return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 
monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl (pg. 15)
View this Thread in Original format
eXton
fy fan snacka om att man bygger upp förväntningarna nu! kommer säkert sluta med att man däckar innan Ferry börjar lira :D

Steve: så gammal e du väl inte? mitt gäng är iaf 23-26 hela bunten. Vår hytt ska va fetast är vår målsättning
SteveTranz4ever
Hubbahubbabläää... har precis vart å lirat innebandy i 2 timmar... .har inte rört på påkarna sen Renaissance...

Min kondis är inte bra alltså men det har var iaf bra uppladdniong inför stundande kryss

NÄRA NU !!!
sipowitz
Mmmm känns härligt snart cruise.

Men för egen dels känns det inte som någon föra att man bygger upp för stora förväntningar... för hur det än blir på denna kryssningen... så finns känslan kvar i hjärtat från luciacruisen... =))))))))))))))))))))
sipowitz
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Hubbahubbabläää... har precis vart å lirat innebandy i 2 timmar... .har inte rört på påkarna sen Renaissance...

Min kondis är inte bra alltså men det har var iaf bra uppladdniong inför stundande kryss

NÄRA NU !!!

Haha du är för skön stefan :-) Men gör inte om samma misstag som inför trance energy (eller var det inför cruisen..?) när du gick på gymmet dagen innan och körde benpress hehe
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by sipowitz
Haha du är för skön stefan :-) Men gör inte om samma misstag som inför trance energy (eller var det inför cruisen..?) när du gick på gymmet dagen innan och körde benpress hehe
benpress har jag inte kört på år men det var nåt åt det hållet... nu e de ju några dagar innan så jag ska nog hinna återhämta mig :)
impulze
jag och en polare tänkte dra på kryssen, lite sent bestämt men det finns hytter kvar.. är vi en till är det 500kr billigare för var och en.. 2 är det 800kr.. är det nån eller kanske tillochmed 2 som har lust att åka och dela hytt med oss ;) man lär iaf inte spendera så mkt tid där iaf ;)
reveal
hur kan det finnas hytter kvar? jag fick för mig att de tog slut direkt? och folk här på TA har ju misslyckats att få? jag pratade med en här i lund vars farbror arbetar på silja line, och hon kunde inte få biljetter, inte ens med lite insiderjobb
impulze
ringer man boknings numret säger dom att det finns kvar :P trode också att det var slut
reveal
quote:
Originally posted by impulze
ringer man boknings numret säger dom att det finns kvar :P trode också att det var slut

haha där ser man :) kanske folk som avbokat? om man nu kan avboka...
sipowitz
quote:
Originally posted by reveal
hur kan det finnas hytter kvar? jag fick för mig att de tog slut direkt? och folk här på TA har ju misslyckats att få? jag pratade med en här i lund vars farbror arbetar på silja line, och hon kunde inte få biljetter, inte ens med lite insiderjobb

Jo det fungerar så här, biljetterna som bokades innan skulle vara betalade för några månader sen, de som inte betalades i tid släpptes och fick betalningsdag 2 dagar senare. Så allt eftersom så släpps det biljetter som inte är betalda. Men då är det den korta betalningstiden som gäller (48 timmar). I förrgår fanns det t.e.x. inga biljetter lediga, men igår fanns det... så lönar sig att ringa ditt varje dag.

Och det angående han hade du pratat med som hade en farbror på silja line. Deras bestämmmelser är att det måste vara en moster på silja line för att kunna få insiderfördelar..

;-)

impulze
jag tror inte att nån hytt är "bokad" förns man har betalat så det är konstigt.. för dom bokar ingenting utan direkt betalning.. ska du dit reveal?
reveal
quote:
Originally posted by sipowitz Och det angående han hade du pratat med som hade en farbror på silja line. Deras bestämmmelser är att det måste vara en moster på silja line för att kunna få insiderfördelar..

;-)

hahahah :stongue: :stongue: :stongue:

jepp impulze, jag ska dit, köpte biljett direkt när de släpptes :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 
Privacy Statement