjar lira :D
Steve: så gammal e du väl inte? mitt gäng är iaf 23-26 hela bunten. Vår hytt ska va fetast är vår målsättning |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hubbahubbabläää... har precis vart å lirat innebandy i 2 timmar... .har inte rört på påkarna sen Renaissance...
Min kondis är inte bra alltså men det har var iaf bra uppladdniong inför stundande kryss
NÄRA NU !!! |
|
|
| sipowitz |
Mmmm känns härligt snart cruise.
Men för egen dels känns det inte som någon föra att man bygger upp för stora förväntningar... för hur det än blir på denna kryssningen... så finns känslan kvar i hjärtat från luciacruisen... =)))))))))))))))))))) |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Hubbahubbabläää... har precis vart å lirat innebandy i 2 timmar... .har inte rört på påkarna sen Renaissance...
Min kondis är inte bra alltså men det har var iaf bra uppladdniong inför stundande kryss
NÄRA NU !!! |
Haha du är för skön stefan :-) Men gör inte om samma misstag som inför trance energy (eller var det inför cruisen..?) när du gick på gymmet dagen innan och körde benpress hehe |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Haha du är för skön stefan :-) Men gör inte om samma misstag som inför trance energy (eller var det inför cruisen..?) när du gick på gymmet dagen innan och körde benpress hehe | benpress har jag inte kört på år men det var nåt åt det hållet... nu e de ju några dagar innan så jag ska nog hinna återhämta mig :) |
|
|
| impulze |
| jag och en polare tänkte dra på kryssen, lite sent bestämt men det finns hytter kvar.. är vi en till är det 500kr billigare för var och en.. 2 är det 800kr.. är det nån eller kanske tillochmed 2 som har lust att åka och dela hytt med oss ;) man lär iaf inte spendera så mkt tid där iaf ;) |
|
|
| reveal |
| hur kan det finnas hytter kvar? jag fick för mig att de tog slut direkt? och folk här på TA har ju misslyckats att få? jag pratade med en här i lund vars farbror arbetar på silja line, och hon kunde inte få biljetter, inte ens med lite insiderjobb |
|
|
| impulze |
| ringer man boknings numret säger dom att det finns kvar :P trode också att det var slut |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by impulze
ringer man boknings numret säger dom att det finns kvar :P trode också att det var slut |
haha där ser man :) kanske folk som avbokat? om man nu kan avboka... |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by reveal
hur kan det finnas hytter kvar? jag fick för mig att de tog slut direkt? och folk här på TA har ju misslyckats att få? jag pratade med en här i lund vars farbror arbetar på silja line, och hon kunde inte få biljetter, inte ens med lite insiderjobb |
Jo det fungerar så här, biljetterna som bokades innan skulle vara betalade för några månader sen, de som inte betalades i tid släpptes och fick betalningsdag 2 dagar senare. Så allt eftersom så släpps det biljetter som inte är betalda. Men då är det den korta betalningstiden som gäller (48 timmar). I förrgår fanns det t.e.x. inga biljetter lediga, men igår fanns det... så lönar sig att ringa ditt varje dag.
Och det angående han hade du pratat med som hade en farbror på silja line. Deras bestämmmelser är att det måste vara en moster på silja line för att kunna få insiderfördelar..
;-) |
|
|
| impulze |
| jag tror inte att nån hytt är "bokad" förns man har betalat så det är konstigt.. för dom bokar ingenting utan direkt betalning.. ska du dit reveal? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by sipowitz Och det angående han hade du pratat med som hade en farbror på silja line. Deras bestämmmelser är att det måste vara en moster på silja line för att kunna få insiderfördelar..
;-) |
hahahah :stongue: :stongue: :stongue:
jepp impulze, jag ska dit, köpte biljett direkt när de släpptes :D |
|
|
|
|