|
monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by Gaby
Ok nu är det snart dax då!! Vad är sagt om TA meetup??? |
Well förra cruisen så rann det ut ur sanden iofs hehe
Men vi är ju rätt många som kommer äta buffén på utresedagen, bla steve, reveal och jag. Det hade kanske varit en möjlighet?
Problemet är dock att det brukar ju vara rätt kaotiskt på bufférna när silja får panik av alla matgalna trancare... så blir kanske inte att vi kan sitta ihop så jättemånga |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag tänker inte sammankalla till en meetup denna gång... alltid så dåligt engagemang iaf. Folk känner igen varandra så får man hälsa då... Sen får man bestämma nåt då istället... det blir en lång resa ändå... :) |
|
|
| sipowitz |
TJOOOOOHOOOOOOO!!
Såg precis detta i djlistan för cruisen
ONSDAG 30 APRIL
PROMENADE FLOOR
CREAM FUTURE TRANCE
23.00-01.30 MATT HARDWICK (ENG)
01.30-04.30 FERRY CORSTEN (NL)
04.30-06.00 JOHN "OO" FLEMING (ENG)
FATTAR NI VA GRYMT - JOHN 00 FLEMMING!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Mirv0 |
| Corsten villlllllllll :sadgreen: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| FAN VA GRYMT... blir andra gången då för mig ;) |
|
|
| verminator |
5 dager! AaaIAIJTJJT!!!
/wh0p4SS |
|
|
| reveal |
| !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| WhiteRussian |
Fleming igen! Fan vad nice..
Nära nära nu... ;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag tänker inte sammankalla till en meetup denna gång... alltid så dåligt engagemang iaf. |
hehe sant mannen....majoriteten verkar vara lite ensamvargar :p
svårt att få nått att funka..får se hjur picknicken går :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by mindshooter
hehe sant mannen....majoriteten verkar vara lite ensamvargar :p
|
Sant... men jag försöker ändå lära känna nya människor när tillfälle ges. |
|
|
| impulze |
| om man är 2 st i b-hytt, betalar 1500:- var, vad ingår i priset förutom hytt o inträde?? om det är nå mer.. ;) |
|
|
| Treo |
| quote: | Originally posted by impulze
om man är 2 st i b-hytt, betalar 1500:- var, vad ingår i priset förutom hytt o inträde?? om det är nå mer.. ;) |
Bra musik och feststämning, och eventuellt träningsvärk i ben & nacke.. resten kostar extra.
-Treo- |
|
|
|
|