return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl (pg. 13)
View this Thread in Original format
sipowitz
quote:
Originally posted by Gaby
Ok nu är det snart dax då!! Vad är sagt om TA meetup???


Well förra cruisen så rann det ut ur sanden iofs hehe

Men vi är ju rätt många som kommer äta buffén på utresedagen, bla steve, reveal och jag. Det hade kanske varit en möjlighet?

Problemet är dock att det brukar ju vara rätt kaotiskt på bufférna när silja får panik av alla matgalna trancare... så blir kanske inte att vi kan sitta ihop så jättemånga
SteveTranz4ever
Jag tänker inte sammankalla till en meetup denna gång... alltid så dåligt engagemang iaf. Folk känner igen varandra så får man hälsa då... Sen får man bestämma nåt då istället... det blir en lång resa ändå... :)
sipowitz
TJOOOOOHOOOOOOO!!

Såg precis detta i djlistan för cruisen

ONSDAG 30 APRIL
PROMENADE FLOOR
CREAM FUTURE TRANCE
23.00-01.30 MATT HARDWICK (ENG)
01.30-04.30 FERRY CORSTEN (NL)
04.30-06.00 JOHN "OO" FLEMING (ENG)

FATTAR NI VA GRYMT - JOHN 00 FLEMMING!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mirv0
Corsten villlllllllll :sadgreen:
SteveTranz4ever
FAN VA GRYMT... blir andra gången då för mig ;)
verminator
5 dager! AaaIAIJTJJT!!!



/wh0p4SS
reveal
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WhiteRussian
Fleming igen! Fan vad nice..

Nära nära nu... ;)
mindshooter
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag tänker inte sammankalla till en meetup denna gång... alltid så dåligt engagemang iaf.


hehe sant mannen....majoriteten verkar vara lite ensamvargar :p
svårt att få nått att funka..får se hjur picknicken går :)
Aendy
quote:
Originally posted by mindshooter
hehe sant mannen....majoriteten verkar vara lite ensamvargar :p


Sant... men jag försöker ändå lära känna nya människor när tillfälle ges.

impulze
om man är 2 st i b-hytt, betalar 1500:- var, vad ingår i priset förutom hytt o inträde?? om det är nå mer.. ;)
Treo
quote:
Originally posted by impulze
om man är 2 st i b-hytt, betalar 1500:- var, vad ingår i priset förutom hytt o inträde?? om det är nå mer.. ;)


Bra musik och feststämning, och eventuellt träningsvärk i ben & nacke.. resten kostar extra.

-Treo-
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
Privacy Statement